quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef Strychnine het volgende:
O ja, want mensen die dik zijn eten natuurlijk 24/7 daar, die kunnen daar niet net als jij toevallig eens komen omdat ze te laat zijn om naar de supermarkt te gaan en dus een patatjefrietje kopen
Ik heb een muzieknoot van je gekloond!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef Strychnine het volgende:
O ja, want mensen die dik zijn eten natuurlijk 24/7 daar, die kunnen daar niet net als jij toevallig eens komen omdat ze te laat zijn om naar de supermarkt te gaan en dus een patatje kopen
Magquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een muzieknoot van je gekloond!
nee hallo maar als je dr zo bijloopt dan moet je ook niet 1 keertje naar de mac of de jamin gaan hoor, worden ze alleen maar lelijker vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef Strychnine het volgende:
O ja, want mensen die dik zijn eten natuurlijk 24/7 daar, die kunnen daar niet net als jij toevallig eens komen omdat ze te laat zijn om naar de supermarkt te gaan en dus een patatje kopen
Volgens mij ben ik dikker dan jou, maar toch geloof ik niet dat ik lelijker benquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hallo maar als je dr zo bijloopt dan moet je ook niet 1 keertje naar de mac of de jamin gaan hoor, worden ze alleen maar lelijker van![]()
Jij moet hier ook niet 1 keertje posten, word je alleen maar dommer vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hallo maar als je dr zo bijloopt dan moet je ook niet 1 keertje naar de mac of de jamin gaan hoor, worden ze alleen maar lelijker van![]()
zallen we de fokkers gaan laten stemmen erover???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dikker dan jou, maar toch geloof ik niet dat ik lelijker ben
Prima. Laat de fokkers maar stemmenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zallen we de fokkers gaan laten stemmen erover???![]()
maar ik bedoel jou niet hoor, maar van die vrouwen waar geen stoel onder past.. bij jonges is t trouwes ook vies maar dat zie je minder vaak hee
ik ben nooit weg geweest hoor je heb gewoon niet goed opgelet!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:07 schreef shifto het volgende:
PM wacht zolang met gebruiken van viswijf kloonaccount zodat er weer newbies zijn die erin geloven, het gaat toch niet weer gebeuren hé
waar moet dat dan? in B&H of in chat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Prima. Laat de fokkers maar stemmen
Doe maar gewoon in dit topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar moet dat dan? in B&H of in chat?
Onzin?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar moet dat dan? in B&H of in chat?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doe maar gewoon in dit topic
één baggertopic tegelijk is wel genoeg
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doe maar gewoon in dit topic
één baggertopic tegelijk is wel genoeg
Het gaat niet om haar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wil jij je foto in een topic "dikke bitchen met snoep/friet" hebben?? ik open wel een nieuwe!!!
ga maar zoeken !!![]()
Gozert, het onderwerp van dit topic is allang niet meer afvallen en veel eten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:16 schreef Ici-Paris het volgende:
En dan maar klagen dat ze zo dik zijn en willen afvallen![]()
Ik ken iemand op school, die is aan het sonja bakkeren. Maar in elke pauze zie ik haar het een zak chip.![]()
Dit ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:17 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Gozert, het onderwerp van dit topic is allang niet meer afvallen en veel eten.![]()
Dit is wel een Viswijfje topic hè.
zelfs je kuthond is mooier dan jouwquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dikker dan jou, maar toch geloof ik niet dat ik lelijker ben
Jou. Het is geen bezittelijk voornaamwoordquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zelfs je kuthond is mooier dan jouw
Bitches klinkt beter alhoewel dat weer enorm Ghetto achtig klinkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Viswijfje het volgende:
neeeeee het is geen werkwoord!! het is van "daar lopen 2 bitchen", niet van "daar bitchen 2 meisjes"!!!
Het meervoud van bitch is bitches. Heb je geen Van Dale of zo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Viswijfje het volgende:
neeeeee het is geen werkwoord!! het is van "daar lopen 2 bitchen", niet van "daar bitchen 2 meisjes"!!!
nee, wel sandalenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het meervoud van bitch is bitches. Heb je geen Van Dale of zo?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:18 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat de Van Dale is hè.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |