Tussen de mooie meisjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef NJ het volgende:
BS. Waar waren we?
Het is een gedichtje van drs P., maar het klopt niet helemaal, ik kan hem me niet meer goed herinneren. IR komt straks wel even langs om me te corrigeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef Hanstin het volgende:
............ gast.....
dat hoef ik nou echt niet te weten![]()
KLB FB, deel: 1<14ch7quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef NJ het volgende:
BS. Waar waren we?
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef NJ het volgende:
Mijn school.
Hier is een reactie van jou verwijderd Chriz2k.
In dat andere kuttopic (¬_¬) niet.
Que?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:45 schreef Seat_Terra het volgende:
BS, moet ik me soms alleen vervelen nu die andere ligt te rusten?
VAC gaat altijd middagdutjes doen, en om 20:00 precies logt hij uit. Al jaren. Een mooi ritme heeft die man.quote:
Hoho, het is een tijd lang 20:45 geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef television het volgende:
[..]
VAC gaat altijd middagdutjes doen, en om 20:00 precies logt hij uit. Al jaren. Een mooi ritme heeft die man.
Ach natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef television het volgende:
[..]
VAC gaat altijd middagdutjes doen, en om 20:00 precies logt hij uit. Al jaren. Een mooi ritme heeft die man.
Ik vermoedde al zoiets..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nu voel ik me geowned.
Sorry Janetje.
Hoi BS.
Hoi r1ck.
Thans heb ik de binnenvet.quote:
Dat weet zij toch niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoho, het is een tijd lang 20:45 geweest.
Omdat het bagger is. Echt een klacht kan ik er niet uit halen en nietszeggende one-liner OP's hebben we sowieso weinig behoefte aan.quote:
Je ziet vast zelf ook wel wat voor reacties je er op krijgt, veel beter gaat het er niet op worden hoor. De OP lokt dat soort reacties gewoon uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Oh.
Opzich heb ik er eigenlijk geen moeite mee. Maar als mijn medemods daar anders over denken moeten zij er maar over beslissen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Termi
Zelfmoordenaars
Nikky zou deze rond half acht al dicht, nee, verwijderd hebben. Wat misgegaan misschien? Of mag zulks bij jullie gewoon? Kan hoor, ik kom hier niet zo vaak
Oh okeequote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich heb ik er eigenlijk geen moeite mee. Maar als mijn medemods daar anders over denken moeten zijn er maar over beslissen.
Zonder linkjes kan het prima zoquote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich heb ik er eigenlijk geen moeite mee. Maar als mijn medemods daar anders over denken moeten zij er maar over beslissen.
Ook onze oplettendheid wil weleens verschillen per dag Sand.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vreemd.
3 dagen geleden kreeg ik een doodsbedreiging in mijn topic, heb ik gebookmarked. Helemaal niks mee gedaan.
Valt wel op he dat er onderscheid gemaakt wordt hier. Ik krijg meteen een week een tijd terug en anderen mogen doen en laten wat ze willen.![]()
![]()
Nee ik verwens nooit iemand dood op de manier waarop dat in dat topic gebeurde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook onze oplettendheid wil weleens verschillen per dag Sand.
En we zitten niet altijd met 4 man online.
PS: Niet gaan lopen peupelen, want we zien van jou genoeg door de vingers.
Mooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee ik verwens nooit iemand dood op de manier waarop dat in dat topic gebeurde.
En ik doe niks verkeerds. Het is de laatste tijd best rustig rondom mij.
En dat laatste betreur ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee ik verwens nooit iemand dood op de manier waarop dat in dat topic gebeurde.
En ik doe niks verkeerds. Het is de laatste tijd best rustig rondom mij.
Ach man verrek.quote:
Ligt compleet aan je eigen ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ach man verrek.
Kijken hoe snel en om wat voor lullige reden ik dankzij Janetje binnenkort weer een ban ga krijgen.
Daarom ben jij als kwaliteitsuser hier ook MOD geworden zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:36 schreef Biogarde het volgende:
Als we modden op wie we een hekel hebben, dan wordt het erg stil op FOK!
Aan mij hebben/hadden ze geen hekel. Je hoeft geen kwaliteitsuser te zijn om mod te kunnen zijn/worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daarom ben jij als kwaliteitsuser hier ook MOD geworden zeker.
Ah, en dat zeg jij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
** HAP HAP HAP **
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |