quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef Strychnine het volgende:
O ja, want mensen die dik zijn eten natuurlijk 24/7 daar, die kunnen daar niet net als jij toevallig eens komen omdat ze te laat zijn om naar de supermarkt te gaan en dus een patatjefrietje kopen
Ik heb een muzieknoot van je gekloond!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef Strychnine het volgende:
O ja, want mensen die dik zijn eten natuurlijk 24/7 daar, die kunnen daar niet net als jij toevallig eens komen omdat ze te laat zijn om naar de supermarkt te gaan en dus een patatje kopen
Magquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een muzieknoot van je gekloond!
nee hallo maar als je dr zo bijloopt dan moet je ook niet 1 keertje naar de mac of de jamin gaan hoor, worden ze alleen maar lelijker vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef Strychnine het volgende:
O ja, want mensen die dik zijn eten natuurlijk 24/7 daar, die kunnen daar niet net als jij toevallig eens komen omdat ze te laat zijn om naar de supermarkt te gaan en dus een patatje kopen
Volgens mij ben ik dikker dan jou, maar toch geloof ik niet dat ik lelijker benquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hallo maar als je dr zo bijloopt dan moet je ook niet 1 keertje naar de mac of de jamin gaan hoor, worden ze alleen maar lelijker van![]()
Jij moet hier ook niet 1 keertje posten, word je alleen maar dommer vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hallo maar als je dr zo bijloopt dan moet je ook niet 1 keertje naar de mac of de jamin gaan hoor, worden ze alleen maar lelijker van![]()
zallen we de fokkers gaan laten stemmen erover???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dikker dan jou, maar toch geloof ik niet dat ik lelijker ben
Prima. Laat de fokkers maar stemmenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zallen we de fokkers gaan laten stemmen erover???![]()
maar ik bedoel jou niet hoor, maar van die vrouwen waar geen stoel onder past.. bij jonges is t trouwes ook vies maar dat zie je minder vaak hee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |