Kan ik jou ook inhuren voor groot onderhoud aan mijn kamer?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:43 schreef Mikkie het volgende:
Zo...deel één van De Grote Schoonmaak In Casa Mikkie is voltooid. Later deze week deel twee
Als je in een halfuur klaar bent hebben we een dealquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk.
25 euro per uur exclusief reiskostenvergoeding en materiaal.
ik breng mn kamer wel naar jou toequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Reiskosten zijn een euro per gereden km. En ik moet vanuit Nijmegen komen
Ik weet dat het veel regent de laatste tijd...en dat er nog veel meer regen is voorspeld. Maar denk je niet dat een duipak een beetje overdreven is?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik breng mn kamer wel naar jou toe![]()
Ik ben nu trouwens een duikpak aan het passen, daar krijg je het best warm van![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat het veel regent de laatste tijd...en dat er nog veel meer regen is voorspeld. Maar denk je niet dat een duipak een beetje overdreven is?
Ik heb ook al een ark gebouwd, maar ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat het veel regent de laatste tijd...en dat er nog veel meer regen is voorspeld. Maar denk je niet dat een duipak een beetje overdreven is?
Moest jij niet eerst m'n kamer opruimenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor een euro per km wil ik 'm wel besturen
Als het daadwerkelijk nodig is dat er een ark bestuurd moet worden dan doe ik het gratisquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor een euro per km wil ik 'm wel besturen
Je bent aangenomenquote:Als het daadwerkelijk nodig is dat er een ark bestuurd moet worden dan doe ik het gratis
Zeer droevig inderdaadquote:RHCP klinken weer bijzonder slecht
Die kunnen nog zo'n goede set spelen, dat zal in mijn ogen/oren altijd een zootje baggerherrie blijvenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens, als jullie de Chili Peppers al slecht vonden klinken, dan waren de Black Eyed Peas helemaaaaaal dramatisch!
Een waarheid als eenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die kunnen nog zo'n goede set spelen, dat zal in mijn ogen/oren altijd een zootje baggerherrie blijven
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb hier trouwens een cd'tje liggen van The Thrills, zegt dat iemand wat?
Dat ga ik nu ontdekken, kreeg het van een vriendin omdat ze dacht dat ik het wel wat zou vinden, nadat ik haar een cd met Johan, Bush en 3 Doors down had gegevenquote:
Lekker van genietenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
ik ben in een kutbui eerste klasen nee ik weet niet waarom nee
[opbeurmode]Dan is ie misschien niet eens nodigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Dan zou je The Thrills eens moeten luisteren, klinkt wel vrolijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Dat helpt nogal jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik zo'n bui heb zet ik altijd heel hard Alanis Morissette opOp die eerste cd is zij zo kwaad dat mijn chagrijn er spontaan van oplost
Hihi,volgende keer ga ik optie 2 proberenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat helpt nogal jaOf schreeuwmuziek, My Chemical Romance helpt altijd bij mij
Of gewoon muziek die zo fout is dat je wel mee moet swingen
(optie 1 is beter)
Ik had het al gehoord jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
Corinne Bailey Ray + John Legendpretty nice!
Als ze maar niet gaan dansen
het is ook nergens voor nodig, ik ben gewoon brommerig en chagerijnig en ik verveel me en ik heb nergens zin inquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[opbeurmode]Dan is ie misschien niet eens nodigcheer up girl!!
[/opbeurmode]
quote:
Ik vind Captain Crash and the beauty queen from Mars altijd leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hihi,volgende keer ga ik optie 2 proberen![]()
![]()
mooi nummer is datquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind Captain Crash and the beauty queen from Mars altijd leuk![]()
Maar eigenlijk helpt veel muziek bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |