Will do. Trusten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:43 schreef Jesse_ het volgende:
tijd voor mij om te gaan tukken [afbeelding]
voor de niet tukkenden, veel plezier![]()
Ik las ff terug en inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:00 schreef Peterselieman het volgende:
De laatste 53 posts van het vorige topic gingen werkelijk nergens meer over.
Ik heb het dan ook maar niet gelezenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:00 schreef Peterselieman het volgende:
De laatste 53 posts van het vorige topic gingen werkelijk nergens meer over.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:14 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hey Taraquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hallo allen,
veel nieuwe gezichten opeens
Je hebt niet veel gemist.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh ik zie nu pas dat ik heel deel 98 heb gemist
Werksequote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Haaj.
Awww. Shit joh!quote:
Pas het aan in den wiki!quote:
Jij bent al net zo vrolijk als ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:48 schreef Grulez het volgende:
Nou ontzettend....
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:48 schreef Grulez het volgende:
Nou ontzettend....
Hellooo!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:51 schreef Tangarine het volgende:
goeiesmorgens!
Vanwaar deze "mood"?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij bent al net zo vrolijk als ik?
Je hebt het maar druk hè!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:55 schreef Dangel het volgende:
al weer zo druk
hopen dat iig bijlezen lukt...
Die mood is er al een poosje. The hard life, ey.quote:
Nee, nee en neequote:Op woensdag 11 juli 2007 10:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Awww. Shit joh!
Iets verkeerds gegeten? Of gewoon griepje...
[..]
Pas het aan in den wiki!
Why?quote:
Wheh, zijn ietwat aangeschoten monoloog in deeltje 98quote:
Ik lag toen echt in een scheur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wheh, zijn ietwat aangeschoten monoloog in deeltje 98.
Drank? en misschien wilde hij op het laatste moment nog wat hoger in de stats komen ofo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:04 schreef MaxMark het volgende:
Waar had Jesse_ nou ineens last van gisteravond?
Zelfs met een half opgemaaklt oog ben je mooi.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohkay. Ik durf dus niet aan mijn oog makeup te beginnen.![]()
Want tussen 8 en 12 zou zo'n jaarlijks onderhoudmannetje komen.
En ik ben bang dat ik straks 1 of een half oog klaar heb en dat hij dan aanbelt![]()
Hij was niet grappig bedoeld hoor.quote:
Merci.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zelfs met een half opgemaaklt oog ben je mooi.
Oh. Ik dacht dat je happy was, in life en liefde enzo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die mood is er al een poosje. The hard life, ey.
Ok, ok en ok.quote:
Dat maakt toch niet zoveel uit? Of is het zo'n foxxy dude ofzo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohkay. Ik durf dus niet aan mijn oog makeup te beginnen.![]()
Want tussen 8 en 12 zou zo'n jaarlijks onderhoudmannetje komen.
En ik ben bang dat ik straks 1 of een half oog klaar heb en dat hij dan aanbelt![]()
Veul sneller dan verwachtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
PHFOEW!
Mijn angst overwonnen. Mijn ogen zijn opgemaakt.![]()
Nee, maar het was wel een leuke zin. Denk ik dat ie bedoelt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij was niet grappig bedoeld hoor.
Ok.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij was niet grappig bedoeld hoor.
Dudequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Euh...ok als je dat graag wilt.
[afbeelding]
Ja, Alexxxxx vroeg erom?quote:
WTF is er met je oog?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja, Alexxxxx vroeg erom?
Ik heb nooit gezegd dat het er mooi uit zou zien.
Nep man...quote:
Kan hard gaan hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:59 schreef teigan het volgende:
pf, nooit geweten dat je je binnen een paar uur zo ziek kon gaan voelen..
Hou me op de hoogte.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mss hebben ze bij Christine LeDuc ook wel mooien!
Wel duur gok ik![]()
dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat het rottig is dat je oog ontstoken is!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Helemaal niet nep. Echt ontstoken hoor.
net zo mooi als die van DaD? met van die kleurtjes?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh ze hebben zulks een mooie in de uitverkoop!
Ik ga zo maar even naar de stad.![]()
Ik zoek nu alleen van die zwarte panty kousen, tot over de knie waar dan zon soort band zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat het rottig is dat je oog ontstoken is!
[..]
net zo mooi als die van DaD? met van die kleurtjes?
Volgens mij mag je daar niet eens naar binnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mss hebben ze bij Christine LeDuc ook wel mooien!
Wel duur gok ik![]()
Als je die uit m'n fobo bedoelt, dat zijn gewoon kniekousen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat het rottig is dat je oog ontstoken is!
[..]
net zo mooi als die van DaD? met van die kleurtjes?
Ik heb hier nog wel wat liggen, kom maar halen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je die uit m'n fobo bedoelt, dat zijn gewoon kniekousen..
Ik ben nog op zoek naar zoiets, en dan niet in pantyvorm, en betaalbaar:
[afbeelding]
Ik ben dr al meerdere malen binnen geweestquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij mag je daar niet eens naar binnen
Kun je die niet gewoon halen bij de V&D ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ah, ik dacht 18quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben dr al meerdere malen binnen geweest
Bovendien mag je vanaf je 16e een seksshop in![]()
skirts only?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zoek nu alleen van die zwarte panty kousen, tot over de knie waar dan zon soort band zit.
Verder ben ik teh queen van kousen, panty's, sokken en gerelateerde dingen.
Aangezien ik nooit broeken draagIk heb dus planken vol
Abstract!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vanaf je 16e?! Ewaa?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben dr al meerdere malen binnen geweest
Bovendien mag je vanaf je 16e een seksshop in![]()
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
skirts only?!
[..]
Abstract!.
oh. nou zie je maar weer wat voor verstand ik ervan heb.
[..]
Vanaf je 16e?! Ewaa?!
Oh, daar heb ik niet gekeken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon halen bij de V&D ?
Ook nog in mijn maat? Dat zou pas écht toevallig zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat liggen, kom maar halen hoor.
Hahaquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niet gekeken.. Wel bij de Bijenkorf en daar waren ze dus heel duur.
Ah, top.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, en bij de Action kan ik je ook aanraden te kijken.
Daar hebben ze geweldige panty's voor 2 euro en zulks![]()
![]()
Je hebt vet geyle bij de Simsalabim.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, top..
Ik had meer rokjes gedragen als ik zou weten wat voor schoenen ik er bij moest dragen..
Ik had mooiere ogen in gedachten, van iemand anders.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Euh...ok als je dat graag wilt.
[afbeelding]
Pauzes ftw.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik had mooiere ogen in gedachten, van iemand anders.
Eindloeijk even pauzeBen doodop
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik hou van iets elegantere schoenen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt vet geyle bij de Simsalabim.
Maar ik weet niet of T.U.K shoes iets voor je zijn.
.. Vast niet
Ik vind ze heilig![]()
Wiehie![]()
Ben je daar ooit wel eens geweest?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaMaar ja, als er iemand belt, aan de duer komt, of ana het loket komt moet ik alsnog aan de slag
maar betaald worden in mn pauze ho maar
OK, genoeg gezeurd voor deze post, ff eenvoor de Simsalabim
Is er wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:48 schreef Dangel het volgende:
En er is geen leeftijdsgrens voor sexshops, waar komt die illusie vandaan?
Als je er dan bent, vind ik het alleen maar heel erg goedkoop ogen eigenlijk. Jammer.quote:
Mn ex die uitgebreid haar ervaringen met de verschillende vibrators in de winkel vetreld op het moment dat ik er achter kom dat die man achter de kassa een neef van me isquote:
Neuh!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je er dan bent, vind ik het alleen maar heel erg goedkoop ogen eigenlijk. Jammer.
Ja?quote:
Je hebt ook nog verschil geloof ik tussen erotiek en seksshops, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja?Ik heb er ook al eens iemand met een wandelwagen met kind gewoon binnen gezien
Maar laatst stond er iig iergens in een interview (let op de acuraatheid van deze bronvermelding!) dat sexshops erg populair waren bij 16 jarigen. Dus die mogen er iig in neem ik aan.Mij is iig nog nooit naar mn leeftijd gevraagd, terwijl ik de eerste keren dat ik er kwam 19 was, en er best ontzettend als een broekie uitzag
Die indruk kreeg ik wel. Lelijke kleurtjes, slechte afwerking. Maar wie ben ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neuh!
Niet de lingerie.
De seksuele lingerie ed mss wel. Met overal gaten ed. Maar verder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |