Da's nog eens luxe!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een keer alleen met een vriendin in een mainstreambioscoop gezeten. Het was namelijk net na de wedstrijd Nederland-Joegoslavië(6-1).
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:32 schreef wyccie het volgende:
Ja, lekker plakkende leren stoeltjes hadden we.
En nog een domper dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
Kan me de film niet meer herinneren, wel de toeterende voetbalfans door de hele stad.
Een aantal van de films die jij net opnoemde draaien in dat Pathé filmhuis hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef wyccie het volgende:
Wij hebben hier een filmhuiscomplex, die hebben een kleiner filmhuis met nóg filmhuizerigere films.![]()
Ik heb daar een keertje een film gezien met 5 andere mensen in de zaal.
In deze bioscoop draaien soms ook wel eens wat meer mainstreamfilms. LotR, Deahproof, The number 23.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Een aantal van de films die jij net opnoemde draaien in dat Pathé filmhuis hoor
Toen mocht ik nog niet eens drinken. Lijkt me trouwens wel heel mooi. Ik ken die vreugde alleen van de Postbankreclame..... of was het de clip van Vijftien miljoen mensen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Laatste keer dat ik feest heb gevierd met voetbal was volgens mij in 88 bij het EK.
Was een dag later nog dronken.
Die is wel heel erg oud. Volgens bios.nl in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:51 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand trouwens enig idee of Delicatessen nog ergens draait?
Was wel 1 van de leukste feesten die ik ooit heb meegemaakt. Iedereen happy.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toen mocht ik nog niet eens drinken. Lijkt me trouwens wel heel mooi. Ik ken die vreugde alleen van de Postbankreclame..... of was het de clip van Vijftien miljoen mensen?
Nou, dan maar wachten tot een zaal hem weer eens gaat draaien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is wel heel erg oud. Volgens bios.nl in ieder geval niet.
Dat kan wel 10 jaar duren. Waarom koop je de film niet gewoon?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, dan maar wachten tot een zaal hem weer eens gaat draaien.![]()
Ik vind het leuker omdat soort films in een zaal te zien dan op mijn eigen tv. Wat andere sfeer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan wel 10 jaar duren. Waarom koop je de film niet gewoon?
Ik werk bij de Luchtmacht Bewaking als wachtcommandant. Lekker ploegendienst draaien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:17 schreef wyccie het volgende:
Wat voor werk doe je bij de Landmacht dat je 's avonds op je werk moet zijn, met een computer tot je beschikking?
Nu wel, maar over een week weer lekker 2 weken de ardennen in. Helaas wel zonder internet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef wyccie het volgende:
En ben je nu in Nederland?
Als ik per dag een uurtje buiten ben is het veel. Dus wordt er goed voor mij gezorgd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:24 schreef wyccie het volgende:
Lekker luxe.
Of is dat omdat je niet uit je camper mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |