dat is te verquote:
nu op dit moment? of gewoon in het algemeenquote:
Ik heb mijn 8000e post gemistquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Voordat ik ga slapen wil ik nog even vermeldend dat ik mijn 30.000 mark gemist heb
Met 600+ posts
Ben je gedrogeerd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef Nesle het volgende:
wow omg net terug uit de stad
ik denk dat ik als ik wkker word ik niet meer hier iets van herinner. k ben echt beeetje lam
haha date was leuk!![]()
morgen uitgebreid verslag
![]()
nu ga ik slapen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalen![]()
quote:
quote:
TSE voelt zich gebruikt?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo ook slapen trouwens.
Ik ben geen mietje maar ik heb een briefje van mijn vader met toestemming
Dus vrouwen 'discrimineren' zichzelf meer dan mannen dat doen? Of hoe moet ik het zien?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden onderzoek gedaan naar emancipatie/seksediscriminatie in taalgebruik. Wat blijkt? Mannen zijn een stuk geemancipeerder dan vrouwen! Vrouwen houden er zelf traditionele denkpatronen op na, terwijl mannen de vrouwen een stuk hoger inschatten dan vrouwen dat doen...
Is Zero wel proefbaar anders dan Light eigenlijk? Maar Coca Cola richt zich met Light ook wel duidelijker op vrouwen en met Zero juist op mannen. Ik vind het maar onzin iigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ZERO nog niet eens geprobeerd. Maar dat is in de markt gebracht voor mannen die zich schamen dat ze Light drinken
Een rijk gastje die moet laten zien dat ie geld heeft?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo denk jij, anderen niet. Ik mocht bijvoorbeeld laatst bijvoorbeeld nog niks betalen, maar geen 1e date hoor. Had hij geen geld bij, dus kon ik betalen (hij mocht niet gaan pinnen van me). Wil 'ie me per se het geld teruggeven! Geen discussie mogelijk
Ok, dat klinkt echt verkeerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar gaat mijn SheepsoempNouja, nu heb ik een sheepdicky
Je probeert nog te onkennen dat je een geldwolf bent?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef MaJo het volgende:
Jongens wat worden mijn worden verdraaidIk zeg alleen dat het leuk is als een jongen voor je wil betalen, is dat niet het geval is het ook geen probleem. Ik heb vaak genoeg voor jongens betaald hoor
En ik zal ook altijd een deel meebetalen. Het gaat mij alleen om het gebaar...
Bij mij is toevallig iedere keer m'n portemonnee gejatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:57 schreef Etcetera het volgende:
bij mij dates (alsof ik er veel van heb gehad ofzo) deed ik het liefste samsam
reminder to myself: ga niet op stap met sheepquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bij mij is toevallig iedere keer m'n portemonnee gejat![]()
Jammer hoor, als je me niet zou bevallen had ik je kunnen beschuldigen van diefstalquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
reminder to myself: ga niet op stap met sheep
iksteel nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jammer hoor, als je me niet zou bevallen had ik je kunnen beschuldigen van diefstal![]()
Wat is de buit van vandaag?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iksteel niet
ik leen hoogstens dingen, en die misplaats ik dan
brandhoutquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan, die dingen zijn niks waard en kun je nooit doorverkopen![]()
oh shitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
Of is het tegenwoordig iets dwangmatigs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |