HEMA en een Koreaans filiaal van V&Dquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zijn dat voor spelers/teams s2?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ha, betrapt! S2 postte nog onder het account van Beschouw! Kloons! Bah! Vies!
Hij heeft dus twee namen en twee beroepenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Ene speler tegen de andere: Ik heet Henk en verkoop worsten bij de HEMA, oh wat leuk, ik heet Shimizu en ben professioneel schaatser
Hij heeft net zn ontslag ingedient hoor ik uit betrouwbare bron.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij heeft dus twee namen en twee beroepen
Wat Beschouw zegt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zijn dat voor spelers/teams s2?
Goeie!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:12 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
Hema Blondie: "Oh Ohw... daar komt Kor E. aan!"
TheVulture zal er dan binnenkort ook niet zijn ivm met de uitreiking van de award.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben vanavond naar mn diplomauitreiking. Maar laat dat de jury niet beletten...
Inderdaad, de plek waar de uitreikingsceremonie plaats zal hebben is alleen per ezel te bereiken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
TheVulture zal er dan binnenkort ook niet zijn ivm met de uitreiking van de award.
sta je mooi voor schut als je alleen maar een olifant hebtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Inderdaad, de plek waar de uitreikingsceremonie plaats zal hebben is alleen per ezel te bereiken.
Ga wel binnendoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
sta je mooi voor schut als je alleen maar een olifant hebt
S5 dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Weet S-Two wel dat je na winst jury bent?
jezus christus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Gozer in witte shirt:" OMG THIS IS MADNESS".
Gozer in het blauwe shirt:" NO, ECHT HEMAAAAAAAAAAAAAA"
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Gozer in witte shirt:" OMG THIS IS MADNESS".
Gozer in het blauwe shirt:" NO, ECHT HEMAAAAAAAAAAAAAA"
Ik heb de antwoorden 3 juni al verzonden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nog steeds geen uitslag? Duurt wel heel lang. Tijdens het wachten kun je natuurlijk GOOGLE VBL-Quiz #6 invullen, ben ik op dit moment ook druk mee bezig.
GOOGLE VBL-Quiz #6 dus.
Ah netjes. Ik was wel vroeg begonnen, toen ging het lekker snel. Stonden er nog een paar los en ik dacht dat ik dat wel 'effe' zou doen. Mooi niet, die loopbaan is verschrikkelijk geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik heb de antwoorden 3 juni al verzonden.![]()
Het wordt morgen ofzo deze uitslag?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:08 schreef Beschouw het volgende:
Nummer 2 of 3 van vorige foto kunnen ook uitslag doen![]()
Mooi trouwens die reclame voor google-quiz![]()
Mijn zegen heb je! Ik vond jou inzending bij de vorige foto ook de nummer 1 wel waard trouwensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:16 schreef Bayswater het volgende:
Zal ik dan maar de uitslag doen?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:08 schreef Beschouw het volgende:
Nummer 2 of 3 van vorige foto kunnen ook uitslag doen![]()
Mooi trouwens die reclame voor google-quiz![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:19 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb er ook geen zin in ook, wachten wel een dag met dit als laatste foto.
Morgen de prijsuitreiking dan maar?
quote:-gebruikersnaam-
- hema man op verkeerde been gezet. nummer 2 is toch met bami -
quote:-ZoneKill-
- Hema Blondie: "Oh Ohw... daar komt Kor E. aan!" -
quote:-BonJovi-
- Gozer in witte shirt:" OMG THIS IS MADNESS".
Gozer in het blauwe shirt:" NO, ECHT HEMAAAAAAAAAAAAAA" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
- Nadat de spelers in het blauw altijd gepest werden omdat ze eerst naar hun moeder zwaaiden, hebben ze een nieuwe sponsor gekozen die dit probleem verhelpt. -
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
![]()
Doe ik het wel
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]