Tussen de mooie meisjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef NJ het volgende:
BS. Waar waren we?
Het is een gedichtje van drs P., maar het klopt niet helemaal, ik kan hem me niet meer goed herinneren. IR komt straks wel even langs om me te corrigeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef Hanstin het volgende:
............ gast.....
dat hoef ik nou echt niet te weten![]()
KLB FB, deel: 1<14ch7quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef NJ het volgende:
BS. Waar waren we?
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef NJ het volgende:
Mijn school.
Hier is een reactie van jou verwijderd Chriz2k.
In dat andere kuttopic (¬_¬) niet.
Que?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:45 schreef Seat_Terra het volgende:
BS, moet ik me soms alleen vervelen nu die andere ligt te rusten?
VAC gaat altijd middagdutjes doen, en om 20:00 precies logt hij uit. Al jaren. Een mooi ritme heeft die man.quote:
Hoho, het is een tijd lang 20:45 geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef television het volgende:
[..]
VAC gaat altijd middagdutjes doen, en om 20:00 precies logt hij uit. Al jaren. Een mooi ritme heeft die man.
Ach natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef television het volgende:
[..]
VAC gaat altijd middagdutjes doen, en om 20:00 precies logt hij uit. Al jaren. Een mooi ritme heeft die man.
Ik vermoedde al zoiets..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nu voel ik me geowned.
Sorry Janetje.
Hoi BS.
Hoi r1ck.
Thans heb ik de binnenvet.quote:
Dat weet zij toch niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoho, het is een tijd lang 20:45 geweest.
Omdat het bagger is. Echt een klacht kan ik er niet uit halen en nietszeggende one-liner OP's hebben we sowieso weinig behoefte aan.quote:
Je ziet vast zelf ook wel wat voor reacties je er op krijgt, veel beter gaat het er niet op worden hoor. De OP lokt dat soort reacties gewoon uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Oh.
Opzich heb ik er eigenlijk geen moeite mee. Maar als mijn medemods daar anders over denken moeten zij er maar over beslissen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Termi
Zelfmoordenaars
Nikky zou deze rond half acht al dicht, nee, verwijderd hebben. Wat misgegaan misschien? Of mag zulks bij jullie gewoon? Kan hoor, ik kom hier niet zo vaak
Oh okeequote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich heb ik er eigenlijk geen moeite mee. Maar als mijn medemods daar anders over denken moeten zijn er maar over beslissen.
Zonder linkjes kan het prima zoquote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich heb ik er eigenlijk geen moeite mee. Maar als mijn medemods daar anders over denken moeten zij er maar over beslissen.
Ook onze oplettendheid wil weleens verschillen per dag Sand.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vreemd.
3 dagen geleden kreeg ik een doodsbedreiging in mijn topic, heb ik gebookmarked. Helemaal niks mee gedaan.
Valt wel op he dat er onderscheid gemaakt wordt hier. Ik krijg meteen een week een tijd terug en anderen mogen doen en laten wat ze willen.![]()
![]()
Nee ik verwens nooit iemand dood op de manier waarop dat in dat topic gebeurde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook onze oplettendheid wil weleens verschillen per dag Sand.
En we zitten niet altijd met 4 man online.
PS: Niet gaan lopen peupelen, want we zien van jou genoeg door de vingers.
Mooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee ik verwens nooit iemand dood op de manier waarop dat in dat topic gebeurde.
En ik doe niks verkeerds. Het is de laatste tijd best rustig rondom mij.
En dat laatste betreur ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee ik verwens nooit iemand dood op de manier waarop dat in dat topic gebeurde.
En ik doe niks verkeerds. Het is de laatste tijd best rustig rondom mij.
Ach man verrek.quote:
Ligt compleet aan je eigen ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ach man verrek.
Kijken hoe snel en om wat voor lullige reden ik dankzij Janetje binnenkort weer een ban ga krijgen.
Daarom ben jij als kwaliteitsuser hier ook MOD geworden zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:36 schreef Biogarde het volgende:
Als we modden op wie we een hekel hebben, dan wordt het erg stil op FOK!
Aan mij hebben/hadden ze geen hekel. Je hoeft geen kwaliteitsuser te zijn om mod te kunnen zijn/worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daarom ben jij als kwaliteitsuser hier ook MOD geworden zeker.
Ah, en dat zeg jij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
** HAP HAP HAP **
Sterf.quote:
Welk topic chef ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:25 schreef television het volgende:
DJ -Sandstorm-, wil je alsjeblieft niet mijn mooie topic verbaggeren?.
quote:
*** heeft serieus DJ lessen sinds een maandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga toch gezellig plaatjes draaien, mafkees.
Jullie gebruiken anders beide 127.0.0.1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef postmortum het volgende:
zeg ik ben geen kloon van -sandstorm- check de ip-adressen![]()
Niet waar. Mijne begint niet met 127quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jullie gebruiken anders beide 127.0.0.1
Je snapt het niet helemaal hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niet waar. Mijne begint niet met 127
En ook serieus Moderators die gaan checken of Post mijn kloon is![]()
![]()
Machtig
Google maar eens op 127.0.0.1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee leg eens even uit Schwarzenegger.
Laat ze maar lekker zeiken en negeer het. Ik kom het overigens maar weinig tegen. Zo heb je op FOK! wel vaker van dit soort rages, gaat vanzelf wel weer over.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef jordeeeh het volgende:
Terminator het ging niet om de bash maar om al dat ge-jemoeder de laatste tijdQuote was een voorbeeld
Jammergenoeg is t niet alleen op fokquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker zeiken en negeer het. Ik kom het overigens maar weinig tegen. Zo heb je op FOK! wel vaker van dit soort rages, gaat vanzelf wel weer over.
Ga daar dan klagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jammergenoeg is t niet alleen op fok
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Malle_beer het volgende:
Niet iedereen danst naar jouw pijpen, m.a.w. sterf
Dit heeft weinig urgentie verder, maar ik vind malle_beer een beetje een kutuser.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is weg, maar doe in het vervolg liever een TR... Valt wat beter op namelijk.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef Malle_beer het volgende:
Plus dat het een vrouw is, vanzelfsprekend krijgen vrouwen kutbaantjes.
Ergo: sterf
Mwah.. van mij hoeft 'ie niet dicht maar ok.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
Tieten die tegenvallen
Kan dat topic dicht aangezien mijn huisgenoot onder mijn naam gepost heeft![]()
Dat heeft ie al een keer gedaan, zonder spoilers in 24 topic gepostquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. van mij hoeft 'ie niet dicht maar ok.
Zorg nou dat je de volgende keer uitlogt als je weggaat. Straks post 'ie iets banbaars en heb je een weekje om uit te huilen...
Dan zou je op zich beter moeten weten..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat heeft ie al een keer gedaan, zonder spoilers in 24 topic gepost
Heh godver, daar gaat m'n imago.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens, je eerste goede daad als modje zijnde
oeh, ben je beledigd omdat ik je adviezen niet wilde aannemen?quote:
Ik ook. Dat scheelt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oeh, ben je beledigd omdat ik je adviezen niet wilde aannemen?.
Geen idee wat tantoe is, ik erger me gewoon aan die kuttopics.
Mooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sorry voor mijn tantoe vele topics.....Ik zal het niet meer doen het waren er tantoe veel
Niet om dat topic heur. Ging om posts ( ook in andere topic's) van lui in dat topic en lui die meelezen in dat topic. En ik wees je op vorige sluitposts.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Namens mij ook sorry dat ik zo vervelend ben. Ik heb ook zo'n tantoe moeilijke jeugd gehad jeweets
We opmerkelijk dat je al bij het 'oog' topique dreigde met een ban
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens mijn is die huisgenoot van je een enorme gaylord.
Loop naakt zijn kamer binnen en je weet het meteenquote:
Als iets nieuws gemoakt veur in de frituur?quote:
Nee, is eigenlijk wel een klaagtopic waardigquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als iets nieuws gemoakt veur in de frituur?
En dan foto's maken en naar jou opsturen zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Loop naakt zijn kamer binnen en je weet het meteen
Je bent zelf de grootste homo die er rondloopt, met je vogelnestenkapsel !quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan foto's maken en naar jou opsturen zeker?
Smeerlap!
Vroeger had ik een pispot kapsel, kheb er nog steeds trauma's aan over gehoudenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste homo die er rondloopt, met je vogelnestenkapsel !
Maarja: Homo's kunnen ook cool zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vroeger had ik een pispot kapsel, kheb er nog steeds trauma's aan over gehouden![]()
Of browserkiller, de browser moet ze immers wel allemaal renderen en zal voor elk plaatje geheugen gaan gebruiken. Niet echt leuk voor mensen met een weinig geheugen of een trage pc.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:01 schreef Jordy-B het volgende:
Misshobje, die 'modemkiller' in dat Brechtjetopic was irritant, maar zeker geen modemkiller.
Of je nou één foto plaatst, of tigtig keer dezelfde foto, maakt voor de bandbreedte niet uit... De foto wordt maar één keer gedownload. Noem het dan een scrollknopkiller.
je bent dik zekerquote:
open er een topic overquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dunne wijven met dikke reet
maakt dat wat uit?quote:
Dat topic over die kapper was op jou zwaar toepasselijk geweest man !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maakt dat wat uit?
dat soort topics zijn mij sowieso een doorn in het oog, voor zover dat kan.
een beetje respect voor elkaar is soms al te veel gevraagd lijkt het, of niet?
als het over dunne wijven ging, had ik hetzelfde gerageerd
mijn topic gaat over dunne wijvenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maakt dat wat uit?
dat soort topics zijn mij sowieso een doorn in het oog, voor zover dat kan.
een beetje respect voor elkaar is soms al te veel gevraagd lijkt het, of niet?
als het over dunne wijven ging, had ik hetzelfde gerageerd
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het waren bijna allemaal baggertopics, heb er een paar gesloten.
De_Ananas mag even rustig aan doen !
quote:
gaat 'ie lekker?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat topic over die kapper was op jou zwaar toepasselijk geweest man !
-Sandstorm-, doe eens even heel snel normaalquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat topic over die kapper was op jou zwaar toepasselijk geweest man !
Kom op zeg. Ik mag toch wel zeggen dat ze een vreselijk kapsel heeftquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
-Sandstorm-, doe eens even heel snel normaal
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:56 schreef postmortum het volgende:
heb ik een x een serieuze klacht is het weer niet goed![]()
autoradio
en waarom is mijn schilpaddensoep foto weggehaald.![]()
forum@fok.nlquote:Op zondag 1 juli 2007 15:29 schreef postmortum het volgende:
zeg waarom krijgen -sandstorm- en ik geen fok-shirt![]()
We zijn wel de crewklager van Fok!![]()
Je moet er wat voor doen..quote:Op zondag 1 juli 2007 15:29 schreef postmortum het volgende:
zeg waarom krijgen -sandstorm- en ik geen fok-shirt![]()
We zijn wel de crewklager van Fok!![]()
quote:
ik vind jou ook liefquote:Op zondag 1 juli 2007 15:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je moet er wat voor doen..
Ik denk dat het in jullie geval wel voldoende zal zijn nooit meer terug te komen op fok met dit of ieder ander willekeurig account.
Maar wat bio zegt, stel het eens voor aan:
[..]
en voor crew members , maar dat zijn ook nerdsquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:22 schreef Anaxagoras het volgende:
Een ex-vriendin is christen geworden! Absurd.
Ik denk dat het verstandig is dat mijn thread op slot gaat.Nog even, en ik krijg de neiging om doodverwensingen te doen.
Ik ga even kijken..quote:Op maandag 2 juli 2007 11:22 schreef Anaxagoras het volgende:
Een ex-vriendin is christen geworden! Absurd.
Ik denk dat het verstandig is dat mijn thread op slot gaat.Nog even, en ik krijg de neiging om doodverwensingen te doen.
Ik heb een aantal reacties uit dat topic weggehaald..quote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom haal je mijn reactie weg uit dat topic?
Ok.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
Beauty & de Nerd
Kan iemand die gasturbine wegsturen?![]()
Ik ben niet blij met het feit dat ik morgenochtend eerst boodschappen moet doen omdat ik geen eten voor het ontbijt in huis heb.quote:
Kheb genoeg in huisquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met het feit dat ik morgenochtend eerst boodschappen moet doen omdat ik geen eten voor het ontbijt in huis heb.
Sorry de volgende keer flikker ik het topic wel gewoon leeg zonder reacties te lezen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb een klacht over moderator Janetje. Ze is al 5 hele minuten bezig met een opruimslotje, konden jullie niet iemand vinden die wat sneller is dan zij
Ja jou altijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry de volgende keer flikker ik het topic wel gewoon leeg zonder reacties te lezen.
Kun je me vergeven?
En dat zegt diegeen die uitsluitend kuttopicjes modereert. Seksistische kutmod!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:21 schreef Biogarde het volgende:
Janetje heeft een kut. En is kut. Kut allemaal.
Ik mod helemaal niks meer vandaag menquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dat zegt diegeen die uitsluitend kuttopicjes modereert. Seksistische kutmod!![]()
Zeg je dat om dat schuurpapier?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:21 schreef Biogarde het volgende:
Janetje heeft een kut. En is kut. Kut allemaal.
Je moet je scherenquote:
Het topic is vol.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
Waarom kan ik niet meer in Tegen terrorisme, ...maar wel moslim. posten?
Het is mijn eigen topic! Wie kan nog wel posten?
Het is zo dat voor mods die beperkingen niet gelden, als mod zie je ook niet (als je wilt posten) dat het topic dicht zit. Je kunt het wel zien, maar dat is lastig als je het topic al open hebt staan om ergens op te reageren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
Ach so! Wel frappant dat mod Triggershot nog effe het laatste woord met de 301ste post haalt!
Dan zouden ze te vinden zijn op de 1e plek van leukste fora op FOK!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:07 schreef De_Ananas het volgende:
Wat zou KLB toch zijn zonder kwaliteitsusers zoals Sandstorm en De_Ananas
* De_Ananas wacht nog steeds op iemand die een topic voor mij maaktquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef De_Ananas het volgende:
Maarre mannebroeders, ik ben morgen op vakantie dus dan zal het wel saai zijn in KLB
Das eigenlijk wel een topic waard!
Ey je moet je kwaliteitsusers zich naar hun zin makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Rot op met je topic
Open er maar 1 in ZOM
Dat doe ik toch ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey je moet je kwaliteitsusers zich naar hun zin maken
Er loopt al een mooi topic over in FB en dit soort topics worden vrijwel altijd gesloten. Topics over andere users danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:09 schreef OldJeller het volgende:
Met welke argumenten in het achterhoofd is deze topic gesloten?
Iets bevalt me niet.
Ik klaag erover.
Welk gedeelte precies voldoet niet aan de regels? Dat het een klacht is over een moderator?
fretquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef OldJeller het volgende:
Welke woorden kan je met de letters:
e f r s t
maken?
Probeer in plaats van taalspelletjes te spelen even normaal te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef OldJeller het volgende:
Indien je alle letters gebruikt blijft duidelijk één mogelijkheid over, vuige, incestueuze huichelaren.
Indien jullie normaal modereren en met gegronde redenen topics sluiten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Probeer in plaats van taalspelletjes te spelen even normaal te doen.
Tof dan is dat bij deze ook weer geregeld.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Indien jullie normaal modereren en met gegronde redenen topics sluiten.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ook de 'normale' topics om het aan de kaak te stellen.
Bizar..
Erg normaal jaquote:Gert, vieze teringpauper.
Dat had ik door. Kun je ook nog een kleine uiteenzetting erover posten, of zijn je geestelijke vermogens (zoals ik bij eenieder van jullie vermoed) niet toereikend?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:44 schreef Jump het volgende:
Topic is dicht en het blijft dicht.
Uiteraard betreuren we het dat we ons niet allemaal op jouw verheven intelligentie-niveau bevinden mijnheer OldJeller.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat had ik door. Kun je ook nog een kleine uiteenzetting erover posten, of zijn je geestelijke vermogens (zoals ik bij eenieder van jullie vermoed) niet toereikend?
Als we naar het betreffende subforum blikken, incluis onderwerp en users, kunnen we niet anders stellen dat het helemaal geen plaisanterie was, maar dat men bloedserieus te werk ging. Dit wordt eens te meer bevestigd als we het fotoboek van de moderator in kwestie bekijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard betreuren we het dat we ons niet allemaal op jouw verheven intelligentie-niveau bevinden mijnheer OldJeller.
Echter is het dan wel frappant dat wij, met onze nedige, ondergeschikte geesten: [DGK] Oproep tot vandalisme hier wel een conclusie uit kunnen trekken, gevolgd door de conclusies die uit deze topics te trekken zijn:
Yvonne, Danny, whoever, hoe kan het dat jullie dit toestaan?
[DGK] Je kan hier je ei kwijt..
De Mod van DGK zet aan tot vandalisme
Labiele moderator: Gert [DGK]
...namelijk het onderdeel van: Grapje, flauwe hoax, het is besproken klaar.
Mocht je het er nogsteeds niet mee eens zijn, ik zou zeggen PM danny, PM een andere FA, stel onze misstanden in KLB aan de kaak.
Succes.
En dan ga ik nu weer verder eten.
Als ik een rol speel wel jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mods die denken dat ze heel wat voorstellen op de digitale snelweg
Mag ik daar een topic over openen ?
Jij sowieso bijdehante snotneus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik een rol speel wel ja![]()
Jij kan ook nooit eens een keer normaal doen he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij sowieso bijdehante snotneus.
Neuh. Het is wel een tikkeltje bagger. Heul niet erg. Kan soms best een beetje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:14 schreef Fetai het volgende:
Ginger die denkt dat hij gangsta is.
Dit kan toch niet open blijven? Wat de TS en sommige anderen doen is gewoon puur discrimineren.
Met wiggers wel, maar opmerkingen alsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:15 schreef OldJeller het volgende:
Hoezo? De gek mag best worden gestoken met 'wiggers'.
enquote:smerige en walgelijke (wat standaard is bij een mannelijke roodharige overigens) ginger
zijn gewoon ongepast.quote:Ik kan het lezenmaar gingers zijn
![]()
Welkom op FOK! en in Nederland en het recht op vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
Met wiggers wel, maar opmerkingen als
[..]
en
[..]
zijn gewoon ongepast.
Wat is dit nou voor onzin, ik heb al verschillende topics dicht zien gaan onder het mom van "Moslim bashen mag niet", waarom dit dan wel?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welkom op FOK! en in Nederland en het recht op vrijheid van meningsuiting.
Er worden geen users beledigd, geen bevolkingsgroepen gebashed en er is geen enkele rassenhaat op welk vlak dan ook.
Kom je weleens buiten ja?![]()
Omdat dit een baggertopic is men. God nog aan toe. Het gaat om een niet bestaand rood knulletje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin, ik heb al verschillende topics dicht zien gaan onder het mom van "Moslim bashen mag niet", waarom dit dan wel?
Tuuk, het is bagger. Maar ik zag echt geen enkel kwaad in het topic.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin, ik heb al verschillende topics dicht zien gaan onder het mom van "Moslim bashen mag niet", waarom dit dan wel?
Edit: Ondanks dat je het er volgens mij niet mee eens bent, heb je 'm toch gesloten, netjes![]()
Inderdaad! Het is goed om af te geven op mensen die anders zijn dan jij!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat dit een baggertopic is men. God nog aan toe. Het gaat om een niet bestaand rood knulletje.
Who gives a fuck dude.
Zo kan ik alle topic's wel gaan sluiten. Dieven, dikke mensen, dunne mensen, mensen die stinken, mensen die douchen, mensen die poepen, mensen, bier, anussen en homo-topic's.
WTF verwacht je nou![]()
Klagen op en over elkaar is tof menquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad! Het is goed om af te geven op mensen die anders zijn dan jij!!!
Of was dat niet je strekking, bio?
Volgens mij zegt dat dan meer over het soort topics waar jij in reageert.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef Malle_beer het volgende:
Jullie gooien alles op slot, kijk mijn posthistory eens, man!
Nee joh, gekkie, malle beer..quote:
Was jij niet die mod met dat zwak voor malle beertjes?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie, malle beer..
Als ik je flame dan merk je het wel.
Ja hoor, en daarom kan het perfect hier: [CENTRAAL] Kleine ergernissenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef appelsjap het volgende:
is toch een normale klacht?
maar het is niet kleinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja hoor, en daarom kan het perfect hier: [CENTRAAL] Kleine ergernissen
Misschien niet, maar als iedereen om deze tijd hier een topic over zou gaan openen zou het nogal een baggerzooi worden.quote:
Geen zorgen hoor, hij leest het wel, hij komt toch zo hier miepen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef Remzz het volgende:
A.s. Maandag 2 weken geen -Sandstorm-
Waarom dicht? Ik wou Sandstorm wel ff een goede vakantie wensen
Thanx. Ik ga naar Mallorca. En jij ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef Remzz het volgende:
A.s. Maandag 2 weken geen -Sandstorm-
Waarom dicht? Ik wou Sandstorm wel ff een goede vakantie wensen
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik beloof niks.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kan iemand me elke dag even een samenvatting smsen van wat er gebeurd in KLB ? Janetje jij ?
Verkapte 'dat-doe-ik-niet-lekker-puh!!!' reactie!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik beloof niks.
Is dat het enige wat er nog uit jouw toetsenbord komt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:58 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Verkapte 'dat-doe-ik-niet-lekker-puh!!!' reactie!!
Jij modereert alleen kuttopics, dus wat doe je nou hier, ga nou gauw naar je stekkiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is dat het enige wat er nog uit jouw toetsenbord komt?
Ik modereer KPD niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij modereert alleen kuttopics, dus wat doe je nou hier, ga nou gauw naar je stekkie
Probeer het eens in FBquote:Op maandag 16 juli 2007 17:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil eigenlijk graag weten of en waar er meer pics en filmpjes van die bannersletten te vinden zijn. Kan dat lieve modjes?
Vraag het eens aan danny.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil eigenlijk graag weten of en waar er meer pics en filmpjes van die bannersletten te vinden zijn. Kan dat lieve modjes?
Hihi.quote:
Inderdaad, goed klaagtopic zou dat zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:25 schreef De_Ananas het volgende:
Ik mis een
''Welkom terug Ananas'' topic!
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, goed klaagtopic zou dat zijn.
quote:
Feedback.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar de enige die een kut heeft ben jij
Dat hangt met name af van factoren als strakte, vochtigheids- en zuurgraad, haargroei en geur- en smaakstoffen.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit topic is niet tof
Let op, bevat spoiler over Harry Potter 7
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:50 schreef Armageddon het volgende:
Beetje slotjesgeil Janetje?
Nee dat ben ik op haar accountquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:50 schreef Armageddon het volgende:
Beetje slotjesgeil Janetje?
Je kan dat topic toch gewoon openlaten. Komen vanzelf nog reacties en anders zakt ie gewoon weg.quote:
Je post zelf geen ontopic bericht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan dat topic toch gewoon openlaten. Komen vanzelf nog reacties en anders zakt ie gewoon weg.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om 'm open te laten.
Mens, krijg de zenuwen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je post zelf geen ontopic bericht.
Verbaggert je eigen topic met slowchat over wietplantjes.
Ik zie geen enkele reden om 'm open te laten.
Die heeft ze al...quote:
Neequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan mijn topic over moeilijk poepen weer open, het had potentie en stond op het punt om door te breken![]()
Waarom nietquote:
Bedenk een ander leuk topik. Een topic over stront trekt geen volle zalen menquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom niet
Zo kunnen we tenminste weer eens lachen, en aangezien het buiten regent en we dus toch al niets te lachen hebben is dit topic broodnodig.
Ik ben eigenlijk ook wel in een strontbuiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bedenk een ander leuk topik. Een topic over stront trekt geen volle zalen men
Pics?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel in een strontbui![]()
Krijg wat aan je lip krengquote:
Lief hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik word systematisch tegengewerkt op dit forum!
Open maar een FB topic als je mijn functioneren als mod aan de kaak wilt stellen, en anders stik je er maar inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zal Danny is zo opbellen, dan kan je wel fluiten naar je blauwe kleurtje!
Doodsverwensing, ban! Hier zal ons pa niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Open maar een FB topic als je mijn functioneren als mod aan de kaak wilt stellen, en anders stik je er maar in![]()
Ons pa kan een enkeltje limburg krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ban! Hier zal ons pa niet blij mee zijn!!!!!
Klacht: Mensen die denken dat ons pa uit Limburg komt terwijl het gewoon Brabant isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ons pa kan een enkeltje limburg krijgen![]()
Zo klaar einde SC alleen FB maar weer![]()
Gedelete, spoileren is not done en al helemaal niet in een TT.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:47 schreef Canisfire het volgende:
Ey waar is mijn topic.
Dit was zelfs voor jou een matig topicquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:05 schreef postmortum het volgende:
Harry Potter is dood dat was wel een lollertopic he
Ik heb toch iemand nog goed laten schrikkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit was zelfs voor jou een matig topic![]()
Kan opzich geen kwaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:08 schreef TC03 het volgende:
Cartoons van nu.nl
Nu.nl cartoons
Tweede kan dicht.
janetje zou ze allebei sluitenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan opzich geen kwaad.![]()
Er zijn duizenden dubbeltopics![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:09 schreef Biogarde het volgende:
Ga je hem kicken?
Want die van jou is bijna vol![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan opzich geen kwaad.![]()
Er zijn duizenden dubbeltopics![]()
zekersquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:05 schreef postmortum het volgende:
Harry Potter is dood dat was wel een lollertopic he
die op plaatjes aan het draaien op lloret del marquote:
Kinderachtig bash topicquote:Op maandag 23 juli 2007 14:14 schreef freak1 het volgende:
zwijnstijn digitaal dit topic was briljant. volkomen opgezet via hoor en wederhoor, zowel TS als de persoon waarover de klacht ging waren aanwezig, en surveillance fiets gooit het op slot. kinderachtig.
hoe gaat de dame in kwestie nu nog reageren?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kinderachtig bash topicHij is lang genoeg open geweest me dunkt
![]()
Als de dame in kwestie dat wil gaat ze maar PM-enquote:Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef freak1 het volgende:
[..]
hoe gaat de dame in kwestie nu nog reageren?
Je hebt haar mail tochquote:Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef freak1 het volgende:
[..]
hoe gaat de dame in kwestie nu nog reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |