Jawel, maar dit was mijn eerste mentorklas, waar ik 1,5 jaar mentor van ben geweest. Die zal ik echt niet snel vergeten...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef B.ertha het volgende:
Nooit meer zien, zal toch wel vaker voorkomen? ieder jaar vertrekt er een lichting, ook van waar je nu werkt
Zou goed kunnen, ik ben niet de lichtstequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik denk dat wij wel vergelijkbaar zijn. Niet al te klein, geen mager postuur
Dat scheelt bij zo'n stoel echt wel. Of er een miep op zit van een kilootje of 50, 60....of een vent van 100+.
Vandaar dat ik morgen dus maar een prijsklasse hoger op zoek ga
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef Nesle het volgende:
kochtte
wow, ging ff snel enzo, schaam me doodquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
Maar verder: topdag gehad dus!
Ik zal je niet aangeven in de taalfoutentopic.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:22 schreef Nesle het volgende:
wow, ging ff snel enzo, schaam me dood![]()
Maar ja, was super
De Mac was handig in de buurt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef Nesle het volgende:
Ik heb vandaag bij de mc donalds gegeten, zucht ik weet niet waarom. Altijd als ik daar weer weg ga voel ik me vies
Ik eet ook niet meer in zulke tenten tenzij het niet anders kan. Het is eigenlijk gewoon viesquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef Nesle het volgende:
Ik heb vandaag bij de mc donalds gegeten, zucht ik weet niet waarom. Altijd als ik daar weer weg ga voel ik me vies
Jawel, ik ben nog thuis. Heb vannacht niet goed geslapen, en de hoest is weer deels terug. Pijnlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit nu toch niet nog steeds ziek thuis hč?
Bekijk het anders positief: een oom van me heeft op dit moment een ontsteking aan z'n endeldarm en anus. Vorig weekend ziekenhuisopname, en inmiddels kan ie amper zitten enzo. Daarnaast heeft ie een hele tijd getraind voor de vierdaagse, en mag ie die nu niet lopen.
Dan valt je keel nog wel mee, toch?
óf ik heb heel scheel gekeken op de meet, óf dat valt best mee hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik ben niet de lichtste![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef Nesle het volgende:
Goeiedag
Ik ben net terug uit Amsterdam, en jezus ik heb van mijn leven nog niet in zon drukke trein gezeten!
Echt abnormaal druk was het, ik zat met wel 20 man in zon tussenstukje
Hele gangetje zat vol, iedereen er OVER heen stappen (sta gvd op man, andere mensen moeten er ook in) maar ik had een klapper kunnen bemachtigen omdat een paar bierdrinkende jongens er uit gingen om de intercity te pakken
Ik ben trouwens lekker geslaagd, overal was saleEn voor minder dan 140 euro heb ik echt mega veel dingen meegesleept. Ook nog een mega grote badjas van de Hönkemuller voor mijn moeder, maandag jarig blabla. Wat een zwaar ding, blij dat ik dat verotte ding als laatste kochttekocht (van mijn leven nog niet zon erge fout gemaakt
![]()
Maar goed, het was wel super gezellig
Kom eens langs, zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al best lang niet meer bij een echte slager geweest ben, misschien binnenkort maar weer es doen
Ik ben zwaarder dan jij, maar lichter dan Nemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
óf ik heb heel scheel gekeken op de meet, óf dat valt best mee hoor![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:46 schreef iamredleader het volgende:
Hawaii_Tim, je lijkt niet in de verste verte op een vrouw
Wat vind jij trouwens van het idee van een meet van de zomer in Amsterdam/omgeving, bijvoorbeeld aan een strand of zo?
Dank, en werkze!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar ik ga nu weg, ik ga naar m'n werk. Tot vanavond, en beterschap redleader!
Ik ga niet met 9 andere mensen in een Megane Scenic, ik wil wel een eigen gordel hebben!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:57 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan waarschijnlijk de auto van m'n ouders lenen. Da's een heel beschaafde Renault Megane Scenic uit 2000, met riante kofferbak en 4 zitplekken, maar met wat propwerk kunnen er minstens 10 mensen in![]()
Maar goed, behalve ikzelf hebben m'n vrouw, PhysicsRules, DaviniaHR en MaJo allemaal een rijbewijs. En verder weet ik het niet van de rest, maar het zullen er genoeg zijn.
eenschquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al best lang niet meer bij een echte slager geweest ben, misschien binnenkort maar weer es doen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:53 schreef iamredleader het volgende:
De Ouderkerkerplas ligt vlak in de buurt van de A9 en de A2, en 10 minuutjes rijden vanaf Ouderkerk aan de Amstel. Het is goed toegankelijk met de auto, maar het OV komt er niet. Dit zou dus eventueel wat logistieke problemen kunnen opleveren, die we dan tzt oplossen.
*proost*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:45 schreef geenaam het volgende:
Lalala. Net terug van een fest, maar er is niemand hier dus ik gha slapen. Trujsten :w
nog steeds niet beterquote:
da's'best lullig iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit nu toch niet nog steeds ziek thuis hč?
Bekijk het anders positief: een oom van me heeft op dit moment een ontsteking aan z'n endeldarm en anus. Vorig weekend ziekenhuisopname, en inmiddels kan ie amper zitten enzo. Daarnaast heeft ie een hele tijd getraind voor de vierdaagse, en mag ie die nu niet lopen.
Dan valt je keel nog wel mee, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |