quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:27 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
Na muurtje trap nu ook term muurbloempje ingevoerd in voetballerij.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Beschouw wordt bedankt voor de uitslag
Wrijf het nog maar even inquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bijna feest doelt natuurlijk op de overwinning van TheVulture die er aan zit te komen,
maar stiekem ook op m'n verjaardag morgen
als ik je niet meer spreek, van hartequote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bijna feest doelt natuurlijk op de overwinning van TheVulture die er aan zit te komen,
maar stiekem ook op m'n verjaardag morgen
Wist ik echt nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Kan trouwens niet beter ik win en gordon poedel
Volgens mij kan ik het nog net hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Kan trouwens niet beter ik win en gordon poedel
ja leek welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef Bayswater het volgende:
Wie zijn dat op die foto naast de vader van Peter R. de Vries?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef Bayswater het volgende:
Wie zijn dat op die foto naast de vader van Peter R. de Vries?
quote:Aanvoerder Harry Dénis (links) en de Belgische aanvoerder Armand Swartenbroeks begroeten elkaar. In het midden de Noorse scheidsrechter Andersen. Op de achtergrond de grensrechters Henri Hubinon (België) en J.A. van den Dungen (Nederland). Nederland - België (1-1), gespeeld op 23 maart 1924 in het Stadion te Amsterdam.
Hohoho.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:59 schreef BonJovi het volgende:
Winnaar is al bekend dat is bayswater ik vond hem al goed genoeg![]()
Vragen om geen poedelschrift is vragen om het wel te krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Vroeger was alles beter...vroeger toen ze je nog een pauw gaven om elkaar veren in de reet te steken
BonJovi, als je me de poedel geeft is dat wel verdacht heAls je me laat winnen, dan lijk je pas eerlijk
![]()
Excuses, ik was niet thuis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Weet S-Two wel dat je na winst jury bent?
Is goed, Beschouw was zo goed om de jury te doenquote:
Yep, ik zag het. En ga morgen op vakantie, dus zal nu eerst ook wel niet meedoen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is goed, Beschouw was zo goed om de jury te doen
Nudist!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:11 schreef Maikalo het volgende:
Laatste keer dat ik mee doen, vanmiddag ga ik met m'n ballen in de zon zitten (hoop ik)![]()
![]()
Tot 1 augustus
![]()
Kruizemunt ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:37 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Scheids:"Chrysant of munt?"
munt is ook een plant
Je kunt de jouwe nog steeds veranderen.quote:
Ik nietquote:
die wilde ik ook doenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:11 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
"Tsja, mijn dokter zegt dat het geen SOA is"
quote:The Vulture-
"wat leuk he, dat Karin mascotte is van deze wedstrijd
quote:Bayswater
"Tsja, mijn dokter zegt dat het geen SOA is"
quote:Gordon_shumway
Vroeger was alles beter...vroeger toen ze je nog een pauw gaven om de veren in de reet te steken.
De opmaak is hier te vinden.quote:Ruud_fr
Beschouw wordt bedankt voor de uitslag
Meteen je uitslagpuntje weg hè.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Beschouw het volgende:
Is dat de dank voor bijhouden van uitslag.? Een poedel?![]()
Misschien voel je je beter als je het als een aanmoedigingsprijs ziet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Beschouw het volgende:
je maakt herriequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Beschouw het volgende:
quote:
Doe Maarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef Bayswater het volgende:
Kan de champagne al open?
Wacht maar evenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik al juichen of wachten we de officiele uitslag af
ben er nooit gecharmeerd van geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Jaaah Glenn Helder. Naar Engeland en *poef* verschwunden.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:29 schreef Beschouw het volgende:
Volgende week maandag laatste stand van deze ronde.
Winnaar krijgt avatar die nou nog door EnGCatjuh meegevoerd wordt. Zal TheVulture wel worden, maar daaronder is het voor een paar ereplaatsen nog dringen geblazen.
Als we echt een half jaar aanhouden is dat vanavond voorbijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Vanwaar alle commotie?Toernooi loopt nog hoor.
![]()
[..]
Mee eens. En wie gaat dat bijhouden? Is er een andere gek te vinden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef existenz het volgende:
Over het nieuwe seizoen. We hebben in een eerder stadium al het volgende besloten door middel van stemming:
Diegene die de uitslag krijgt krijgt automatisch 1 punt voor het doen van de uitslag. De winnaar krijgt hierdoor 4 punten meer dan de mensen buiten de prijzen voor de uitslag ipv 3 meer dan iemand die normaal mee doet (Immers 5 - 1 (Standaard punt voor mee doen) - 1 (Niet mee kunnen doen vanwege jurering) = 3 effectieve punten. En dat is maar 1 punt meer dan de nummer 2.
Het wordt dus voortaan:+1: Jurering +1: Deelnemen levert altijd 1 punt op, +2: Derde plaats +3: Tweede plaats +5: Eerste plaats -2: Poedelprijs (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).
Ik neem aan dat iedereen het hier nog steeds mee eens is?
Daarom waren we alvast begonnen met jou bedanken. In de hoop dat je het weer zou doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mee eens. En wie gaat dat bijhouden? Is er een andere gek te vinden?
Oeps.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Daarom waren we alvast begonnen met jou bedanken. In de hoop dat je het weer zou doen.
![]()
quote:Degene die de tussenstand bijhoudt, krijgt 50 punten extra
Als je er geen zin in hebt wil ik het wel bijhouden. Ben er alleen de maand september niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mee eens. En wie gaat dat bijhouden? Is er een andere gek te vinden?
Mooi.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je er geen zin in hebt wil ik het wel bijhouden. Ben er alleen de maand september niet.
hou jij alles bij in een excel bestandje? Of hoe pak je dat aan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Begin maar dan, vanaf maandag na uitslag. Doe ik september wel en jij de rest weer.
Geen excel. Groot telraam.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:42 schreef toma het volgende:
[..]
hou jij alles bij in een excel bestandje? Of hoe pak je dat aan?
quote:
quote:
is dat die goser die op woensdag bij de murphy quizz zit?quote:
kun je geen stand-alone .exe file met een database file maken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:49 schreef existenz het volgende:
Ik wil er ook best wel ff snel een applicatie voor in elkaar draaien(Moet je wel .NET geinstalleerd hebben
)
Dat was dus het idee, alleen draait die stand alone op het .NET frameworkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:58 schreef toma het volgende:
[..]
kun je geen stand-alone .exe file met een database file maken?
Nee, jij nog voorlopig. Ik ga alleen ff kijken of ik niet iets makkelijkers kan maken waar het in bijgehouden kan wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:02 schreef Bayswater het volgende:
Daar heb ik geen verstand van, dus jullie houden hem bij?
ik heb er net zoveel verstand van als jouquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:02 schreef Bayswater het volgende:
Daar heb ik geen verstand van, dus jullie houden hem bij?
je hebt toch al gewonnen manquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Maar we gaan dus nog twee dagen door nu? ook best
vreemd, half jaar is toch echt voorbij na vandaagquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Maar we gaan dus nog twee dagen door nu? ook best
Graag gedaan ik ben eerlijk en je had een mooie onderschrift kan er niet omheen draaien maar als het word gereset is iedereen gelijk dus nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
BonJovi, bedankt man! Leuk cadeauTheVulture, gefeliciteerd alvast.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:11 schreef Thomas87 het volgende:
[afbeelding]
Op bovenstaande foto zien we 'das PhanThomas87', die in tegenstelling tot z'n tweelingbroer 'das Phantom' beter is in het pakken van poedels dan in voetbal
quote:-ruud_fr-
-"Nog geen uur terug in Nederland en nu alweer stoned joh?"-
quote:-Thomas87-
- Op bovenstaande foto zien we 'das PhanThomas87', die in tegenstelling tot z'n tweelingbroer 'das Phantom' beter is in het pakken van poedels dan in voetbal -
quote:-Bayswater-
- Und gefällt es Roy, Hand im Hand , herrlich doch mein Kamerad?-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Blawh-
- Makaay werd moe van alle Duitsers en wou daarom graag Bayern verlaten.-
Net te laatquote:Op zondag 1 juli 2007 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
"Talk to the hand, 'cos the face ain't listening..."
Inspiratieloos deze competitie uit
quote:
Morgen na uitslag begint nieuwe seizoen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef Blawh het volgende:
Deze was toch nog niet voor het nieuwe seizoen?
Dan kan ik leven met deze poedel.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Morgen na uitslag begint nieuwe seizoen.
Wil je hem morgen na uitslag posten aub?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn icoon heeft iig plaats gemaakt voor TheVulture
Hij is niet van mij, hij is van toma oid.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wil je hem morgen na uitslag posten aub?
heeft niks met voetbal te makenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:58 schreef Bayswater het volgende:
Om al wat vooruit te lopen op de overwinning van The Vulture pas ik de foto wat aan:
[afbeelding]
Deze ronde is om een ode aan The Vulture zijn overwinning te geven.quote:
Slijm, slijm. Jij rekent zeker op jurypunten als hij vaak blijft winnenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Deze ronde is om een ode aan The Vulture zijn overwinning te geven.
Inderdaad die heb ik hard nodig aangezien ik meestal een derde van de dagen mis.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Slijm, slijm. Jij rekent zeker op jurypunten als hij vaak blijft winnen![]()
Niemand. Toen werd stand nog niet bijgehouden. Een jaar geleden lag dit topic helemaal op zijn reet. Nu loopt het als een tiet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie hebben er voor EnGCatjuh eigenlijk nog meer gewonnen?
Aha, nou bedankt danquote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Niemand. Toen werd stand nog niet bijgehouden. Een jaar geleden lag dit topic helemaal op zijn reet. Nu loopt het als een tiet.
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Deze ronde is om een ode aan The Vulture zijn overwinning te geven.
Leek me wel leuk allemaal ondertitels 2 keer per jaar die verwijzen naar de winnaar met een afwijkende foto.quote:
Vond die foto eigenlijk nog wel geslaagd, nu wordt het weer allemaal Sneijder maar die blijven toch ook nog wel leukquote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Leek me wel leuk allemaal ondertitels 2 keer per jaar die verwijzen naar de winnaar met een afwijkende foto.![]()
Dan maar een ronde Sneijdergrappen.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Was zoals iemand eerder al opmerkte een goede ronde met erg leuke onderschriften. Zelfs de poedel was niet onaardig. Thomas87 doet zijn onderschrift geen eer aan en pakt punten, ruud_fr haalt zijn poedel in en Bayswater doet nog een gooi naar de titel.
Geen interesse, maar als er nog een andere onderschriftcompetitie is op fok..........quote:
quote:
Staat je goed, man!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn smoking voor de prijsuitreiking al aan
Heb ook iets voor jequote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn smoking voor de prijsuitreiking al aan
quote:-Beschouw-
-Blind: "En hoe kan ik je straks bereiken in het veld?"
Sneijder: "Via m'n mobieltje. Zit in m'n kous."-
quote:-gebruikersnaam-
-volgens mij ben je weer iets gegroeid wesley, de vorige keer was je nog maar zo groot-
quote:-Waaghals-
-bah ome Danny, dit is niet de supersoaker die ik zo graag wou -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thomas87-
-Blind: "Kijk, zo hadden wij ons stadion destijds ook moeten bouwen" -
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:57 schreef existenz het volgende:
Het is feest in huize TheVulture. Hier alvast een foto van het feestmaal:
[afbeelding]
Staat nog in de file.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, waar is mijn winnaarsicoontje
ik heb de vorige keer een icon voor EngCatjuh gemaakt. Maar dat zit er deze keer niet in omdat mijn software van Photoshop een beetje tegen zit te stribbelenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, waar is mijn winnaarsicoontje
ff de OP doorlezen. (eerste pagina bovenaan van dit topic)quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef Waaghals het volgende:
ok ik ben vrij nieuw hier.
Is het nou afgelopen of moet ik nog nieuwe pic plaatsen?
iig bedankt jury
Om er nou zelf één aan te vragenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb de vorige keer een icon voor EngCatjuh gemaakt. Maar dat zit er deze keer niet in omdat mijn software van Photoshop een beetje tegen zit te stribbelen
dus ik verwijs je door naar > [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #62
quote:
Ik zie niet veel bijzonders Bayquote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieft The Vulture, op je overwinning.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef BonJovi het volgende:
Nu kun je zien wie er hoog komen, omdat er nieuwe mensen bij zijn gekomen. Ik schat Gordon hoog in hij zal waarschijnlijk om de top 3 strijdenmaar ik zal er alles aan doen om te winnen!
BRING IT ON
Heb al een ander konijn gepakt, wat malser en meer vlees.quote:
Bedankt voor het konijn, maar ben meer een aaseter hequote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieft The Vulture, op je overwinning.![]()
Tsja wat The Vulture anders, of zou het toch die plaatboef uit Spiderman zijn?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef BonJovi het volgende:
Je mag een konijn eten?
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef Beschouw het volgende:
Beetje tam hier vanavond. Zeker allemaal lam van de champagne?
In jouw geval je slurf.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
En daarom moet iedereen zijn bek maar houden?
Al jouw punten?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef existenz het volgende:
Heb je al mijn punten van de Google quiz al geteld Beschouw
Niet alle, maar alquote:
Niet op mij van toepassing toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:24 schreef Bayswater het volgende:
edit stond eral
nee, die ik had neergezet.quote:
Woeghoelsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Woe doet doe oerstoe oetsloeg?
quote:-gebruikersnaam-
-Als een echt Duitser heeft deze keeper schoenmaat 40/45-
quote:-TheVulture-
-Lehmann komt handen tekort tegen Ontembare Leeuw op Puma's-
quote:-Thomas87-
-Eto'o: "Als je nu niet aan de kant gaat dan 'jens' ik hem tegen je aan"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zjakkie-
-Lehmann meet met zijn handen het geslacht van Eto'o-
Jij staat 4e, weer achter gebruikersnaam.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef Beschouw het volgende:
Is er ook al een tussenstand?
Potver, die rug van hem kan ik nu wel dromenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jij staat 4e, weer achter gebruikersnaam.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jij staat 4e, weer achter gebruikersnaam.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:00 schreef BonJovi het volgende:
Whahah ik ook maar OMG Thomas87 eerste na al die poedels
Welja, geef die gozer nog maar een punt extra voor het jurerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:39 schreef Thomas87 het volgende:
Uitslag trouwens morgen om en nabij half 7, uiterlijk half 8. Mocht de uitslag er na een uur of 8 nog niet zijn, dan zou The Vulture het als nummer 2 wellicht kunnen doen.
edit,2e in de Murphy'squote:
Ha. Zijn wij eindelijk van die eikels af. Nog ff een weekje aankijken, maar als dat traditie wordt, kan ik weer op woensdag gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:15 schreef Bayswater het volgende:
edit,2e in de Murphy's![]()
Wat mot die Einstein op de dinsdag![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:39 schreef Thomas87 het volgende:
Uitslag trouwens morgen om en nabij half 7, uiterlijk half 8. Mocht de uitslag er na een uur of 8 nog niet zijn, dan zou The Vulture het als nummer 2 wellicht kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |