Staat nog in de file.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, waar is mijn winnaarsicoontje
ik heb de vorige keer een icon voor EngCatjuh gemaakt. Maar dat zit er deze keer niet in omdat mijn software van Photoshop een beetje tegen zit te stribbelenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, waar is mijn winnaarsicoontje
ff de OP doorlezen. (eerste pagina bovenaan van dit topic)quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef Waaghals het volgende:
ok ik ben vrij nieuw hier.
Is het nou afgelopen of moet ik nog nieuwe pic plaatsen?
iig bedankt jury
Om er nou zelf één aan te vragenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb de vorige keer een icon voor EngCatjuh gemaakt. Maar dat zit er deze keer niet in omdat mijn software van Photoshop een beetje tegen zit te stribbelen
dus ik verwijs je door naar > [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #62
quote:
Ik zie niet veel bijzonders Bayquote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieft The Vulture, op je overwinning.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef BonJovi het volgende:
Nu kun je zien wie er hoog komen, omdat er nieuwe mensen bij zijn gekomen. Ik schat Gordon hoog in hij zal waarschijnlijk om de top 3 strijdenmaar ik zal er alles aan doen om te winnen!
BRING IT ON
Heb al een ander konijn gepakt, wat malser en meer vlees.quote:
Bedankt voor het konijn, maar ben meer een aaseter hequote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieft The Vulture, op je overwinning.![]()
Tsja wat The Vulture anders, of zou het toch die plaatboef uit Spiderman zijn?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef BonJovi het volgende:
Je mag een konijn eten?
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef Beschouw het volgende:
Beetje tam hier vanavond. Zeker allemaal lam van de champagne?
In jouw geval je slurf.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
En daarom moet iedereen zijn bek maar houden?
Al jouw punten?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef existenz het volgende:
Heb je al mijn punten van de Google quiz al geteld Beschouw
Niet alle, maar alquote:
Niet op mij van toepassing toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:24 schreef Bayswater het volgende:
edit stond eral
nee, die ik had neergezet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |