Hmm ja huren wordt het dan. Ik wil hem namelijk nog even zien voordat ik die nieuwe ga kijken, anders begrijp ik er weer geen reet vanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mss op film 1 ofzo, voor zover ik weet zijn alleen deel 1,2 en 3 op tv geweest. anders ga je hem downloaden huren
Vetquote:
Die is al geweestquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet![]()
Ze zouden Wolfmother moeten regelen
Dat rocked
Is ook niks 'officieels' en heel die uitzending zit maar matig in elkaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:56 schreef Neleos het volgende:
Wel heel erg rustig in Amsterdam trouwens..
Ik wel iigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien zit iedereen die live shit te kijken![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je probeert mijn score toch niet te verbeteren hč![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]het gaat me wel steeds beter af
maar was van plan om te gaan racen maar kreeg een error (en was te lui om opnieuw te beginnen) en ben toen Mystery Ville ofzo
gaan spelen
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien helpt het wel tegen de rugpijn
Maar daar zien we hier niets van ezeker?quote:
Een hoofddoek tulbandquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:42 schreef Nesle het volgende:
Wat moet je nou geven aan iemand die weer terug gaat naar India?![]()
drop/hagelslag/pindakaas/wilhelminapepermuntjesinblikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:42 schreef Nesle het volgende:
Het is uitgezonden op NL3 en via de internetstream, heb zelf 2 nummers gezien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar daar zien we hier niets van ezeker?
Een vliegticket naar Nederland.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:42 schreef Nesle het volgende:
Nou..van jou dan. Of je zusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:45 schreef Nesle het volgende:
Van de familie?
Maar hij zat alleen bij mij in de klas
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het is uitgezonden op NL3 en via de internetstream, heb zelf 2 nummers gezien.
Misschien komt het tussendoor nog wel op BBC
mikkie is vast nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Horen er niet twee woorden omgewisseld te worden?
Ik heb van 2 tot 5 een powernap gedaan, dat heet dan geen powernap meer zekerquote:
Kan ik jou ook inhuren voor groot onderhoud aan mijn kamer?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:43 schreef Mikkie het volgende:
Zo...deel één van De Grote Schoonmaak In Casa Mikkie is voltooid. Later deze week deel twee
Als je in een halfuur klaar bent hebben we een dealquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk.
25 euro per uur exclusief reiskostenvergoeding en materiaal.
ik breng mn kamer wel naar jou toequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Reiskosten zijn een euro per gereden km. En ik moet vanuit Nijmegen komen
Ik weet dat het veel regent de laatste tijd...en dat er nog veel meer regen is voorspeld. Maar denk je niet dat een duipak een beetje overdreven is?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik breng mn kamer wel naar jou toe![]()
Ik ben nu trouwens een duikpak aan het passen, daar krijg je het best warm van![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat het veel regent de laatste tijd...en dat er nog veel meer regen is voorspeld. Maar denk je niet dat een duipak een beetje overdreven is?
Ik heb ook al een ark gebouwd, maar ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat het veel regent de laatste tijd...en dat er nog veel meer regen is voorspeld. Maar denk je niet dat een duipak een beetje overdreven is?
Moest jij niet eerst m'n kamer opruimenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor een euro per km wil ik 'm wel besturen
Als het daadwerkelijk nodig is dat er een ark bestuurd moet worden dan doe ik het gratisquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor een euro per km wil ik 'm wel besturen
Je bent aangenomenquote:Als het daadwerkelijk nodig is dat er een ark bestuurd moet worden dan doe ik het gratis
Zeer droevig inderdaadquote:RHCP klinken weer bijzonder slecht
Die kunnen nog zo'n goede set spelen, dat zal in mijn ogen/oren altijd een zootje baggerherrie blijvenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens, als jullie de Chili Peppers al slecht vonden klinken, dan waren de Black Eyed Peas helemaaaaaal dramatisch!
Een waarheid als eenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die kunnen nog zo'n goede set spelen, dat zal in mijn ogen/oren altijd een zootje baggerherrie blijven
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb hier trouwens een cd'tje liggen van The Thrills, zegt dat iemand wat?
Dat ga ik nu ontdekken, kreeg het van een vriendin omdat ze dacht dat ik het wel wat zou vinden, nadat ik haar een cd met Johan, Bush en 3 Doors down had gegevenquote:
Lekker van genietenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
ik ben in een kutbui eerste klasen nee ik weet niet waarom nee
[opbeurmode]Dan is ie misschien niet eens nodigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Dan zou je The Thrills eens moeten luisteren, klinkt wel vrolijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Dat helpt nogal jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik zo'n bui heb zet ik altijd heel hard Alanis Morissette opOp die eerste cd is zij zo kwaad dat mijn chagrijn er spontaan van oplost
Hihi,volgende keer ga ik optie 2 proberenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat helpt nogal jaOf schreeuwmuziek, My Chemical Romance helpt altijd bij mij
Of gewoon muziek die zo fout is dat je wel mee moet swingen
(optie 1 is beter)
Ik had het al gehoord jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
Corinne Bailey Ray + John Legendpretty nice!
Als ze maar niet gaan dansen
het is ook nergens voor nodig, ik ben gewoon brommerig en chagerijnig en ik verveel me en ik heb nergens zin inquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[opbeurmode]Dan is ie misschien niet eens nodigcheer up girl!!
[/opbeurmode]
quote:
Ik vind Captain Crash and the beauty queen from Mars altijd leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hihi,volgende keer ga ik optie 2 proberen![]()
![]()
mooi nummer is datquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind Captain Crash and the beauty queen from Mars altijd leuk![]()
Maar eigenlijk helpt veel muziek bij mij
Gelukkig maken The Pussycat Dolls dat over drie kwartier meer dan goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens, als jullie de Chili Peppers al slecht vonden klinken, dan waren de Black Eyed Peas helemaaaaaal dramatisch!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb hier trouwens een cd'tje liggen van The Thrills, zegt dat iemand wat?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Net 10 minuten geleden?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb KT gemist!?!?!!zeker net toen ik boodschappen was doen
hellooohoooquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
Corinne Bailey Ray + John Legendpretty nice!
Als ze maar niet gaan dansen
Na een eerste rondje luisteren vind ik het ook wel okquote:
Je had zomaar ineens het album?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Na een eerste rondje luisteren vind ik het ook wel ok![]()
Hm, nee toen was ik thuis, maar ik heb Nederland 3 aanstaan..... t was zeker ergens anders?quote:
Geleend van een vriendin, die het had gekocht op pinkpop een paar jaar terug, dus ja, volledig legaalquote:
Big Sur is zó'n mooi stuk om te rijdenquote:
Waarom kijk je dan ook NL3quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, nee toen was ik thuis, maar ik heb Nederland 3 aanstaan..... t was zeker ergens anders?
Bah
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Big Sur is zó'n mooi stuk om te rijden![]()
Afgelopen September gedaan.
Ja, zo ziet het er altijd uit in de avond
[afbeelding]
waar is dat ergens?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Big Sur is zó'n mooi stuk om te rijden![]()
Afgelopen September gedaan.
Ja, zo ziet het er altijd uit in de avond
[afbeelding]
echt fan kan je het niet noemen denk ik (heb niet alle cd'squote:
ben ook niet echt fan hoor. Je vergeet trouwens:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
echt fan kan je het niet noemen denk ik (heb niet alle cd's) maar ik vind het een toffe band met goeie muziek
- Bed of Roses
- Captain Crash
- You give love a bad name
- I'll Be There For You![]()
- Always![]()
Niet zo spugen, ik heb zelfs hun nieuwste album (Lost Highway) binnengehaald om te horen of er iets is dat mijn mening kan veranderen.quote:
Ieder zijn dingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Stop eens met praten over Bon Jovi![]()
Stelletje poedelrockers![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet zo spugen, ik heb zelfs hun nieuwste album (Lost Highway) binnengehaald om te horen of er iets is dat mijn mening kan veranderen.
Vooralsnog deel ik nog steeds de mening van Triumph the Insult Comic Dog(
trouwens)
ho - solo? welke solo? linkje!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ben ook niet echt fan hoor. Je vergeet trouwens:
Livin' on a prayer
Thank you for loving me
De solo van Santa Fe
The Distance
en Blame it on the love of Rock&Roll is lekker fout
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens wel bijna alles, maar vind de helft helemaal niet leuk
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Stop eens met praten over Bon Jovi![]()
Stelletje poedelrockers![]()
Aan de Highway 1, kust van Californiequote:
Crossroads is het hoogtepunten-albumquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ho - solo? welke solo? linkje!!
[..]![]()
Crossroads vind ik nog steeds een van de goeiste
![]()
[..]
Daar ben ik geweestquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan de Highway 1, kust van Californie
Hier wel te verstaan: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=big+sur&sll=37.0625,-95.677068&sspn=38.826758,95.800781&ie=UTF8&z=9&iwloc=addr&om=1
no rlyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Crossroads is het hoogtepunten-album
En niet echt een solo, meer een tussenstuk-iets
Ik zoek het op^^
Er schijnen 2 wat leukere op te staan, maar dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar was ik inderdaad al bang voor, toch probeer ik het binnenkort te ondergaan
quote:
wij van SF naar LAquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij zijn van LA naar SF gereden via de zee-weg. Eén van de mooiste stukken die ik ooit gereden heb
Daar hadden wij helaas geen tijd voorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wij van SF naar LA
onderweg gestopt in hearst castle![]()
Kijk je nou nog steeds NL3?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, die gast van Metallica begint wel een beetje op een rockende tuinkabouter te lijken
Gelukkig 1 van mijn lievelingsnummersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze maar 1 nummer lieten zien
Wij kwamen daar gewoon langs niet van tevoren gereserveerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hadden wij helaas geen tijd voor
Ik begreep wel dat je sowieso lang van tevoren moest aangeven als je langs wilde komen.
Hadden jullie dat gedaan? Of kon je gewoon langs?
Oh zo..ja ik ken ze wel. Dacht dat ze op TV waren en dat ik zat te kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je ze kende
laat maar![]()
thanksquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:
voor Etcie
Dry County it is!Deze versie is ingekort, je moet het origineel eens horen
Vanaf 03,50
Nu in Berlijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo..ja ik ken ze wel. Dacht dat ze op TV waren en dat ik zat te kijken
Shakiraquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je mist weinig op de BBC iig met een rondschuddende Shakira
Nou danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu in Berlijn![]()
Heb er vaak van gehoord maar nooit echt geluisterd, klinkt goed
Afgelopenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu in Berlijn![]()
Heb er vaak van gehoord maar nooit echt geluisterd, klinkt goed
Er is nu toch niks leuks verder dus ik ga die maar eens luisterenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:
voor Etcie
Dry County it is!Deze versie is ingekort, mooiste stuk is eruit
je moet het origineel eens horen
Vanaf 03,50
Das rapquote:
Jij bent bevooroordeeldquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er is nu toch niks leuks verder dus ik ga die maar eens luisteren![]()
Net samen met Wyclef, niet fijn om naar te luisteren iigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ShakiraVooral dat lied samen met Beyoncé
Ze begon zo goed, een aantal jaren terug...
Heeft 3 of 4 nummers geduurd maar had in het begin de Beastie Boys opstaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Das rap
Ja klinkt wel lekker inderdaad.
Nou..ta!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:39 schreef Etcetera het volgende:
waar Bon Jovi wel niet goed voor isBui is over
je kent Always nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou dat eerste liedje ken ik natuurlijk en dat is niet eens zo slecht, nu de tweede
pff, meer dan 6 minuten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou dat eerste liedje ken ik natuurlijk en dat is niet eens zo slecht, nu de tweede
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je valt bijna in slaap van Bon Jovi? Lees eens opnieuw
Nou, wat zeg ik?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gelukkig maken The Pussycat Dolls dat over drie kwartier meer dan goed.
Was nog best te doen, jammer alleen dat John altijd zingtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
pff, meer dan 6 minuten!
Wel mooi gitaargeluid
Die mag je dagelijks blijven posten hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:50 schreef Yurithemaster het volgende:
heb hem gister ook al gespost maar
http://www.youtube.com/watch?v=OgwETZKNPZc&mode=related&search=![]()
![]()
Ah, ze doen een ochtendfitnessprogrammaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alleen als ik uit ben en zin heb in lekker dansen
Welk nummer was er nou op de BBC?quote:
Nogal wiedes, je noemt ook nogal wat opquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:04 schreef Supersheep het volgende:
Tot nu toe vond ik Snow Patrol, David Gray samen met Damien Rice en KT Tunstall trouwens het best van wat ik gezien heb
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nogal wiedes, je noemt ook nogal wat op
je doet het goed hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar... Wie moet Soempie dan vervangen
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg bij die jongen van Wolfmother wel een onvermijdelijke Heathcliff-associatie
nietquote:
Doe je een linkje als je dat Que sera sera hebt gevonden? Lijkt me gaafquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]Ga iig proberen op dat stuk met Gray en Rice ergens terug te vinden.
David Gray met Babylon en gitaar en achtergrondzang van Damien Rice en andersom The Blower's Daughter
En dan Que Sera Sera dat ze samen deden![]()
![]()
Mooi liedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:14 schreef Etcetera het volgende:
whatever will beee will beee
the future's not ours to seee
que sera seraa
laat maar zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet
waarom ben ik degene die meer moet spammen trouwens
oh, ik weet wel wat: jij stort 100 euro op mijn rekening en ik spam de hele avond door
Doe ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe je een linkje als je dat Que sera sera hebt gevonden? Lijkt me gaaf
Neuh, ik zap wat. Ondertussen heb ik zo'n hekel aan dat gezeik over het milieu, dus hier gaan we de discussie ook niet beginnen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
kijk iedereen die klimaat troep concerten?![]()
Alsof er ook maar iemand is die naar een van de concerten gaat die daar aan denktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vraag me af of Snoop Dogg wel snapt waar Live Earth om gaat![]()
![]()
Why yes sir. Meeeeeeee!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
"do you have anything without the spam"
Ik hou niet zo van computerspelletjes eigenlijk. Alleen die bubbelspelletjes en patiencequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit hier al de halve dag spelletjes te doenhttp://www.king.nl/
Kreeg ik niet rechtop met de rest op kopquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:39 schreef Supersheep het volgende:
Bertje heeft meteen het extraatje uit haar avatar gehaald?
makkiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kreeg ik niet rechtop met de rest op kop
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van computerspelletjes eigenlijk. Alleen die bubbelspelletjes en patience
-edit: waar zijn die spelletjes dan
Weggehaald door een viespeukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar is trouwens nou het uitroepteken uit de op heen?
Taart?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:25 schreef B.ertha het volgende:
En daar is ie dan, dames en heren, appels en peren, de langverwachte 9000e post![]()
![]()
![]()
En wat krijgen we nu?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:25 schreef B.ertha het volgende:
En daar is ie dan, dames en heren, appels en peren, de langverwachte 9000e post![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:25 schreef B.ertha het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Etcetera het volgende:
errug mooiwel scheef
maar schaif stait laif
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Etcetera het volgende:
errug mooiwel scheef
maar schaif stait laif
staat je lijf scheef?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Etcetera het volgende:
errug mooiwel scheef
maar schaif stait laif
denk je dat dit schaapie dat niet doorheeft?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:38 schreef Etcetera het volgende:
da's Grunnigs schoapie
Die had ik misschien wel willen kijken, nu ben ik te laatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:47 schreef LadyBlack het volgende:
Op Belgiė (Canvas) is nu Moonlight Mile, met Jake Gyllenhaal én Ellen Pompeo![]()
je weet het nooit met schapenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
denk je dat dit schaapie dat niet doorheeft?![]()
u riep?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yuuuuuuuuuuuuuriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
De saxophone is toch het beste stukjequote:Op zondag 8 juli 2007 02:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij dat Baker Street liedje viel het me gisteren niet eens op dat er tekst bij zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |