wij van SF naar LAquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij zijn van LA naar SF gereden via de zee-weg. Eén van de mooiste stukken die ik ooit gereden heb
Daar hadden wij helaas geen tijd voorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wij van SF naar LA
onderweg gestopt in hearst castle![]()
Kijk je nou nog steeds NL3?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, die gast van Metallica begint wel een beetje op een rockende tuinkabouter te lijken
Gelukkig 1 van mijn lievelingsnummersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze maar 1 nummer lieten zien
Wij kwamen daar gewoon langs niet van tevoren gereserveerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hadden wij helaas geen tijd voor
Ik begreep wel dat je sowieso lang van tevoren moest aangeven als je langs wilde komen.
Hadden jullie dat gedaan? Of kon je gewoon langs?
Oh zo..ja ik ken ze wel. Dacht dat ze op TV waren en dat ik zat te kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je ze kende
laat maar![]()
thanksquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:
voor Etcie
Dry County it is!Deze versie is ingekort, je moet het origineel eens horen
Vanaf 03,50
Nu in Berlijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo..ja ik ken ze wel. Dacht dat ze op TV waren en dat ik zat te kijken
Shakiraquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je mist weinig op de BBC iig met een rondschuddende Shakira
Nou danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu in Berlijn![]()
Heb er vaak van gehoord maar nooit echt geluisterd, klinkt goed
Afgelopenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu in Berlijn![]()
Heb er vaak van gehoord maar nooit echt geluisterd, klinkt goed
Er is nu toch niks leuks verder dus ik ga die maar eens luisterenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:
voor Etcie
Dry County it is!Deze versie is ingekort, mooiste stuk is eruit
je moet het origineel eens horen
Vanaf 03,50
Das rapquote:
Jij bent bevooroordeeldquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er is nu toch niks leuks verder dus ik ga die maar eens luisteren![]()
Net samen met Wyclef, niet fijn om naar te luisteren iigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ShakiraVooral dat lied samen met Beyoncé
Ze begon zo goed, een aantal jaren terug...
Heeft 3 of 4 nummers geduurd maar had in het begin de Beastie Boys opstaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Das rap
Ja klinkt wel lekker inderdaad.
Nou..ta!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:39 schreef Etcetera het volgende:
waar Bon Jovi wel niet goed voor isBui is over
je kent Always nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou dat eerste liedje ken ik natuurlijk en dat is niet eens zo slecht, nu de tweede
pff, meer dan 6 minuten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou dat eerste liedje ken ik natuurlijk en dat is niet eens zo slecht, nu de tweede
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je valt bijna in slaap van Bon Jovi? Lees eens opnieuw
Nou, wat zeg ik?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gelukkig maken The Pussycat Dolls dat over drie kwartier meer dan goed.
Was nog best te doen, jammer alleen dat John altijd zingtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
pff, meer dan 6 minuten!
Wel mooi gitaargeluid
Die mag je dagelijks blijven posten hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:50 schreef Yurithemaster het volgende:
heb hem gister ook al gespost maar
http://www.youtube.com/watch?v=OgwETZKNPZc&mode=related&search=![]()
![]()
Ah, ze doen een ochtendfitnessprogrammaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alleen als ik uit ben en zin heb in lekker dansen
Welk nummer was er nou op de BBC?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |