Ik hang 1000km boven je. Kijk maar omhoog.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef B.ertha het volgende:
Sheep, welke ziekte heb je nu weer onder de leden?
Ja, waarom staat er 'poesjes' in de TT?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef Nesle het volgende:
Lekker nu komen die modjes hier allemaal heen![]()
en ze zijn zo weer wegquote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef Nesle het volgende:
Lekker nu komen die modjes hier allemaal heen![]()
Omdat ik weer een update ga geven^^quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, waarom staat er 'poesjes' in de TT?![]()
Hier:quote:Op maandag 25 juni 2007 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat ik weer een update ga geven^^
Ze slapen nu allebei op onze schoot en ik smelt
Wat een leuk beestje. Half uurtje in de over op 200 graden en een beetje curry.quote:
zwangerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Daan heeft trouwens een enorm dikke buik
Ze ligt nu schattig te wezen op mijn schoot
Foto van Mika komt eraan
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat een leuk beestje. Half uurtje in de over op 200 graden en een beetje currypepersaus.![]()
Najaquote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat een leuk beestje. Half uurtje in de over op 200 graden en een beetje curry.![]()
[machomode] Die gaan allemaal met mij mee naar huis. JEWEETTT!! [/machomode]quote:
Zitten in mijn buikje..quote:
Maar ze zitten in de dierentuin staat er. Hoe ga je ze uit Bokito's kooi halen??quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
[machomode] Die gaan allemaal met mij mee naar huis. JEWEETTT!! [/machomode]
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan ie trouwens truukjes met die oren?
Bokito en ik kennen elkaar uit 1972. We zaten samen in tjing tjong in Vietnam. We vochten voor de VS en waren stapelbedgenoten. Ik heb ooit nog zijn leven gered door in mijn eentje 13 vietnamese soldaten van hem af te trekken met alleen maar mijn handen. Hij had ook granaatscherven in zijn been. Ik heb zijn been gehecht en met mijn tanden die scherf eruit getrokken. Bokito is mij nog steeds zo dankbaar dat ik die dames gewoon meekrijg.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar ze zitten in de dierentuin staat er. Hoe ga je ze uit Bokito's kooi halen??
Dat kan zelfs ikquote:Op maandag 25 juni 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Naar achteren leggen als ie boos is, maar dat kunnen alle katten
Ontroerend verhaalquote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef geenaam het volgende:
[..]
Bokito en ik kennen elkaar uit 1972. We zaten samen in tjing tjong in Vietnam. We vochten voor de VS en waren stapelbedgenoten. Ik heb ooit nog zijn leven gered door in mijn eentje 13 vietnamese soldaten van hem af te trekken met alleen maar mijn handen. Hij had ook granaatscherven in zijn been. Ik heb zijn been gehecht en met mijn tanden die scherf eruit getrokken. Bokito is mij nog steeds zo dankbaar dat ik die dames gewoon meekrijg.![]()
Dat is nog maar de vraag. Bokito is een uitstekende minnaar. Hij kan dingen die ik nooit zal kunnen. Dus ik weet niet of ik ze wel kan plezieren. Maar misschien weet hij ze wel over te halen. Want ik kan me nog herinneren dat hij een relatie kreeg met Marilyn Monroe. Ik zat ook achter haar aan, maar hij wist haar door zo'n romantische en toch ook macho-achtige manier over te halen met hem uit te gaan. Hij heeft in het geheim zelfs nog een kind gekregen samen met Marilyn. Zij heet Bakika Monroe. Ze hebben haar de naam van de moeder gegeven, zodat ze meer kans kreeg in de wereld. Ze gaven haar juist niet de naam Bakika Mapina, want dat werkt niet. Bokito heet namelijk Mapina van zijn achternaam. Zijn doopnaam is Bokito Derhiro Palika Mapina. B.D.P Mapina dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ontroerend verhaal![]()
Maar willen die dames wel weg bij Bokito?
Terustenquote:
Teveel namen in één zin, dat kan ik niet aanquote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Bokito is een uitstekende minnaar. Hij kan dingen die ik nooit zal kunnen. Dus ik weet niet of ik ze wel kan plezieren. Maar misschien weet hij ze wel over te halen. Want ik kan me nog herinneren dat hij een relatie kreeg met Marilyn Monroe. Ik zat ook achter haar aan, maar hij wist haar door zo'n romantische en toch ook macho-achtige manier over te halen met hem uit te gaan. Hij heeft in het geheim zelfs nog een kind gekregen samen met Marilyn. Zij heet Bakika Monroe. Ze hebben haar de naam van de moeder gegeven, zodat ze meer kans kreeg in de wereld. Ze gaven haar juist niet de naam Bakika Mapina, want dat werkt niet. Bokito heet namelijk Mapina van zijn achternaam. Zijn doopnaam is Bokito Derhiro Palika Mapina. B.D.P Mapina dus.![]()
Ik voel me gelukkig niet aangesproken.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
Bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger mushroom mushroom.
Dan zou ik het afradenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ijs gaan eten, maar heb het een beetje koud.
Ik had gehoopt dat iemand een tip had om het warm te krijgen. Zonder de cv aan te zetten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan zou ik het afraden
Sorryquote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Teveel namen in één zin, dat kan ik niet aan
[machomode] Kom maar even bij mij langs, schatje! [/machomode]quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat iemand een tip had om het warm te krijgen. Zonder de cv aan te zetten.
Waar woon je?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef geenaam het volgende:
[machomode] Kom maar even bij mij langs, schatje! [/machomode]
magnetronquote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ijs gaan eten, maar heb het een beetje koud.
Amersfoort..quote:
Daar pas ik niet in. En het mag ook niet volgens de gebruiksaanwjzingen.quote:
Te ver weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef geenaam het volgende:
Amersfoort..
denk aan mijquote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat iemand een tip had om het warm te krijgen. Zonder de cv aan te zetten.
Hee, heb jij een tip om het warm genoeg te krijgen om ijs te eten, zonder de cv aan te zetten?quote:
Ik heb hier trouwens een ventilator aan staan. Misschien helpt dat?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie het ijs bedoelde. En ik kom wel naar jou toe..quote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar pas ik niet in. En het mag ook niet volgens de gebruiksaanwjzingen.
[..]
Te ver weg.
Misschien niet,quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb hier trouwens een ventilator aan staan. Misschien helpt dat?
Denk aan wolquote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, heb jij een tip om het warm genoeg te krijgen om ijs te eten, zonder de cv aan te zetten?
(Ik ga dus niet naar Amersfoort, en aan Trademarkie denken helpt niet.)
Heeft zij een rood kruis?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze komt iedere keer langs in een reclame met dat rode kruis van haar
Warm ijs is niet lekker. En ik doe de deur niet open, hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef geenaam het volgende:
Ik denk dat 'ie het ijs bedoelde. En ik kom wel naar jou toe..
Laat een bad vollopen met heet water en neem plaatsquote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, heb jij een tip om het warm genoeg te krijgen om ijs te eten, zonder de cv aan te zetten?
(Ik ga dus niet naar Amersfoort, en aan Trademarkie denken helpt niet.)
Kruip dan maar gewoon je bed inquote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
Geen bad, en ik wil er niet te veel moeite voor doen. Ben zooooo lui.
[machomode] Tsss, je weet niet wat je mist schatje! [/machomode]quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Warm ijs is niet lekker. En ik doe de deur niet open, hoor.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, en dat loopt ze dus iedere keer in m'n oren te wrijven als ik die reclame zie
Je kan er ook drank over heen gooien! Soempie-stijl!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb sloffen aangetrokken en een kleed omgeslagen. En nu ga ik ijs eten.![]()
En dan aansteken. Warmtequote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan er ook drank over heen gooien! Soempie-stijl!
Slagroomijs met chocoladesaus en Baileys........quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan er ook drank over heen gooien! Soempie-stijl!
En daarna op een stoel gaan staan omdat je schrok van een spin die over dat kleed heen liepquote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of... je drankje laten vallen over je kleed en van schrik je ijs uitspugen, waarbij het bakje uit je handen valt met de ranzige kant op het tot dan toe mooie witte vloerkleed...
Beton zelfsquote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
Dat is papier maché. Dat lust ik niet.
Trusten, geenaam.
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 23:47 schreef geenaam het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben vermoeid van het Fokken!
Trusten
http://www.worldslargestthings.com/missouri/pecan.htmquote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat geloof ik niet.
Een hele grote malquote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
Dammit, massief beton? Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
Hiero!!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Pan's Labyrinthquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Welke film ben je heen geweest dan?
Ik kijk nooit over mijn eigen billen naar een filmquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Klopt wyc.En bij nog wel meer stukjes keek ik over m'n bil, ipv erdoor.
![]()
Ik hem 'm gisteren nog opgezocht omdat ik hem wil zien maar ik kan hem nergens vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:48 schreef Soempie het volgende:
Oeh, iemand 'the science of sleep' gezien? Ik wilde hem in de bios kijken, maar dat is er nooit van gekomen. Heb hem nu geleend.![]()
Oke, niet vergeten hè. Kan ik hem niet voor je brandenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hem 'm gisteren nog opgezocht omdat ik hem wil zien maar ik kan hem nergens vinden.
Dus dat wordt huren
heeeeequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Er is nog een film die ik wil zien maar ik ben de titel kwijt. Er was pas nog een trailer van in de bios.
Over een gast die in een supermarkt werkt en de tijd stil zet om te kunnen tekenen ofzo.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
Nadat zijn vriendin hem buiten de deur heeft gezet, krijgt kunstacademiestudent Ben last van slapeloosheid. Om de lange nachten door te komen en die extra acht uur nog iets te verdienen, gaat hij nachtwerk doen als schappenvuller in de supermarkt. Zijn collegas hebben elk hun manier om de verveling tegen te gaan. Terwijl Barry en Matt zich overgeven aan puberale geintjes en Brian zich kung-fu meester waant, ontdekt Ben een manier om de tijd sneller te laten gaan door de wereld om hem heen te 'bevriezen' Zo heeft hij alle tijd om de onverwachte schoonheid om hem heen te bekijken en vast te leggen.
Denk het wel
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ja, dat is 'm!
Ik had de eerste trailer vorig jaar al gezien geloof ik.
Vet
Ehm..en branden kan wellicht wel. Maar dan moet je wel weten hoe dat moet
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
Nadat zijn vriendin hem buiten de deur heeft gezet, krijgt kunstacademiestudent Ben last van slapeloosheid. Om de lange nachten door te komen en die extra acht uur nog iets te verdienen, gaat hij nachtwerk doen als schappenvuller in de supermarkt. Zijn collegas hebben elk hun manier om de verveling tegen te gaan. Terwijl Barry en Matt zich overgeven aan puberale geintjes en Brian zich kung-fu meester waant, ontdekt Ben een manier om de tijd sneller te laten gaan door de wereld om hem heen te 'bevriezen' Zo heeft hij alle tijd om de onverwachte schoonheid om hem heen te bekijken en vast te leggen.
Denk het wel
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
tof.
En branden moet wel lukken. Kan ik je boek ook gelijk meesturen.![]()
Ik wil morgen naar La Vie en Rosequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Zit er ook aan te denken morgen alleen naar de bios te gaan. Maar ik voorspel nu al dat ik morgen te lui ben om nog weg te gaan.![]()
Pathé heeft een abonnement voor 17,50 in de maand, onbeperkt films bezoeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef wyccie het volgende:
Wat houdt zo'n filmpas in? En waar geldt het?
De grote Pathé heeft hoofdzakelijk de mainstream films.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef wyccie het volgende:
En dan drie jaar lang niet, dat vind ik wel een erg stregen maatregel.
Heeft de Pathé wel een beetje leuke films eigenlijk? Niet dat het voor mij iets uitmaakt, ik woon niet eens in de buurt van een Pathébioscoop.
Da's nog eens luxe!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een keer alleen met een vriendin in een mainstreambioscoop gezeten. Het was namelijk net na de wedstrijd Nederland-Joegoslavië(6-1).
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:32 schreef wyccie het volgende:
Ja, lekker plakkende leren stoeltjes hadden we.
En nog een domper dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
Kan me de film niet meer herinneren, wel de toeterende voetbalfans door de hele stad.
Een aantal van de films die jij net opnoemde draaien in dat Pathé filmhuis hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef wyccie het volgende:
Wij hebben hier een filmhuiscomplex, die hebben een kleiner filmhuis met nóg filmhuizerigere films.![]()
Ik heb daar een keertje een film gezien met 5 andere mensen in de zaal.
In deze bioscoop draaien soms ook wel eens wat meer mainstreamfilms. LotR, Deahproof, The number 23.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Een aantal van de films die jij net opnoemde draaien in dat Pathé filmhuis hoor
Toen mocht ik nog niet eens drinken. Lijkt me trouwens wel heel mooi. Ik ken die vreugde alleen van de Postbankreclame..... of was het de clip van Vijftien miljoen mensen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Laatste keer dat ik feest heb gevierd met voetbal was volgens mij in 88 bij het EK.
Was een dag later nog dronken.
Die is wel heel erg oud. Volgens bios.nl in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:51 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand trouwens enig idee of Delicatessen nog ergens draait?
Was wel 1 van de leukste feesten die ik ooit heb meegemaakt. Iedereen happy.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toen mocht ik nog niet eens drinken. Lijkt me trouwens wel heel mooi. Ik ken die vreugde alleen van de Postbankreclame..... of was het de clip van Vijftien miljoen mensen?
Nou, dan maar wachten tot een zaal hem weer eens gaat draaien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is wel heel erg oud. Volgens bios.nl in ieder geval niet.
Dat kan wel 10 jaar duren. Waarom koop je de film niet gewoon?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, dan maar wachten tot een zaal hem weer eens gaat draaien.![]()
Ik vind het leuker omdat soort films in een zaal te zien dan op mijn eigen tv. Wat andere sfeer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan wel 10 jaar duren. Waarom koop je de film niet gewoon?
Ik werk bij de Luchtmacht Bewaking als wachtcommandant. Lekker ploegendienst draaien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:17 schreef wyccie het volgende:
Wat voor werk doe je bij de Landmacht dat je 's avonds op je werk moet zijn, met een computer tot je beschikking?
Nu wel, maar over een week weer lekker 2 weken de ardennen in. Helaas wel zonder internet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef wyccie het volgende:
En ben je nu in Nederland?
Als ik per dag een uurtje buiten ben is het veel. Dus wordt er goed voor mij gezorgd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:24 schreef wyccie het volgende:
Lekker luxe.
Of is dat omdat je niet uit je camper mag?
Ik bedoel mentaal. Maken jullie flauwe grappen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:39 schreef Cobra4 het volgende:
Bij mij in het peloton drie vrouwen. Ze hebben het niet zwaarder dan een man. Zo lang ze hun werk maar doen en niet beginnen te mauwen als er een nagel scheurt ofzo.![]()
Volgens mij zijn grappen over kleine piemels veel genanter voor jullie dan de grappen die jullie over vrouwen kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
We maken flauwe grappen over iedereen, mannen en vrouwen. Maar niks seksistisch ofzo.
Dat mag niet (meer). Gebeurde wel hoor, maar de vrouwen kwamen dan net zo scherp weer met een opmerking terug.
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn grappen over kleine piemels veel genanter voor jullie dan de grappen die jullie over vrouwen kunnen maken.![]()
Kansen zat om iemand later terug te pakken hoor. Is wel leuk als iemand dagen over zijn schouder moet kijken of de return al komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:08 schreef wyccie het volgende:
Ik ben zo iemand die achteraf pas allemaal venijnige dingen bedenkt. Maar ja, da's dan te laat hè.
Weltrustenquote:
Ah de aflossing,quote:
+2 upquote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
mushroom mushroom.
Dat heb je wel vaker bij het Leger des Heils. HAHA!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:12 schreef iamredleader het volgende:
Ja, hoi, goeiemorgen inderdaad. De dag is alweer goed op weg, straks maar even een frisse neus halen. Het is wat muf hier binnen...
Te lastigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:26 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt nog nooit zo rustig geweest voor een tentamen.![]()
Aan m'n planning is ook niet echt af te zien dat ik er donderdag een heb
Zwemmen, Six Feet Under + ontbijt +, douchen, krant lezen, H1 & H3, lunchen, H4 t/m H6, uit eten, film,
![]()
Dit bevalt best wel goed zo.Volgend jaar vaker m'n tentamens zo aanpakken.
Al ben ik steeds bang dat ik iets over het hoofd zie. Het gaat gewoon té goed...
![]()
Fijne dag allemaal![]()
![]()
Volgende keer in stripvorm.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:30 schreef geenaam het volgende:
[..]
Te lastigNa de eerste zin hield ik al op.
![]()
'T is niet erg hoor soem. Hou nog wel van je.quote:
Zuid-Frankrijk.quote:
Dat was om jullie een idee te geven van het exotische gehalte..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:48 schreef geenaam het volgende:
Alleen die laatste foto. Wat een goede impressiefotoNu zien we wel mooi wat voor een plant / bloem daar groeit.
![]()
Vakantie betekent bij mij niks doen. Ik ga echt geen dingen doen in de vakantie. Ga deze vakantie mee met schoonfamilie. Gelukkig denkt mijn schoonpa er precies hetzelfde over. Vakantie voor hem 14 dagen bbqen, aan het strand liggen en niks doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk.![]()
Dit is de eerste keer dat ik op vakantie ga en helemaal niets moet!![]()
Niet in een of andere stad achter een fanatiek iemand aansjouwen of om 7 uur opstaan om te pakken en om 8 uur op de fiets te zitten.
Ik verveel me vast na 3 dagen, maar dat zien we dan wel weer.![]()
Als ik dat 14 dagen moet doen word ik gek. Maar als een idioot vanalles inplannen is ook weer niet leuk. Beetje afwisseling en dan heb ik de ideale vakantie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
Vakantie betekent bij mij niks doen. Ik ga echt geen dingen doen in de vakantie. Ga deze vakantie mee met schoonfamilie. Gelukkig denkt mijn schoonpa er precies hetzelfde over. Vakantie voor hem 14 dagen bbqen, aan het strand liggen en niks doen.Dat komt dus wel goed.
Naar het exotische.... Zeelandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:03 schreef Soempie het volgende:
Waar ga je eigenlijk heen die 14 dagen?
quote:
Ach.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
2 weken Zeeland met schoonfamilie...![]()
![]()
Gezellig. Ik heb een heeeele leuke schoonfamilie.. ( Voor als ze dit toevallig lezen)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Twee weken Zeeland is al erg zat... laat staan met je schoonfamilie
Morguhh..quote:
Ach, het ergste is nog dat het klauwen vol geld kost..quote:
Waar lag het aan? Te zenuwachtig? Gewoon totaal niet kunnen rijden? Wat was het?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is nog niks.... Ik heb zelf vaker afgereden en ik ken ook mensen die het na 8 keer nog niet hebben gehaald
Helaas ook veel vrienden die het wél in 1x haalden
Eerste 3x kon ik denk ik nog niet rijden (te dromerig enzo), toen van rijschool gewisseld maar wel zenuwachtig geworden want ja, je bent al 3x gezakt... en met de nieuwe instriucteur ging het na een paar keer (kuche kuch) wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Waar lag het aan? Te zenuwachtig? Gewoon totaal niet kunnen rijden? Wat was het?![]()
Ik moest 4 lessen extra nemen om in mijn ritme te blijven. Ik zou 6 juni al afrijden, maar ik had dat afgezegd. En anders had ik te weinig lessen.quote:
7 x?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eerste 3x kon ik denk ik nog niet rijden (te dromerig enzo), toen van rijschool gewisseld maar wel zenuwachtig geworden want ja, je bent al 3x gezakt... en met de nieuwe instriucteur ging het na een paar keer (kuche kuch) wel goed
Ohhhh, dan valt het wel meequote:
Gewoon schakelen zonder de koppeling te gebruiken. Koppeling zorgt ervoor dat de tanden synchroon staan om te kunnen schakelen. Maar als je op het goede moment schakelt hoef je de koppeling niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me daar even niet zoveel bij voorstellen
Maargoed, ik moet dan ook aan mn scriptie....... dus adieu!
Maar jij zet niks neer. Niet gezellig dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef Homdeck het volgende:
ik af en toe
Gewoon op precies het goede moment schakelen en dan lukt het gewoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef Etcetera het volgende:
zo, uitgelurkt
hoe doe je dat in hemelsnaam, schakelen zonder koppelingik dacht dat het niet mogelijk was
Mijn instructeur had het niet eens door. Als je het goed doet voel je er niks van en heb je niks door. Toen ik het hem vertelde zei hij: 'Ja, dat kan best.' Toen ging hij het zelf ook nog even voordoen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Homdeck het volgende:
ik denk ook niet dat de rijschoolhouder daar erg gecharmeerd van is
Ik doe het ook altijd met koppeling hoor. Maar het kan geloof ik bij elke auto. De auto rijdt diesel, jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Etcetera het volgende:
ik doe het liever met koppeling, lijkt me voor de auto ook prettiger
je rijdt diesel neem ik aanmss komt het daardoor
Voor het opschakelen ja. Afschakelen is iets gevoeligerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt wel... als je het maar goed timed. Het goede toerental weten te vinden, en dan kun je je hele versnellingsbak door zonder je koppeling te gebruiken.
Kijk. Eindelijk iemand die me begrijpt..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt wel... als je het maar goed timed. Het goede toerental weten te vinden, en dan kun je je hele versnellingsbak door zonder je koppeling te gebruiken.
Dus alleen koppeling en dan steeds doorschakelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:39 schreef Homdeck het volgende:
Probeer de volgende keer eens welke snelheid je kunt bereiken zonder het gaspedaal aan te raken
(neem aan dat je in een diesel lest)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:44 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dus alleen koppeling en dan steeds doorschakelen?
M'n instructeur zal wel raar opkijken als ik dat doe..quote:
"Ze" is....?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gebetenMelk op mn vinger en toen die op was, dacht ze: "vlees
"
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kitten Daantje, die nu op mn schoot slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |