Jawel, ik ben nog thuis. Heb vannacht niet goed geslapen, en de hoest is weer deels terug. Pijnlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit nu toch niet nog steeds ziek thuis hè?
Bekijk het anders positief: een oom van me heeft op dit moment een ontsteking aan z'n endeldarm en anus. Vorig weekend ziekenhuisopname, en inmiddels kan ie amper zitten enzo. Daarnaast heeft ie een hele tijd getraind voor de vierdaagse, en mag ie die nu niet lopen.
Dan valt je keel nog wel mee, toch?
óf ik heb heel scheel gekeken op de meet, óf dat valt best mee hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik ben niet de lichtste![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef Nesle het volgende:
Goeiedag
Ik ben net terug uit Amsterdam, en jezus ik heb van mijn leven nog niet in zon drukke trein gezeten!
Echt abnormaal druk was het, ik zat met wel 20 man in zon tussenstukje
Hele gangetje zat vol, iedereen er OVER heen stappen (sta gvd op man, andere mensen moeten er ook in) maar ik had een klapper kunnen bemachtigen omdat een paar bierdrinkende jongens er uit gingen om de intercity te pakken
Ik ben trouwens lekker geslaagd, overal was saleEn voor minder dan 140 euro heb ik echt mega veel dingen meegesleept. Ook nog een mega grote badjas van de Hönkemuller voor mijn moeder, maandag jarig blabla. Wat een zwaar ding, blij dat ik dat verotte ding als laatste kochttekocht (van mijn leven nog niet zon erge fout gemaakt
![]()
Maar goed, het was wel super gezellig
Kom eens langs, zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al best lang niet meer bij een echte slager geweest ben, misschien binnenkort maar weer es doen
Ik ben zwaarder dan jij, maar lichter dan Nemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
óf ik heb heel scheel gekeken op de meet, óf dat valt best mee hoor![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:46 schreef iamredleader het volgende:
Hawaii_Tim, je lijkt niet in de verste verte op een vrouw
Wat vind jij trouwens van het idee van een meet van de zomer in Amsterdam/omgeving, bijvoorbeeld aan een strand of zo?
Dank, en werkze!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar ik ga nu weg, ik ga naar m'n werk. Tot vanavond, en beterschap redleader!
Ik ga niet met 9 andere mensen in een Megane Scenic, ik wil wel een eigen gordel hebben!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:57 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan waarschijnlijk de auto van m'n ouders lenen. Da's een heel beschaafde Renault Megane Scenic uit 2000, met riante kofferbak en 4 zitplekken, maar met wat propwerk kunnen er minstens 10 mensen in![]()
Maar goed, behalve ikzelf hebben m'n vrouw, PhysicsRules, DaviniaHR en MaJo allemaal een rijbewijs. En verder weet ik het niet van de rest, maar het zullen er genoeg zijn.
eenschquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al best lang niet meer bij een echte slager geweest ben, misschien binnenkort maar weer es doen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:53 schreef iamredleader het volgende:
De Ouderkerkerplas ligt vlak in de buurt van de A9 en de A2, en 10 minuutjes rijden vanaf Ouderkerk aan de Amstel. Het is goed toegankelijk met de auto, maar het OV komt er niet. Dit zou dus eventueel wat logistieke problemen kunnen opleveren, die we dan tzt oplossen.
*proost*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:45 schreef geenaam het volgende:
Lalala. Net terug van een fest, maar er is niemand hier dus ik gha slapen. Trujsten :w
nog steeds niet beterquote:
da's'best lullig iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit nu toch niet nog steeds ziek thuis hè?
Bekijk het anders positief: een oom van me heeft op dit moment een ontsteking aan z'n endeldarm en anus. Vorig weekend ziekenhuisopname, en inmiddels kan ie amper zitten enzo. Daarnaast heeft ie een hele tijd getraind voor de vierdaagse, en mag ie die nu niet lopen.
Dan valt je keel nog wel mee, toch?
Jupquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:04 schreef Etcetera het volgende:
en als je wordt gepakt ben je zo onmeunig hard de lul
een rondkruipend beestjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef iamredleader het volgende:
Wat voor plaatje was het?
maar ik heb de site niet gemaakt gelukkigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef iamredleader het volgende:
Beetje wel, Etc. beetje nerdy
De oorstokjes en de wattenstaafjesgewoon prachtig hoe serieus dat onderwerp wordt gebracht
en dan noem je mij nerdyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef iamredleader het volgende:
Wat heeft windows met je klok te maken? Of is heel je huis aangesloten op de computer?your fridge has shut down due to an unknown error.
BSOD op je warmwaterkoker
Nee de windows klok rechtsonderinquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef iamredleader het volgende:
Wat heeft windows met je klok te maken? Of is heel je huis aangesloten op de computer?your fridge has shut down due to an unknown error.
BSOD op je warmwaterkoker
mss zit er in de BIOS iets niet goed?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee de windows klok rechtsonderin![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef iamredleader het volgende:
Even kijken:
Je kan niet koken, want je moet minimaal 1x per dag het fornuis opnieuw opstarten, omdattie vastloopt.
De waterkoker slaat vast - overkook gevaar! Dit kun je alleen oplossen met een driver-update. Die in 2011 beschikbaar wordt gemaakt.
De koelkast heeft een eigen leven. Als je de turbo-knop indrukt, schakelt hij de extra
RAM in, en koelt als een bezetene. Maar zonder turbo blijft de temperatuur schommelen rond de 10 graden.
Helaas kun je nooit meer TV kijken. Windows Media Player herkent je hardware niet.
Je enige redding is je mobiele telefoon. Want die draait op Linux
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mss zit er in de BIOS iets niet goed?
[..]![]()
![]()
En niet alleen de bestuurder trouwensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:04 schreef Etcetera het volgende:
en als je wordt gepakt ben je zo onmeunig hard de lul
Inderdaad. Hoi Nemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En niet alleen de bestuurder trouwens
Whoa........ hoe jaloers kun je daarvan wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Net een SMS-je gehad van Soempie.
Het weer is daar perfect(duh!) en ze gaat straks naar Parc Guell.
Ze is nu in Casa Batllo en ging naar het dak met de draak?
Morgen gaat ze naar Perpignan.
Lekker hoor
deze denk ik:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
het dak met de draak?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Zo leuk als jouw avatar in beeld is Etcetera, mijn kat vindt m nog steeds zo fascinerend!![]()
Gaat ie echt naast me op de bank een uur er naar zitten staren
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Speaking of Soempie.... ik maak er even een
Etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |