Nee, jij nog voorlopig. Ik ga alleen ff kijken of ik niet iets makkelijkers kan maken waar het in bijgehouden kan wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:02 schreef Bayswater het volgende:
Daar heb ik geen verstand van, dus jullie houden hem bij?
ik heb er net zoveel verstand van als jouquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:02 schreef Bayswater het volgende:
Daar heb ik geen verstand van, dus jullie houden hem bij?
je hebt toch al gewonnen manquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Maar we gaan dus nog twee dagen door nu? ook best
vreemd, half jaar is toch echt voorbij na vandaagquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Maar we gaan dus nog twee dagen door nu? ook best
Graag gedaan ik ben eerlijk en je had een mooie onderschrift kan er niet omheen draaien maar als het word gereset is iedereen gelijk dus nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
BonJovi, bedankt man! Leuk cadeauTheVulture, gefeliciteerd alvast.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:11 schreef Thomas87 het volgende:
[afbeelding]
Op bovenstaande foto zien we 'das PhanThomas87', die in tegenstelling tot z'n tweelingbroer 'das Phantom' beter is in het pakken van poedels dan in voetbal
quote:-ruud_fr-
-"Nog geen uur terug in Nederland en nu alweer stoned joh?"-
quote:-Thomas87-
- Op bovenstaande foto zien we 'das PhanThomas87', die in tegenstelling tot z'n tweelingbroer 'das Phantom' beter is in het pakken van poedels dan in voetbal -
quote:-Bayswater-
- Und gefällt es Roy, Hand im Hand , herrlich doch mein Kamerad?-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Blawh-
- Makaay werd moe van alle Duitsers en wou daarom graag Bayern verlaten.-
Net te laatquote:Op zondag 1 juli 2007 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
"Talk to the hand, 'cos the face ain't listening..."
Inspiratieloos deze competitie uit
quote:
Morgen na uitslag begint nieuwe seizoen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef Blawh het volgende:
Deze was toch nog niet voor het nieuwe seizoen?
Dan kan ik leven met deze poedel.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Morgen na uitslag begint nieuwe seizoen.
Wil je hem morgen na uitslag posten aub?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn icoon heeft iig plaats gemaakt voor TheVulture
Hij is niet van mij, hij is van toma oid.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wil je hem morgen na uitslag posten aub?
heeft niks met voetbal te makenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:58 schreef Bayswater het volgende:
Om al wat vooruit te lopen op de overwinning van The Vulture pas ik de foto wat aan:
[afbeelding]
Deze ronde is om een ode aan The Vulture zijn overwinning te geven.quote:
Slijm, slijm. Jij rekent zeker op jurypunten als hij vaak blijft winnenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Deze ronde is om een ode aan The Vulture zijn overwinning te geven.
Inderdaad die heb ik hard nodig aangezien ik meestal een derde van de dagen mis.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Slijm, slijm. Jij rekent zeker op jurypunten als hij vaak blijft winnen![]()
Niemand. Toen werd stand nog niet bijgehouden. Een jaar geleden lag dit topic helemaal op zijn reet. Nu loopt het als een tiet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie hebben er voor EnGCatjuh eigenlijk nog meer gewonnen?
Aha, nou bedankt danquote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Niemand. Toen werd stand nog niet bijgehouden. Een jaar geleden lag dit topic helemaal op zijn reet. Nu loopt het als een tiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |