Nogal wiedes, je noemt ook nogal wat opquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:04 schreef Supersheep het volgende:
Tot nu toe vond ik Snow Patrol, David Gray samen met Damien Rice en KT Tunstall trouwens het best van wat ik gezien heb
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nogal wiedes, je noemt ook nogal wat op
je doet het goed hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar... Wie moet Soempie dan vervangen
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg bij die jongen van Wolfmother wel een onvermijdelijke Heathcliff-associatie
nietquote:
Doe je een linkje als je dat Que sera sera hebt gevonden? Lijkt me gaafquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]Ga iig proberen op dat stuk met Gray en Rice ergens terug te vinden.
David Gray met Babylon en gitaar en achtergrondzang van Damien Rice en andersom The Blower's Daughter
En dan Que Sera Sera dat ze samen deden![]()
![]()
Mooi liedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:14 schreef Etcetera het volgende:
whatever will beee will beee
the future's not ours to seee
que sera seraa
laat maar zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet
waarom ben ik degene die meer moet spammen trouwens
oh, ik weet wel wat: jij stort 100 euro op mijn rekening en ik spam de hele avond door
Doe ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe je een linkje als je dat Que sera sera hebt gevonden? Lijkt me gaaf
Neuh, ik zap wat. Ondertussen heb ik zo'n hekel aan dat gezeik over het milieu, dus hier gaan we de discussie ook niet beginnen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
kijk iedereen die klimaat troep concerten?![]()
Alsof er ook maar iemand is die naar een van de concerten gaat die daar aan denktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vraag me af of Snoop Dogg wel snapt waar Live Earth om gaat![]()
![]()
Why yes sir. Meeeeeeee!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
"do you have anything without the spam"
Ik hou niet zo van computerspelletjes eigenlijk. Alleen die bubbelspelletjes en patiencequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit hier al de halve dag spelletjes te doenhttp://www.king.nl/
Kreeg ik niet rechtop met de rest op kopquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:39 schreef Supersheep het volgende:
Bertje heeft meteen het extraatje uit haar avatar gehaald?
makkiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kreeg ik niet rechtop met de rest op kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |