Begin jij nou ook al met reclame?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Dinsdag is mijn laatste werkdag. Het is dan dus dubbel feest, blijkbaar
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Dinsdag is mijn laatste werkdag. Het is dan dus dubbel feest, blijkbaar
Het is dat je het zelf zegtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we zaten vandaag in de auto, roept er 1 'Campzone!' en dan allemaal CAAAAAMPZOOOOOOONE
ja we zijn idioot
it's just a factquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met reclame?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!
zo:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:57 schreef Etcetera het volgende:
mjah bij dat ding van google zittie naast je internetscherm wat ik kut vind. kleiner maken kan wel maar dan moet je 'm eerst weer groter maken op de desktop als je 'm nodig bent
irritant (ik ben lui)
Ik heb de eerste vier niet gezien dus ik pas maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:07 schreef SaskiaR het volgende:
Even melden dat Harry Potter 5 echt een supergeweldige film isgaat dat zien als je nog niet geweest bent!
Het is nog niet te laat!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb de eerste vier niet gezien dus ik pas maar
Nou, vertel!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ken wel een joost en een bart maar weet niet of het die zijn![]()
Nog 1 week, en dan is B.ertha 18quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef B.ertha het volgende:
Lekker ouderwets gezellig drukIk vier zondag mijn 18e verjaardag
en donderdag eindelijk op vakantie
moordenaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..ik heb de chat mors -en morsdood gemaakt
Heb net de visiete de deur uit gewerktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij bent goooeeeed!
Er is echt amper iemand online..
BTW, moet jij geen verjaardag vieren??
Zo vroegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb net de visiete de deur uit gewerkt![]()
Ik denk dat de kans heel klein is dat dat er ook van gaat komenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:22 schreef SaskiaR het volgende:
Huur/koop/download de films en ga kijken!
En lees dan gelijk ook de boeken, als je die ook niet kent
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb net de visiete de deur uit gewerkt![]()
En waar ga je naar toe?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:28 schreef SaskiaR het volgende:
JAAAAAAA goed zo! Meer fans!!! Ik ben net terug en hij is echt geweldig!!!
Het is dat ik morgen op vakantie ga anders zou ik gelijk nog eens gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |