Deze had ik ook wel ingerekend. Ach als n00b moet je ff inkomen hequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:30 schreef BonJovi het volgende:
Whaha Thomas87 heeft al zoveel poedels gehadmooie uitslag
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Deze had ik ook wel ingerekend. Ach als n00b moet je ff inkomen he. Op deze manier wordt ik hier wel bekend
![]()
PS: Deze was terecht maar heb IMO ook een paar onterechte poedels gekregen![]()
Kloontje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef S-Two het volgende:
Verkeerd accountje dus:p
Ik ben geen jury maar het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Thomas87 het volgende:
[afbeelding]
Reina zoekt mams in het publiek
(zou een poedel kunnen zijn, maar niks staat me nog in de weg: een poedelprijs is ook een prijs)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Thomas87 het volgende:
[afbeelding]
Reina zoekt mams in het publiek
(zou een poedel kunnen zijn, maar niks staat me nog in de weg: een poedelprijs is ook een prijs)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Reina zit tijdens het schijten te peinzen wat hij nu is vergeten
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Vind de nummer 3 niet bepaald sterk maar goed, who cares
Ja, maak er maar snot van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef TheVulture het volgende:
het is juist om van dit soort foto's iets te maken, dus ik zeg laat maar staan
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:35 schreef Maikalo het volgende:
En rond 18.45 de uitslag denk ik.
Dan ben ik er nog wel, mooi zo.quote:
Is het niet zo dat de winnaar een nieuwe foto moet plaatsenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef Beschouw het volgende:
Heb al een foto klaar. Kan snel gaan dus.
quote:gebruikersnaam
keeper overbodig geworden na weghalen doel
quote:Bayswater
Reina zit tijdens het schijten te peinzen wat hij nu is vergeten
quote:S-Two
Reina vraagt zich af of het toch geen thuiswedstrijd was
De opmaak is hier te vindenquote:Luco
Reina op gelijke hoogte met Sneijder
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:23 schreef Luco het volgende:
Zo, die poedel is weer voor mij!
Misschien pijnlijk om te zeggen, maar dit was de poedel totdat ik een open sollicitatie voor deze felbegeerde prijs kreegquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:06 schreef Beschouw het volgende:
Reina bidt voor Beschouw: "O alstUblieft, laat gebruikersnaam een poedel krijgen"
Dat moet dan een poosje terug zijn, mijn geheugen laat me wel eens in de steekquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef Beschouw het volgende:
Winnend onderschrift hebben we al eens gehad bij een vergelijkbare foto. Toen zat ook een voetballer in zijn uppie op zijn hurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |