Ik bedoel mentaal. Maken jullie flauwe grappen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:39 schreef Cobra4 het volgende:
Bij mij in het peloton drie vrouwen. Ze hebben het niet zwaarder dan een man. Zo lang ze hun werk maar doen en niet beginnen te mauwen als er een nagel scheurt ofzo.![]()
Volgens mij zijn grappen over kleine piemels veel genanter voor jullie dan de grappen die jullie over vrouwen kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
We maken flauwe grappen over iedereen, mannen en vrouwen. Maar niks seksistisch ofzo.
Dat mag niet (meer). Gebeurde wel hoor, maar de vrouwen kwamen dan net zo scherp weer met een opmerking terug.
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn grappen over kleine piemels veel genanter voor jullie dan de grappen die jullie over vrouwen kunnen maken.![]()
Kansen zat om iemand later terug te pakken hoor. Is wel leuk als iemand dagen over zijn schouder moet kijken of de return al komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:08 schreef wyccie het volgende:
Ik ben zo iemand die achteraf pas allemaal venijnige dingen bedenkt. Maar ja, da's dan te laat hè.
Weltrustenquote:
Ah de aflossing,quote:
+2 upquote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
mushroom mushroom.
Dat heb je wel vaker bij het Leger des Heils. HAHA!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:12 schreef iamredleader het volgende:
Ja, hoi, goeiemorgen inderdaad. De dag is alweer goed op weg, straks maar even een frisse neus halen. Het is wat muf hier binnen...
Te lastigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:26 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt nog nooit zo rustig geweest voor een tentamen.![]()
Aan m'n planning is ook niet echt af te zien dat ik er donderdag een heb
Zwemmen, Six Feet Under + ontbijt +, douchen, krant lezen, H1 & H3, lunchen, H4 t/m H6, uit eten, film,
![]()
Dit bevalt best wel goed zo.Volgend jaar vaker m'n tentamens zo aanpakken.
Al ben ik steeds bang dat ik iets over het hoofd zie. Het gaat gewoon té goed...
![]()
Fijne dag allemaal![]()
![]()
Volgende keer in stripvorm.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:30 schreef geenaam het volgende:
[..]
Te lastigNa de eerste zin hield ik al op.
![]()
'T is niet erg hoor soem. Hou nog wel van je.quote:
Zuid-Frankrijk.quote:
Dat was om jullie een idee te geven van het exotische gehalte..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:48 schreef geenaam het volgende:
Alleen die laatste foto. Wat een goede impressiefotoNu zien we wel mooi wat voor een plant / bloem daar groeit.
![]()
Vakantie betekent bij mij niks doen. Ik ga echt geen dingen doen in de vakantie. Ga deze vakantie mee met schoonfamilie. Gelukkig denkt mijn schoonpa er precies hetzelfde over. Vakantie voor hem 14 dagen bbqen, aan het strand liggen en niks doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk.![]()
Dit is de eerste keer dat ik op vakantie ga en helemaal niets moet!![]()
Niet in een of andere stad achter een fanatiek iemand aansjouwen of om 7 uur opstaan om te pakken en om 8 uur op de fiets te zitten.
Ik verveel me vast na 3 dagen, maar dat zien we dan wel weer.![]()
Als ik dat 14 dagen moet doen word ik gek. Maar als een idioot vanalles inplannen is ook weer niet leuk. Beetje afwisseling en dan heb ik de ideale vakantie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
Vakantie betekent bij mij niks doen. Ik ga echt geen dingen doen in de vakantie. Ga deze vakantie mee met schoonfamilie. Gelukkig denkt mijn schoonpa er precies hetzelfde over. Vakantie voor hem 14 dagen bbqen, aan het strand liggen en niks doen.Dat komt dus wel goed.
Naar het exotische.... Zeelandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:03 schreef Soempie het volgende:
Waar ga je eigenlijk heen die 14 dagen?
quote:
Ach.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
2 weken Zeeland met schoonfamilie...![]()
![]()
Gezellig. Ik heb een heeeele leuke schoonfamilie.. ( Voor als ze dit toevallig lezen)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Twee weken Zeeland is al erg zat... laat staan met je schoonfamilie
Morguhh..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |