Veul sneller dan verwachtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
PHFOEW!
Mijn angst overwonnen. Mijn ogen zijn opgemaakt.![]()
Nee, maar het was wel een leuke zin. Denk ik dat ie bedoelt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij was niet grappig bedoeld hoor.

Ok.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij was niet grappig bedoeld hoor.

Dudequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Euh...ok als je dat graag wilt.
[afbeelding]

Ja, Alexxxxx vroeg erom?quote:

WTF is er met je oog?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja, Alexxxxx vroeg erom?
Ik heb nooit gezegd dat het er mooi uit zou zien.

Nep man...quote:
Kan hard gaan hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:59 schreef teigan het volgende:
pf, nooit geweten dat je je binnen een paar uur zo ziek kon gaan voelen..

Hou me op de hoogte.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mss hebben ze bij Christine LeDuc ook wel mooien!
Wel duur gok ik![]()

dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat het rottig is dat je oog ontstoken is!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Helemaal niet nep. Echt ontstoken hoor.
net zo mooi als die van DaD? met van die kleurtjes?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh ze hebben zulks een mooie in de uitverkoop!
Ik ga zo maar even naar de stad.![]()

Ik zoek nu alleen van die zwarte panty kousen, tot over de knie waar dan zon soort band zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat het rottig is dat je oog ontstoken is!
[..]
net zo mooi als die van DaD? met van die kleurtjes?

Volgens mij mag je daar niet eens naar binnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mss hebben ze bij Christine LeDuc ook wel mooien!
Wel duur gok ik![]()

Als je die uit m'n fobo bedoelt, dat zijn gewoon kniekousen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat het rottig is dat je oog ontstoken is!
[..]
net zo mooi als die van DaD? met van die kleurtjes?

Ik heb hier nog wel wat liggen, kom maar halen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je die uit m'n fobo bedoelt, dat zijn gewoon kniekousen..
Ik ben nog op zoek naar zoiets, en dan niet in pantyvorm, en betaalbaar:
[afbeelding]

Ik ben dr al meerdere malen binnen geweestquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij mag je daar niet eens naar binnen

Kun je die niet gewoon halen bij de V&D ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je die uit m'n fobo bedoelt, dat zijn gewoon kniekousen..
Ik ben nog op zoek naar zoiets, en dan niet in pantyvorm, en betaalbaar:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |