Meteen je uitslagpuntje weg hè.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Beschouw het volgende:
Is dat de dank voor bijhouden van uitslag.? Een poedel?![]()
Misschien voel je je beter als je het als een aanmoedigingsprijs ziet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Beschouw het volgende:
je maakt herriequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Beschouw het volgende:
quote:
Doe Maarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef Bayswater het volgende:
Kan de champagne al open?
Wacht maar evenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik al juichen of wachten we de officiele uitslag af
ben er nooit gecharmeerd van geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Jaaah Glenn Helder. Naar Engeland en *poef* verschwunden.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:29 schreef Beschouw het volgende:
Volgende week maandag laatste stand van deze ronde.
Winnaar krijgt avatar die nou nog door EnGCatjuh meegevoerd wordt. Zal TheVulture wel worden, maar daaronder is het voor een paar ereplaatsen nog dringen geblazen.
Als we echt een half jaar aanhouden is dat vanavond voorbijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Vanwaar alle commotie?Toernooi loopt nog hoor.
![]()
[..]
Mee eens. En wie gaat dat bijhouden? Is er een andere gek te vinden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef existenz het volgende:
Over het nieuwe seizoen. We hebben in een eerder stadium al het volgende besloten door middel van stemming:
Diegene die de uitslag krijgt krijgt automatisch 1 punt voor het doen van de uitslag. De winnaar krijgt hierdoor 4 punten meer dan de mensen buiten de prijzen voor de uitslag ipv 3 meer dan iemand die normaal mee doet (Immers 5 - 1 (Standaard punt voor mee doen) - 1 (Niet mee kunnen doen vanwege jurering) = 3 effectieve punten. En dat is maar 1 punt meer dan de nummer 2.
Het wordt dus voortaan:+1: Jurering +1: Deelnemen levert altijd 1 punt op, +2: Derde plaats +3: Tweede plaats +5: Eerste plaats -2: Poedelprijs (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).
Ik neem aan dat iedereen het hier nog steeds mee eens is?
Daarom waren we alvast begonnen met jou bedanken. In de hoop dat je het weer zou doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mee eens. En wie gaat dat bijhouden? Is er een andere gek te vinden?
Oeps.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Daarom waren we alvast begonnen met jou bedanken. In de hoop dat je het weer zou doen.
![]()
quote:Degene die de tussenstand bijhoudt, krijgt 50 punten extra
Als je er geen zin in hebt wil ik het wel bijhouden. Ben er alleen de maand september niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mee eens. En wie gaat dat bijhouden? Is er een andere gek te vinden?
Mooi.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je er geen zin in hebt wil ik het wel bijhouden. Ben er alleen de maand september niet.
hou jij alles bij in een excel bestandje? Of hoe pak je dat aan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Begin maar dan, vanaf maandag na uitslag. Doe ik september wel en jij de rest weer.
Geen excel. Groot telraam.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:42 schreef toma het volgende:
[..]
hou jij alles bij in een excel bestandje? Of hoe pak je dat aan?
quote:
quote:
is dat die goser die op woensdag bij de murphy quizz zit?quote:
kun je geen stand-alone .exe file met een database file maken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:49 schreef existenz het volgende:
Ik wil er ook best wel ff snel een applicatie voor in elkaar draaien(Moet je wel .NET geinstalleerd hebben
)
Dat was dus het idee, alleen draait die stand alone op het .NET frameworkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:58 schreef toma het volgende:
[..]
kun je geen stand-alone .exe file met een database file maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |