Teveel namen in één zin, dat kan ik niet aanquote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Bokito is een uitstekende minnaar. Hij kan dingen die ik nooit zal kunnen. Dus ik weet niet of ik ze wel kan plezieren. Maar misschien weet hij ze wel over te halen. Want ik kan me nog herinneren dat hij een relatie kreeg met Marilyn Monroe. Ik zat ook achter haar aan, maar hij wist haar door zo'n romantische en toch ook macho-achtige manier over te halen met hem uit te gaan. Hij heeft in het geheim zelfs nog een kind gekregen samen met Marilyn. Zij heet Bakika Monroe. Ze hebben haar de naam van de moeder gegeven, zodat ze meer kans kreeg in de wereld. Ze gaven haar juist niet de naam Bakika Mapina, want dat werkt niet. Bokito heet namelijk Mapina van zijn achternaam. Zijn doopnaam is Bokito Derhiro Palika Mapina. B.D.P Mapina dus.![]()
Ik voel me gelukkig niet aangesproken.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
Bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger mushroom mushroom.
Dan zou ik het afradenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ijs gaan eten, maar heb het een beetje koud.
Ik had gehoopt dat iemand een tip had om het warm te krijgen. Zonder de cv aan te zetten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan zou ik het afraden
Sorryquote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Teveel namen in één zin, dat kan ik niet aan
[machomode] Kom maar even bij mij langs, schatje! [/machomode]quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat iemand een tip had om het warm te krijgen. Zonder de cv aan te zetten.
Waar woon je?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef geenaam het volgende:
[machomode] Kom maar even bij mij langs, schatje! [/machomode]
magnetronquote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ijs gaan eten, maar heb het een beetje koud.
Amersfoort..quote:
Daar pas ik niet in. En het mag ook niet volgens de gebruiksaanwjzingen.quote:
Te ver weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef geenaam het volgende:
Amersfoort..
denk aan mijquote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat iemand een tip had om het warm te krijgen. Zonder de cv aan te zetten.
Hee, heb jij een tip om het warm genoeg te krijgen om ijs te eten, zonder de cv aan te zetten?quote:
Ik heb hier trouwens een ventilator aan staan. Misschien helpt dat?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie het ijs bedoelde. En ik kom wel naar jou toe..quote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar pas ik niet in. En het mag ook niet volgens de gebruiksaanwjzingen.
[..]
Te ver weg.
Misschien niet,quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb hier trouwens een ventilator aan staan. Misschien helpt dat?
Denk aan wolquote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, heb jij een tip om het warm genoeg te krijgen om ijs te eten, zonder de cv aan te zetten?
(Ik ga dus niet naar Amersfoort, en aan Trademarkie denken helpt niet.)
Heeft zij een rood kruis?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze komt iedere keer langs in een reclame met dat rode kruis van haar
Warm ijs is niet lekker. En ik doe de deur niet open, hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef geenaam het volgende:
Ik denk dat 'ie het ijs bedoelde. En ik kom wel naar jou toe..
Laat een bad vollopen met heet water en neem plaatsquote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, heb jij een tip om het warm genoeg te krijgen om ijs te eten, zonder de cv aan te zetten?
(Ik ga dus niet naar Amersfoort, en aan Trademarkie denken helpt niet.)
Kruip dan maar gewoon je bed inquote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
Geen bad, en ik wil er niet te veel moeite voor doen. Ben zooooo lui.
[machomode] Tsss, je weet niet wat je mist schatje! [/machomode]quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Warm ijs is niet lekker. En ik doe de deur niet open, hoor.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, en dat loopt ze dus iedere keer in m'n oren te wrijven als ik die reclame zie
Je kan er ook drank over heen gooien! Soempie-stijl!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb sloffen aangetrokken en een kleed omgeslagen. En nu ga ik ijs eten.![]()
En dan aansteken. Warmtequote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan er ook drank over heen gooien! Soempie-stijl!
Slagroomijs met chocoladesaus en Baileys........quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan er ook drank over heen gooien! Soempie-stijl!
En daarna op een stoel gaan staan omdat je schrok van een spin die over dat kleed heen liepquote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of... je drankje laten vallen over je kleed en van schrik je ijs uitspugen, waarbij het bakje uit je handen valt met de ranzige kant op het tot dan toe mooie witte vloerkleed...
Beton zelfsquote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
Dat is papier maché. Dat lust ik niet.
Trusten, geenaam.
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 23:47 schreef geenaam het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben vermoeid van het Fokken!
Trusten
http://www.worldslargestthings.com/missouri/pecan.htmquote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat geloof ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |