quote:-ruud_fr-
-"Nog geen uur terug in Nederland en nu alweer stoned joh?"-
quote:-Thomas87-
- Op bovenstaande foto zien we 'das PhanThomas87', die in tegenstelling tot z'n tweelingbroer 'das Phantom' beter is in het pakken van poedels dan in voetbal -
quote:-Bayswater-
- Und gefällt es Roy, Hand im Hand , herrlich doch mein Kamerad?-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Blawh-
- Makaay werd moe van alle Duitsers en wou daarom graag Bayern verlaten.-
Net te laatquote:Op zondag 1 juli 2007 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
"Talk to the hand, 'cos the face ain't listening..."
Inspiratieloos deze competitie uit
quote:
Morgen na uitslag begint nieuwe seizoen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef Blawh het volgende:
Deze was toch nog niet voor het nieuwe seizoen?
Dan kan ik leven met deze poedel.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Morgen na uitslag begint nieuwe seizoen.
Wil je hem morgen na uitslag posten aub?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn icoon heeft iig plaats gemaakt voor TheVulture
Hij is niet van mij, hij is van toma oid.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wil je hem morgen na uitslag posten aub?
heeft niks met voetbal te makenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:58 schreef Bayswater het volgende:
Om al wat vooruit te lopen op de overwinning van The Vulture pas ik de foto wat aan:
[afbeelding]
Deze ronde is om een ode aan The Vulture zijn overwinning te geven.quote:
Slijm, slijm. Jij rekent zeker op jurypunten als hij vaak blijft winnenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Deze ronde is om een ode aan The Vulture zijn overwinning te geven.
Inderdaad die heb ik hard nodig aangezien ik meestal een derde van de dagen mis.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Slijm, slijm. Jij rekent zeker op jurypunten als hij vaak blijft winnen![]()
Niemand. Toen werd stand nog niet bijgehouden. Een jaar geleden lag dit topic helemaal op zijn reet. Nu loopt het als een tiet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie hebben er voor EnGCatjuh eigenlijk nog meer gewonnen?
Aha, nou bedankt danquote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Niemand. Toen werd stand nog niet bijgehouden. Een jaar geleden lag dit topic helemaal op zijn reet. Nu loopt het als een tiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |