Kruip dan maar gewoon je bed inquote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
Geen bad, en ik wil er niet te veel moeite voor doen. Ben zooooo lui.
[machomode] Tsss, je weet niet wat je mist schatje! [/machomode]quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Warm ijs is niet lekker. En ik doe de deur niet open, hoor.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, en dat loopt ze dus iedere keer in m'n oren te wrijven als ik die reclame zie
Je kan er ook drank over heen gooien! Soempie-stijl!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb sloffen aangetrokken en een kleed omgeslagen. En nu ga ik ijs eten.![]()
En dan aansteken. Warmtequote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan er ook drank over heen gooien! Soempie-stijl!
Slagroomijs met chocoladesaus en Baileys........quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan er ook drank over heen gooien! Soempie-stijl!
En daarna op een stoel gaan staan omdat je schrok van een spin die over dat kleed heen liepquote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of... je drankje laten vallen over je kleed en van schrik je ijs uitspugen, waarbij het bakje uit je handen valt met de ranzige kant op het tot dan toe mooie witte vloerkleed...
Beton zelfsquote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
Dat is papier maché. Dat lust ik niet.
Trusten, geenaam.
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 23:47 schreef geenaam het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben vermoeid van het Fokken!
Trusten
http://www.worldslargestthings.com/missouri/pecan.htmquote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat geloof ik niet.
Een hele grote malquote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
Dammit, massief beton? Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
Hiero!!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Pan's Labyrinthquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Welke film ben je heen geweest dan?
Ik kijk nooit over mijn eigen billen naar een filmquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Klopt wyc.En bij nog wel meer stukjes keek ik over m'n bil, ipv erdoor.
![]()
Ik hem 'm gisteren nog opgezocht omdat ik hem wil zien maar ik kan hem nergens vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:48 schreef Soempie het volgende:
Oeh, iemand 'the science of sleep' gezien? Ik wilde hem in de bios kijken, maar dat is er nooit van gekomen. Heb hem nu geleend.![]()
Oke, niet vergeten hè. Kan ik hem niet voor je brandenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hem 'm gisteren nog opgezocht omdat ik hem wil zien maar ik kan hem nergens vinden.
Dus dat wordt huren
heeeeequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Er is nog een film die ik wil zien maar ik ben de titel kwijt. Er was pas nog een trailer van in de bios.
Over een gast die in een supermarkt werkt en de tijd stil zet om te kunnen tekenen ofzo.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
Nadat zijn vriendin hem buiten de deur heeft gezet, krijgt kunstacademiestudent Ben last van slapeloosheid. Om de lange nachten door te komen en die extra acht uur nog iets te verdienen, gaat hij nachtwerk doen als schappenvuller in de supermarkt. Zijn collegas hebben elk hun manier om de verveling tegen te gaan. Terwijl Barry en Matt zich overgeven aan puberale geintjes en Brian zich kung-fu meester waant, ontdekt Ben een manier om de tijd sneller te laten gaan door de wereld om hem heen te 'bevriezen' Zo heeft hij alle tijd om de onverwachte schoonheid om hem heen te bekijken en vast te leggen.
Denk het wel
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ja, dat is 'm!
Ik had de eerste trailer vorig jaar al gezien geloof ik.
Vet
Ehm..en branden kan wellicht wel. Maar dan moet je wel weten hoe dat moet
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
Nadat zijn vriendin hem buiten de deur heeft gezet, krijgt kunstacademiestudent Ben last van slapeloosheid. Om de lange nachten door te komen en die extra acht uur nog iets te verdienen, gaat hij nachtwerk doen als schappenvuller in de supermarkt. Zijn collegas hebben elk hun manier om de verveling tegen te gaan. Terwijl Barry en Matt zich overgeven aan puberale geintjes en Brian zich kung-fu meester waant, ontdekt Ben een manier om de tijd sneller te laten gaan door de wereld om hem heen te 'bevriezen' Zo heeft hij alle tijd om de onverwachte schoonheid om hem heen te bekijken en vast te leggen.
Denk het wel
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
tof.
En branden moet wel lukken. Kan ik je boek ook gelijk meesturen.![]()
Ik wil morgen naar La Vie en Rosequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Zit er ook aan te denken morgen alleen naar de bios te gaan. Maar ik voorspel nu al dat ik morgen te lui ben om nog weg te gaan.![]()
Pathé heeft een abonnement voor 17,50 in de maand, onbeperkt films bezoeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef wyccie het volgende:
Wat houdt zo'n filmpas in? En waar geldt het?
De grote Pathé heeft hoofdzakelijk de mainstream films.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef wyccie het volgende:
En dan drie jaar lang niet, dat vind ik wel een erg stregen maatregel.
Heeft de Pathé wel een beetje leuke films eigenlijk? Niet dat het voor mij iets uitmaakt, ik woon niet eens in de buurt van een Pathébioscoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |