quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Civilisation IIIMijn ex had dat gekocht, maar t kon niet op zijn computer draaien, dus wat deed vriendjelief als ie bij mij was? Uuuuuuuurenlang spelletje spelen
Nou, dan ben je mooi bedanktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Civilisation IIIMijn ex had dat gekocht, maar t kon niet op zijn computer draaien, dus wat deed vriendjelief als ie bij mij was? Uuuuuuuurenlang spelletje spelen
auquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
tot nu toe hebben 1500 man zich ingeschrevenquote:
17 juliquote:
Overlord is wel geinig (om te zien iig... gespeeld heb ik het niet)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik heb Civ nooit gespeeld. Kon er gewoon niet in geinteresseerd raken.
Ik krijg binnenkort een kopietje van Overlord. Daar ben ik wel benieuwd naar
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef B.ertha het volgende:
Oja: Kleuter wil McDonalds en belt 911
Ben dan pas 17, maar soms denk ik: vroeger werden mensen tenminste fatsoenlijk opgevoed![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Etc, LB en de rest uit Groningen, tijd om te vluchten!
Gisteren, minder erg maar toch, tegenover onze winkel zit een kinderkledingwinkel. Manneke van een jaar of 4 vond het oude alarmsysteem niet goed. Wat doet hij: Klimt er bovenop, rukt eraan en gaat het nadoen. Loeihardquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gisteren, minder erg maar toch, tegenover onze winkel zit een kinderkledingwinkel. Manneke van een jaar of 4 vond het oude alarmsysteem niet goed. Wat doet hij: Klimt er bovenop, rukt eraan en gaat het nadoen. LoeihardEn moeders zegt niks he
Nee hoor, dat rijtje klopt niet. Maandag, woensdag en vrijdag 90% kans, dinsdag 0% Ik wil buiten kunnen lopen tijdens het winkelenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het ineens wat minder erg dat ik de hele week moet werken. 'T is niet echt dat ik iets mis ofzo
Klopt..maar je komt drijfnat op je werk aan en dan moet je nog de hele dag werken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het ineens wat minder erg dat ik de hele week moet werken. 'T is niet echt dat ik iets mis ofzo
Ja, de mijne zou dan ook straf krijgen hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat denken die ouders dan vraag ik me af
echt... als mijn kind later zoiets flikt, is het niet te best
Succesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:04 schreef Nesle het volgende:
Wat zeg je tegen iemand die over een paar uur een operatie krijgt?
Sterkte ofzo?
Ik weet het echt niet
Denk gewoon nijmegenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:03 schreef Nesle het volgende:
Waar ga je nou heen dan om te winkelen B?
Ligt eraan wat voor operatie. Sterkte kan, of 'komt wel goed hoor' of gewoon 'tot straks, dan ben ik er' bij iets heel kleinsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:04 schreef Nesle het volgende:
Wat zeg je tegen iemand die over een paar uur een operatie krijgt?
Sterkte ofzo?
Ik weet het echt niet
je moet het ook eens lezen echt ik lach me kapotquote:
bij punt 3, dat gezeik over helmen. Fietsen is hier gewoon veiliger, omdat we fietspaden hebben enzo. In amerika sjeest iedereen gewoon door. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef Etcetera het volgende:
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
geen ideequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
bij punt 3, dat gezeik over helmen. Fietsen is hier gewoon veiliger, omdat we fietspaden hebben enzo. In amerika sjeest iedereen gewoon door. Of zie ik dat verkeerd?
dynamo'squote:5. Human Powered Generator (Dynamo) Bicycle Light - This one really does mystify me, some of the other trends more more sense to me. EVERY bicycle in Amsterdam is outfitted with a dynamo powered head lamp, where the rider has to pump extra super hard and the head lamp shines dimly. If you are younger than 35 years old, you probably have never seen one of these in the USA, we have very bright headlamps for bicycles that add much less weight and do not increase resistance. I haven't seen a single dynamo powered bicycle in San Francisco in over 20 years. Once I saw a "Simpsons" (animated comedy) episode where Bart turned on his dynamo bicycle headlamp and could barely make forward progress-> in the USA these dynamo powered headlamps are considered a JOKE, but almost a quarter million bicycles in Amsterdam all have them.
Precies. Daar fietsen ze voor de sport en de echte sportievelingen fietsen sowieso. Hier fietst echt iedereenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Nesle het volgende:
Nee, B.
Ik ben zelfs aangereden door zijn klotefietser in Amerika.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef Etcetera het volgende:
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
Nou..ik ben in San Francisco geweest...en het is gewoon (net als vele andere plekken in de VS) geen goede plek om met een fiets te gaan rijden.quote:Now faced with this shocking disparity, I think any reasonable person must come to the conclusion that either the people in Netherlands do not value the safety of their children, or San Francisco bicyclists are clumsy pansies with soft heads and weak minds that must be protected from hurting themselves no matter how much it infringes on individual rights
ik vind het echt hilarischquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het eigenlijk totaal niet grappig, erger me dood aan hoe die man alles direct afkeurt wat hij niet kent (zo typisch Amerikaans)
Truequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het eigenlijk totaal niet grappig, erger me dood aan hoe die man alles direct afkeurt wat hij niet kent (zo typisch Amerikaans)
Jaaaaaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:27 schreef B.ertha het volgende:
Of met de raarste, enorme aankopen half op de bagagedrager, half op de rug en met één hand vastgehouden
Precies, het is toch een vervoersmiddel? Waarom zou je dan lopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaik sleep ook altijd alles mee op de fiets
kan best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |