Huisgenoot had koffie klaar staan, dus ik had niet veel tijd om een topic te openen. Op het moment van openen had ik toevallig Seemann van Rammstein aan staan, vandaarquote:
Jawel, onderzoekjes zijn meestal best geinig. Wel heb ik al drie keer hetzelfde onderzoek gehad over energieleveranciers, en kauwgom lijkt ook vaker terug te komen. Het is wel zo dat je er niet rijk van wordt, maar af en toe een extra tientje is best prettigquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:08 schreef Etcetera het volgende:
euroclix laat maar zitten danen dat invotes bevalt dat verder een beetje?
Heb ik al, nu jij weerquote:
Vergeet mijn ochtendkrantje niet..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
goh, hier heeft iemand een vakantiebaantje...
Ik google eerst wel evenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding]
er is een topic voor geloof ik, kun je aanvragen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe avatar, ik wil graag een bewegende van Donkey Kong Bokito![]()
Ik heb voorlopig nog maar Bowser genomen (zien jullie Bowser ook?)quote:
dat zijn ook geen tijden, moet je zolang reizen naar je werk dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef Mikkie het volgende:
M'n nieuwe werk is sadistisch!
Zaterdag zou de eerste dag van m'n vakantie zijn. Eindelijk ff geen studie enzo. Wel ingepland voor werken, naja, geen probleem. Krijg ik vandaag m'n rooster: of ik ff om 6.45 aanwezig wil zijn. Dat betekent om 5.15 opstaan!
Zo vroeg ben ik de afgelopen drie jaar niet eens uit bed geweest
Tssquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef Mikkie het volgende:
M'n nieuwe werk is sadistisch!
Zaterdag zou de eerste dag van m'n vakantie zijn. Eindelijk ff geen studie enzo. Wel ingepland voor werken, naja, geen probleem. Krijg ik vandaag m'n rooster: of ik ff om 6.45 aanwezig wil zijn. Dat betekent om 5.15 opstaan!
Zo vroeg ben ik de afgelopen drie jaar niet eens uit bed geweest
ja, en dan zo snel mogelijk uitpakken en dubelklikkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef geenaam het volgende:
Moet ik op accepteren drukken wanneer iemand aan mij vraag: "Ben jij dit op deze foto". En dan een ingepakt bestand van 52 kb stuurt over msn?![]()
Oké, als jij het zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, en dan zo snel mogelijk uitpakken en dubelklikken![]()
heel vreemd ditquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:29 schreef geenaam het volgende:
Hee, iedereen zegt nu dat ik ook die berichten stuur. Dat ik aan mensen vraag of ze dat op die foto zijn en dan iets stuur. Maar dat doe ik helemaal niet. Hoe kan dat?
die dingen bij de aldi ofzo zijn helemaal niet duur, maar wel van goede kwaliteit. Dan moet je niet zo'n kinderding nemen, maar gewoon een leren of kunststofquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Wel positief: na twee weken achter pc zitten in een tuinstoel waarvan je rugklachten e.d. krijgt, ga ik morgen een nieuwe bureaustoel kopen. Netjes en stevig. En duurMoet alleen nog even bedenken waar ik 'm vandaan ga halen...iemand tips?
Ja, ik had ook echt gemengde gevoelens. Enerzijds was ik supertrots dat ze allemaal geslaagd zijn, anderzijds had ik ook een beetje een schuldgevoel dat ik ze 'in de steek heb gelaten', en is het een rare gedachte dat ik ze nu echt nooit meer zie waarschijnlijk...quote:
Nooit meer zien, zal toch wel vaker voorkomen? ieder jaar vertrekt er een lichting, ook van waar je nu werktquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, ik had ook echt gemengde gevoelens. Enerzijds was ik supertrots dat ze allemaal geslaagd zijn, anderzijds had ik ook een beetje een schuldgevoel dat ik ze 'in de steek heb gelaten', en is het een rare gedachte dat ik ze nu echt nooit meer zie waarschijnlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |