Huisgenoot had koffie klaar staan, dus ik had niet veel tijd om een topic te openen. Op het moment van openen had ik toevallig Seemann van Rammstein aan staan, vandaarquote:
Jawel, onderzoekjes zijn meestal best geinig. Wel heb ik al drie keer hetzelfde onderzoek gehad over energieleveranciers, en kauwgom lijkt ook vaker terug te komen. Het is wel zo dat je er niet rijk van wordt, maar af en toe een extra tientje is best prettigquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:08 schreef Etcetera het volgende:
euroclix laat maar zitten danen dat invotes bevalt dat verder een beetje?
Heb ik al, nu jij weerquote:
Vergeet mijn ochtendkrantje niet..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
goh, hier heeft iemand een vakantiebaantje...
Ik google eerst wel evenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding]
er is een topic voor geloof ik, kun je aanvragen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe avatar, ik wil graag een bewegende van Donkey Kong Bokito![]()
Ik heb voorlopig nog maar Bowser genomen (zien jullie Bowser ook?)quote:
dat zijn ook geen tijden, moet je zolang reizen naar je werk dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef Mikkie het volgende:
M'n nieuwe werk is sadistisch!
Zaterdag zou de eerste dag van m'n vakantie zijn. Eindelijk ff geen studie enzo. Wel ingepland voor werken, naja, geen probleem. Krijg ik vandaag m'n rooster: of ik ff om 6.45 aanwezig wil zijn. Dat betekent om 5.15 opstaan!
Zo vroeg ben ik de afgelopen drie jaar niet eens uit bed geweest
Tssquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef Mikkie het volgende:
M'n nieuwe werk is sadistisch!
Zaterdag zou de eerste dag van m'n vakantie zijn. Eindelijk ff geen studie enzo. Wel ingepland voor werken, naja, geen probleem. Krijg ik vandaag m'n rooster: of ik ff om 6.45 aanwezig wil zijn. Dat betekent om 5.15 opstaan!
Zo vroeg ben ik de afgelopen drie jaar niet eens uit bed geweest
ja, en dan zo snel mogelijk uitpakken en dubelklikkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef geenaam het volgende:
Moet ik op accepteren drukken wanneer iemand aan mij vraag: "Ben jij dit op deze foto". En dan een ingepakt bestand van 52 kb stuurt over msn?![]()
Oké, als jij het zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, en dan zo snel mogelijk uitpakken en dubelklikken![]()
heel vreemd ditquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:29 schreef geenaam het volgende:
Hee, iedereen zegt nu dat ik ook die berichten stuur. Dat ik aan mensen vraag of ze dat op die foto zijn en dan iets stuur. Maar dat doe ik helemaal niet. Hoe kan dat?
die dingen bij de aldi ofzo zijn helemaal niet duur, maar wel van goede kwaliteit. Dan moet je niet zo'n kinderding nemen, maar gewoon een leren of kunststofquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Wel positief: na twee weken achter pc zitten in een tuinstoel waarvan je rugklachten e.d. krijgt, ga ik morgen een nieuwe bureaustoel kopen. Netjes en stevig. En duurMoet alleen nog even bedenken waar ik 'm vandaan ga halen...iemand tips?
Ja, ik had ook echt gemengde gevoelens. Enerzijds was ik supertrots dat ze allemaal geslaagd zijn, anderzijds had ik ook een beetje een schuldgevoel dat ik ze 'in de steek heb gelaten', en is het een rare gedachte dat ik ze nu echt nooit meer zie waarschijnlijk...quote:
Nooit meer zien, zal toch wel vaker voorkomen? ieder jaar vertrekt er een lichting, ook van waar je nu werktquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, ik had ook echt gemengde gevoelens. Enerzijds was ik supertrots dat ze allemaal geslaagd zijn, anderzijds had ik ook een beetje een schuldgevoel dat ik ze 'in de steek heb gelaten', en is het een rare gedachte dat ik ze nu echt nooit meer zie waarschijnlijk...
Jawel, maar dit was mijn eerste mentorklas, waar ik 1,5 jaar mentor van ben geweest. Die zal ik echt niet snel vergeten...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef B.ertha het volgende:
Nooit meer zien, zal toch wel vaker voorkomen? ieder jaar vertrekt er een lichting, ook van waar je nu werkt
Zou goed kunnen, ik ben niet de lichtstequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik denk dat wij wel vergelijkbaar zijn. Niet al te klein, geen mager postuur
Dat scheelt bij zo'n stoel echt wel. Of er een miep op zit van een kilootje of 50, 60....of een vent van 100+.
Vandaar dat ik morgen dus maar een prijsklasse hoger op zoek ga
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef Nesle het volgende:
kochtte
wow, ging ff snel enzo, schaam me doodquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
Maar verder: topdag gehad dus!
Ik zal je niet aangeven in de taalfoutentopic.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:22 schreef Nesle het volgende:
wow, ging ff snel enzo, schaam me dood![]()
Maar ja, was super
De Mac was handig in de buurt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef Nesle het volgende:
Ik heb vandaag bij de mc donalds gegeten, zucht ik weet niet waarom. Altijd als ik daar weer weg ga voel ik me vies
Ik eet ook niet meer in zulke tenten tenzij het niet anders kan. Het is eigenlijk gewoon viesquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef Nesle het volgende:
Ik heb vandaag bij de mc donalds gegeten, zucht ik weet niet waarom. Altijd als ik daar weer weg ga voel ik me vies
Jawel, ik ben nog thuis. Heb vannacht niet goed geslapen, en de hoest is weer deels terug. Pijnlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit nu toch niet nog steeds ziek thuis hè?
Bekijk het anders positief: een oom van me heeft op dit moment een ontsteking aan z'n endeldarm en anus. Vorig weekend ziekenhuisopname, en inmiddels kan ie amper zitten enzo. Daarnaast heeft ie een hele tijd getraind voor de vierdaagse, en mag ie die nu niet lopen.
Dan valt je keel nog wel mee, toch?
óf ik heb heel scheel gekeken op de meet, óf dat valt best mee hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik ben niet de lichtste![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef Nesle het volgende:
Goeiedag
Ik ben net terug uit Amsterdam, en jezus ik heb van mijn leven nog niet in zon drukke trein gezeten!
Echt abnormaal druk was het, ik zat met wel 20 man in zon tussenstukje
Hele gangetje zat vol, iedereen er OVER heen stappen (sta gvd op man, andere mensen moeten er ook in) maar ik had een klapper kunnen bemachtigen omdat een paar bierdrinkende jongens er uit gingen om de intercity te pakken
Ik ben trouwens lekker geslaagd, overal was saleEn voor minder dan 140 euro heb ik echt mega veel dingen meegesleept. Ook nog een mega grote badjas van de Hönkemuller voor mijn moeder, maandag jarig blabla. Wat een zwaar ding, blij dat ik dat verotte ding als laatste kochttekocht (van mijn leven nog niet zon erge fout gemaakt
![]()
Maar goed, het was wel super gezellig
Kom eens langs, zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al best lang niet meer bij een echte slager geweest ben, misschien binnenkort maar weer es doen
Ik ben zwaarder dan jij, maar lichter dan Nemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
óf ik heb heel scheel gekeken op de meet, óf dat valt best mee hoor![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:46 schreef iamredleader het volgende:
Hawaii_Tim, je lijkt niet in de verste verte op een vrouw
Wat vind jij trouwens van het idee van een meet van de zomer in Amsterdam/omgeving, bijvoorbeeld aan een strand of zo?
Dank, en werkze!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar ik ga nu weg, ik ga naar m'n werk. Tot vanavond, en beterschap redleader!
Ik ga niet met 9 andere mensen in een Megane Scenic, ik wil wel een eigen gordel hebben!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:57 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan waarschijnlijk de auto van m'n ouders lenen. Da's een heel beschaafde Renault Megane Scenic uit 2000, met riante kofferbak en 4 zitplekken, maar met wat propwerk kunnen er minstens 10 mensen in![]()
Maar goed, behalve ikzelf hebben m'n vrouw, PhysicsRules, DaviniaHR en MaJo allemaal een rijbewijs. En verder weet ik het niet van de rest, maar het zullen er genoeg zijn.
eenschquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al best lang niet meer bij een echte slager geweest ben, misschien binnenkort maar weer es doen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:53 schreef iamredleader het volgende:
De Ouderkerkerplas ligt vlak in de buurt van de A9 en de A2, en 10 minuutjes rijden vanaf Ouderkerk aan de Amstel. Het is goed toegankelijk met de auto, maar het OV komt er niet. Dit zou dus eventueel wat logistieke problemen kunnen opleveren, die we dan tzt oplossen.
*proost*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:45 schreef geenaam het volgende:
Lalala. Net terug van een fest, maar er is niemand hier dus ik gha slapen. Trujsten :w
nog steeds niet beterquote:
da's'best lullig iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit nu toch niet nog steeds ziek thuis hè?
Bekijk het anders positief: een oom van me heeft op dit moment een ontsteking aan z'n endeldarm en anus. Vorig weekend ziekenhuisopname, en inmiddels kan ie amper zitten enzo. Daarnaast heeft ie een hele tijd getraind voor de vierdaagse, en mag ie die nu niet lopen.
Dan valt je keel nog wel mee, toch?
Jupquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:04 schreef Etcetera het volgende:
en als je wordt gepakt ben je zo onmeunig hard de lul
een rondkruipend beestjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef iamredleader het volgende:
Wat voor plaatje was het?
maar ik heb de site niet gemaakt gelukkigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef iamredleader het volgende:
Beetje wel, Etc. beetje nerdy
De oorstokjes en de wattenstaafjesgewoon prachtig hoe serieus dat onderwerp wordt gebracht
en dan noem je mij nerdyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef iamredleader het volgende:
Wat heeft windows met je klok te maken? Of is heel je huis aangesloten op de computer?your fridge has shut down due to an unknown error.
BSOD op je warmwaterkoker
Nee de windows klok rechtsonderinquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef iamredleader het volgende:
Wat heeft windows met je klok te maken? Of is heel je huis aangesloten op de computer?your fridge has shut down due to an unknown error.
BSOD op je warmwaterkoker
mss zit er in de BIOS iets niet goed?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee de windows klok rechtsonderin![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef iamredleader het volgende:
Even kijken:
Je kan niet koken, want je moet minimaal 1x per dag het fornuis opnieuw opstarten, omdattie vastloopt.
De waterkoker slaat vast - overkook gevaar! Dit kun je alleen oplossen met een driver-update. Die in 2011 beschikbaar wordt gemaakt.
De koelkast heeft een eigen leven. Als je de turbo-knop indrukt, schakelt hij de extra
RAM in, en koelt als een bezetene. Maar zonder turbo blijft de temperatuur schommelen rond de 10 graden.
Helaas kun je nooit meer TV kijken. Windows Media Player herkent je hardware niet.
Je enige redding is je mobiele telefoon. Want die draait op Linux
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mss zit er in de BIOS iets niet goed?
[..]![]()
![]()
En niet alleen de bestuurder trouwensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:04 schreef Etcetera het volgende:
en als je wordt gepakt ben je zo onmeunig hard de lul
Inderdaad. Hoi Nemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En niet alleen de bestuurder trouwens
Whoa........ hoe jaloers kun je daarvan wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Net een SMS-je gehad van Soempie.
Het weer is daar perfect(duh!) en ze gaat straks naar Parc Guell.
Ze is nu in Casa Batllo en ging naar het dak met de draak?
Morgen gaat ze naar Perpignan.
Lekker hoor
deze denk ik:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
het dak met de draak?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Zo leuk als jouw avatar in beeld is Etcetera, mijn kat vindt m nog steeds zo fascinerend!![]()
Gaat ie echt naast me op de bank een uur er naar zitten staren
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Speaking of Soempie.... ik maak er even een
Etc
Ik hou van onweerquote:
Neuh..gewoon op een camping. Zaklampje aan, radio aan, boek openquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef iamredleader het volgende:
Hm. In een tent zou ik het minder tof vinden. Vooral een eenzame tent in het midden van een enorm grasveld, en met grote, metalen staven
of gewoon gefacsineerd naar buiten kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kan natuurlijk ook: potje kaarten in de tent
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Of het gewoon flink op een zuipen zetten
Bedanktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
feli Neslegeniet ervan in dit schitterend weer
onweer in een tent is goed te doen, mits je met andere mensen bent. dan wordt het wel gezellig, anders vind ik het maar niks
Dat lukt alleen als je raampjes in je tent hebquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
of gewoon gefacsineerd naar buiten kijken
[..]
Ja wat nou?quote:
buiten staan onder het afdakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als je raampjes in je tent heb
[..]
Ja wat nou?
Ben je nooit naar Lowlands geweest?
Dan ben jij OF heel klein OF je hebt een megagrote tentquote:
Dat hoeft ook nietquote:en nee, ben nog nooit naar LL geweestmaar dan nog, mijn drinkmanieren zijn vrij eenvoudig: overdag nooit, 's avonds tot op zekere hoogte. ik ben niet zo van het dronken worden
nou moet ik eerlijkheidshalve idd toegeven dat die tent waar wij in zitten te gamen (let wel, gamen, niet slapen) idd vrij groot isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben jij OF heel klein OF je hebt een megagrote tent
Ik kan echt niet in een koepeltentje staan hoor
[..]
Dat hoeft ook niet
Okay danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou moet ik eerlijkheidshalve idd toegeven dat die tent waar wij in zitten te gamen (let wel, gamen, niet slapen) idd vrij groot iszeg maar zo groot dat er in principe een man of 40 wel in kunnen slapen
en het afdak is gefabriceerd doorZero
(die kan alles maken wat er te maken valt
) en da's ook groot genoeg voor minstens 10 man om onder te staan
Mooi he?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heerlijk. Dan het gerommel buiten, het getik van de regen op het tentdoek...
Je moet je tent ook NOOIT aan het pad zettenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hadden vorig jaar op LL op zondagochtend zomaar ineens een privévijver voor de tent![]()
Helaas hadden mensen er al peuken en pringles etc ingegooid
maar op LL kom je ook voor de bands en niet voor het gamen achter je pcquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan
Ja, zulke tenten vind je dus niet op Lowlands hoor
Wat wij altijd doen is de slaaptenten in een cirkel zetten en dan een grote partytent in het midden. Dat werkt echt super.
Dan kun je allemaal droog rondhangen ipv in je tentjes schuilen
Dat klopt wel (ongeveer)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar op LL kom je ook voor de bands en niet voor het gamen achter je pc![]()
Ik weet niet maar volgens mij is Lowlands groter dan CZ en dan is het ook geen probleem. Of zie ik dat verkeerd?quote:wij mogen geen 'pleintjes' hebbenis ivm de hoeveelheid slaaptenten die nodig zijn simpelweg niet te doen
Nu weet je gelijk waarom dat plekje vrij wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hadden we ook nietWe hadden onze tent op het laatste vrije plekje van camping 2 geplempt: tussen 4 andere tenten in
paste precies! Alleen moest één haring wel onder het grondzeil van de buurman
![]()
Ja, het was erg grappig. Vooral toen een van de jongens voorin de jongen in de kofferbak op z'n mobiel beldequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Ach, op het moment zelf was het vast enorm grappig
zie je niet verkeerdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt wel (ongeveer)
[..]
Ik weet niet maar volgens mij is Lowlands groter dan CZ en dan is het ook geen probleem. Of zie ik dat verkeerd?
Heb ik ook eens een keertje gehad, was ik bij 'meidenmarkt' in Schoorl. Omdat ik eerst moest werken kwam ik pas aan het eind aan. Ik had als enige niet gedronken dus mijn vrienden vroegen of ik ze naar Bergen wilde brengen. Alleen was dat een man of 7 dus echt passen deed het niet. Op een gegeven moment kwam een agent kijken en gaf ons nog een paar goede tips.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:03 schreef iamredleader het volgende:
Ik bedoelde het ook niet serieus. M'n ouders zouden me nooit meer de auto lenen als ze erachter kwamen dat ik zoiets zou doen. Bovendien ben ik zelf ook van "veilig rijden".
Maar goed, met een flinke lijst mensen met rijbewijzen zijn we er nog niet. Eerst moeten er genoeg mensen willen komen en moet er een datum worden geprikt.
Een ander verhaal, ik heb 1x met 1 bestuurder en 7 andere mensen in een 2-deurs Opel Corsa geredenbestuurder voorin, met op de passagiersstoel 2 mensen. Op de achterbank 3 zitters, en 2 daarbovenop. En 1 iemand in de kofferbak.
1+2+3+2+1 = 9 mensen... Het was geweldiggelukkig maar 5 kilometer, kort stukje.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu weet je gelijk waarom dat plekje vrij was
Dat was zeker een kuiltje ofzo?
Oh, het terrein is kleiner? Dan ikke snapquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zie je niet verkeerdmaar het doel van LL is nu eenmaal compleet anders dan het doel van CZ
en het terrein is ook kleiner. we moeten gewoon efficient met ruimte omgaan
want de ambulancepaden moeten vrij blijven en het moet nog enigszins mogelijk zijn om tussen de tenten door te lopen
ik zal ff plaatje zoekenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, het terrein is kleiner? Dan ikke snap
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Heb ik ook eens een keertje gehad, was ik bij 'meidenmarkt' in Schoorl. Omdat ik eerst moest werken kwam ik pas aan het eind aan. Ik had als enige niet gedronken dus mijn vrienden vroegen of ik ze naar Bergen wilde brengen. Alleen was dat een man of 7 dus echt passen deed het niet. Op een gegeven moment kwam een agent kijken en gaf ons nog een paar goede tips.Hierdoor kregen we ze er wel allemaal in.
Het grapje kostte wel een binnenspiegel.
![]()
Ja hoor...Zondag wordt het zomer met 20 graden en 20% kans op neerslag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef iamredleader het volgende:
En dat dikke feest duurt nu al wekenkan het niet een keertje zomer worden?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Civilisation IIIMijn ex had dat gekocht, maar t kon niet op zijn computer draaien, dus wat deed vriendjelief als ie bij mij was? Uuuuuuuurenlang spelletje spelen
Nou, dan ben je mooi bedanktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Civilisation IIIMijn ex had dat gekocht, maar t kon niet op zijn computer draaien, dus wat deed vriendjelief als ie bij mij was? Uuuuuuuurenlang spelletje spelen
auquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
tot nu toe hebben 1500 man zich ingeschrevenquote:
17 juliquote:
Overlord is wel geinig (om te zien iig... gespeeld heb ik het niet)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik heb Civ nooit gespeeld. Kon er gewoon niet in geinteresseerd raken.
Ik krijg binnenkort een kopietje van Overlord. Daar ben ik wel benieuwd naar
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef B.ertha het volgende:
Oja: Kleuter wil McDonalds en belt 911
Ben dan pas 17, maar soms denk ik: vroeger werden mensen tenminste fatsoenlijk opgevoed![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Etc, LB en de rest uit Groningen, tijd om te vluchten!
Gisteren, minder erg maar toch, tegenover onze winkel zit een kinderkledingwinkel. Manneke van een jaar of 4 vond het oude alarmsysteem niet goed. Wat doet hij: Klimt er bovenop, rukt eraan en gaat het nadoen. Loeihardquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gisteren, minder erg maar toch, tegenover onze winkel zit een kinderkledingwinkel. Manneke van een jaar of 4 vond het oude alarmsysteem niet goed. Wat doet hij: Klimt er bovenop, rukt eraan en gaat het nadoen. LoeihardEn moeders zegt niks he
Nee hoor, dat rijtje klopt niet. Maandag, woensdag en vrijdag 90% kans, dinsdag 0% Ik wil buiten kunnen lopen tijdens het winkelenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het ineens wat minder erg dat ik de hele week moet werken. 'T is niet echt dat ik iets mis ofzo
Klopt..maar je komt drijfnat op je werk aan en dan moet je nog de hele dag werken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het ineens wat minder erg dat ik de hele week moet werken. 'T is niet echt dat ik iets mis ofzo
Ja, de mijne zou dan ook straf krijgen hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat denken die ouders dan vraag ik me af
echt... als mijn kind later zoiets flikt, is het niet te best
Succesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:04 schreef Nesle het volgende:
Wat zeg je tegen iemand die over een paar uur een operatie krijgt?
Sterkte ofzo?
Ik weet het echt niet
Denk gewoon nijmegenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:03 schreef Nesle het volgende:
Waar ga je nou heen dan om te winkelen B?
Ligt eraan wat voor operatie. Sterkte kan, of 'komt wel goed hoor' of gewoon 'tot straks, dan ben ik er' bij iets heel kleinsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:04 schreef Nesle het volgende:
Wat zeg je tegen iemand die over een paar uur een operatie krijgt?
Sterkte ofzo?
Ik weet het echt niet
je moet het ook eens lezen echt ik lach me kapotquote:
bij punt 3, dat gezeik over helmen. Fietsen is hier gewoon veiliger, omdat we fietspaden hebben enzo. In amerika sjeest iedereen gewoon door. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef Etcetera het volgende:
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
geen ideequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
bij punt 3, dat gezeik over helmen. Fietsen is hier gewoon veiliger, omdat we fietspaden hebben enzo. In amerika sjeest iedereen gewoon door. Of zie ik dat verkeerd?
dynamo'squote:5. Human Powered Generator (Dynamo) Bicycle Light - This one really does mystify me, some of the other trends more more sense to me. EVERY bicycle in Amsterdam is outfitted with a dynamo powered head lamp, where the rider has to pump extra super hard and the head lamp shines dimly. If you are younger than 35 years old, you probably have never seen one of these in the USA, we have very bright headlamps for bicycles that add much less weight and do not increase resistance. I haven't seen a single dynamo powered bicycle in San Francisco in over 20 years. Once I saw a "Simpsons" (animated comedy) episode where Bart turned on his dynamo bicycle headlamp and could barely make forward progress-> in the USA these dynamo powered headlamps are considered a JOKE, but almost a quarter million bicycles in Amsterdam all have them.
Precies. Daar fietsen ze voor de sport en de echte sportievelingen fietsen sowieso. Hier fietst echt iedereenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Nesle het volgende:
Nee, B.
Ik ben zelfs aangereden door zijn klotefietser in Amerika.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Nou..ik ben in San Francisco geweest...en het is gewoon (net als vele andere plekken in de VS) geen goede plek om met een fiets te gaan rijden.quote:Now faced with this shocking disparity, I think any reasonable person must come to the conclusion that either the people in Netherlands do not value the safety of their children, or San Francisco bicyclists are clumsy pansies with soft heads and weak minds that must be protected from hurting themselves no matter how much it infringes on individual rights
ik vind het echt hilarischquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het eigenlijk totaal niet grappig, erger me dood aan hoe die man alles direct afkeurt wat hij niet kent (zo typisch Amerikaans)
Truequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het eigenlijk totaal niet grappig, erger me dood aan hoe die man alles direct afkeurt wat hij niet kent (zo typisch Amerikaans)
Jaaaaaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:27 schreef B.ertha het volgende:
Of met de raarste, enorme aankopen half op de bagagedrager, half op de rug en met één hand vastgehouden
Precies, het is toch een vervoersmiddel? Waarom zou je dan lopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaik sleep ook altijd alles mee op de fiets
kan best.
Rotondes zijn bloedlink.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik werd vanochtend nog bijna van de sokken gereden trouwens op de rotonde: een of andere doos ging er maar vanuit dat ik rechtsaf zou gaan, dus kon ze vol op de rem toen ik de rotonde toch verder bleek te volgen. Stak ik mijn hand dan ook uit? Nee!! Stom kind........
Daar had ik dus geen last van eigenlijk. Scooters gaan iets sneller dan fietsers maar het principe is het zelfde. Moet bekennen dat ik nou niet bepaald onder de indruk wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar da's hetzelfde als wij naar Italië gaan. Daar rijden de scootertjes je aan alle kanten om je oren...
Ja, echt abnormaal veelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar da's hetzelfde als wij naar Italië gaan. Daar rijden de scootertjes je aan alle kanten om je oren...
Vanwege de fietsenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn oom uit America werkte bij American Express en moest eens voor zijn werk naar Londen. Hij zou in het weekend 'doorvliegen' naar Nederland om ons te bezoeken. Op de aanbieding om hem te halen wilde hij niet ingaan. Hij zou wel een auto huren. Belt ie op een gegeven moment op.
'Kom me godverdegodver halen, aan deze idiote toestand doe ik niet mee'.
Hij had de sleutels van de huurauto ingeleverd en ons gebeld.
Ojaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Scootertjes
Ik wil zo'n ouwe Vespa, mét windscherm
Nee, vanwege de auto's natuurlijk. Hij zat in de spits, vanaf Schiphol. Iedereen wisselt continu van rijbaan, om de haverklap file enzo. dat was ie niet echt gewend in America.quote:
Ideaal toch? Laatst achterop een fiets gezeten, volle doos met boodschappen in de hand, tassen aan stuur. Niet erg praktisch, maar tochquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Toeval wil trouwens dat ik vandaag geen rokje aanheb, maar kans zit er dik in dat ik wel iemand ga bellen onderweg, en dat ik straks met tassen aan mn stuur terugkom
En ik heb ook een versierde omafiets met een joekel van een slot eraan
hey ik ben al wakkerquote:
En lekker warm ingepakt in de slaapzakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heerlijk. Dan het gerommel buiten, het getik van de regen op het tentdoek...
Lekkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Settlers IIquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Nooit van gehoord... Civilisation duurde vooral zo lang vond ik. Alhoewel ik daar bij Settlers, wat ik zelf vroeger veel speelde, nooit last van had. T zal dus vooral wel met t vriendje te maken hebben gehad
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]Zo bekrompen en onnozel Amerikaans
Of rotondes waarbij de voorrangsregels ineens zijn veranderd en je dus overdreven voorzichtig moet gaan doen omdat de meesten dat nog niet doorhebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotondes zijn bloedlink.
Over het algemeen zorgen ze voor een goede doorstroming van het verkeer maar de helft van de automobilisten geeft geen richting aan en de voorrangsregel zijn per rotonde verschillend. Vreselijk
Gadverquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch niet van die dikke beslagbommen hè![]()
Waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:53 schreef SaskiaR het volgende:
Het verbaast me dat ie geen foto's van ligfietsen heeft, dan zou ie volgens mij helemaal achterover vallen van verbazingmisschien moet ik eens poseren met m'n stoere ligger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |