Ik hang 1000km boven je. Kijk maar omhoog.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef B.ertha het volgende:
Sheep, welke ziekte heb je nu weer onder de leden?
Ja, waarom staat er 'poesjes' in de TT?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef Nesle het volgende:
Lekker nu komen die modjes hier allemaal heen![]()
en ze zijn zo weer wegquote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef Nesle het volgende:
Lekker nu komen die modjes hier allemaal heen![]()
Omdat ik weer een update ga geven^^quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, waarom staat er 'poesjes' in de TT?![]()
Hier:quote:Op maandag 25 juni 2007 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat ik weer een update ga geven^^
Ze slapen nu allebei op onze schoot en ik smelt
Wat een leuk beestje. Half uurtje in de over op 200 graden en een beetje curry.quote:
zwangerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Daan heeft trouwens een enorm dikke buik
Ze ligt nu schattig te wezen op mijn schoot
Foto van Mika komt eraan
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat een leuk beestje. Half uurtje in de over op 200 graden en een beetje currypepersaus.![]()
Najaquote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat een leuk beestje. Half uurtje in de over op 200 graden en een beetje curry.![]()
[machomode] Die gaan allemaal met mij mee naar huis. JEWEETTT!! [/machomode]quote:
Zitten in mijn buikje..quote:
Maar ze zitten in de dierentuin staat er. Hoe ga je ze uit Bokito's kooi halen??quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
[machomode] Die gaan allemaal met mij mee naar huis. JEWEETTT!! [/machomode]
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan ie trouwens truukjes met die oren?
Bokito en ik kennen elkaar uit 1972. We zaten samen in tjing tjong in Vietnam. We vochten voor de VS en waren stapelbedgenoten. Ik heb ooit nog zijn leven gered door in mijn eentje 13 vietnamese soldaten van hem af te trekken met alleen maar mijn handen. Hij had ook granaatscherven in zijn been. Ik heb zijn been gehecht en met mijn tanden die scherf eruit getrokken. Bokito is mij nog steeds zo dankbaar dat ik die dames gewoon meekrijg.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar ze zitten in de dierentuin staat er. Hoe ga je ze uit Bokito's kooi halen??
Dat kan zelfs ikquote:Op maandag 25 juni 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Naar achteren leggen als ie boos is, maar dat kunnen alle katten
Ontroerend verhaalquote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef geenaam het volgende:
[..]
Bokito en ik kennen elkaar uit 1972. We zaten samen in tjing tjong in Vietnam. We vochten voor de VS en waren stapelbedgenoten. Ik heb ooit nog zijn leven gered door in mijn eentje 13 vietnamese soldaten van hem af te trekken met alleen maar mijn handen. Hij had ook granaatscherven in zijn been. Ik heb zijn been gehecht en met mijn tanden die scherf eruit getrokken. Bokito is mij nog steeds zo dankbaar dat ik die dames gewoon meekrijg.![]()
Dat is nog maar de vraag. Bokito is een uitstekende minnaar. Hij kan dingen die ik nooit zal kunnen. Dus ik weet niet of ik ze wel kan plezieren. Maar misschien weet hij ze wel over te halen. Want ik kan me nog herinneren dat hij een relatie kreeg met Marilyn Monroe. Ik zat ook achter haar aan, maar hij wist haar door zo'n romantische en toch ook macho-achtige manier over te halen met hem uit te gaan. Hij heeft in het geheim zelfs nog een kind gekregen samen met Marilyn. Zij heet Bakika Monroe. Ze hebben haar de naam van de moeder gegeven, zodat ze meer kans kreeg in de wereld. Ze gaven haar juist niet de naam Bakika Mapina, want dat werkt niet. Bokito heet namelijk Mapina van zijn achternaam. Zijn doopnaam is Bokito Derhiro Palika Mapina. B.D.P Mapina dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ontroerend verhaal![]()
Maar willen die dames wel weg bij Bokito?
Terustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |