Daar klik ik dus niet op!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef Devrim_ het volgende:
Edit.
Het genoemde voorbeeld heeft niet zoveel met zelfmoord te maken. Dat heeft enkel te maken met iets op willen lossen en jezelf vervolgens door het hoofd schieten om vervolging te voorkomen. Hoewel het technisch gezien natuurlijk wel zelfmoord is aangezien iemand zichzelf neerschiet, is het dat in de praktijk verder niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:41 schreef wise het volgende:
echt zo laf he
[upd] Station Alkmaar ontruimd na schietpartij
hij wil zichzelf toch vermoordenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het genoemde voorbeeld heeft niet zoveel met zelfmoord te maken. Dat heeft enkel te maken met iets op willen lossen en jezelf vervolgens door het hoofd schieten om vervolging te voorkomen. Hoewel het technisch gezien natuurlijk wel zelfmoord is aangezien iemand zichzelf neerschiet, is het dat in de praktijk verder niet.
in oorlog kan allesquote:Op maandag 25 juni 2007 19:54 schreef koen_pijl het volgende:
Dat filmpje van die Russische soldaat. Ik snap niet dat iemand dat rustig kan filmen....
Dat is bij dergelijke gevallen een (noodzakelijk) gevolg, niet de primaire drijfveer.quote:
Had het al gelezenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:57 schreef wise het volgende:
[..]
in oorlog kan alles
--
laat die linkjes maar hangen.
Kennelijk zijn er wacht mensen met zwakke maagjes hier
Wil linkje wel graagquote:Op maandag 25 juni 2007 19:57 schreef wise het volgende:
[..]
in oorlog kan alles
--
Waren die niet een van de laatsten in een dorp die uitgekamd werd.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Had het al gelezen.
Maar ik snap niet dat je er gewoon bij blijft staan kijken en filmen.
Ik zou nou wel eens willen weten wie die soldaat is en hoe hij daar terecht gekomen is en waarom ze hem op zo manier vermoorden.
is makkelijk en je verspild geen kostbare kogelsquote:Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Had het al gelezen.
Maar ik snap niet dat je er gewoon bij blijft staan kijken en filmen.
Ik zou nou wel eens willen weten wie die soldaat is en hoe hij daar terecht gekomen is en waarom ze hem op zo manier vermoorden.
Maar waarom film je het??quote:Op maandag 25 juni 2007 20:00 schreef MASD het volgende:
[..]
is makkelijk en je verspild geen kostbare kogelslogisch toch?
en je vijanden houd je niet levend, ook al vinden regisseurs van oorlogsfilms van wel
kiezen ze waarschijnlijk zelf voor, die mensen hebben zoveel gezien in oorlogen dat ze echt niet meer om mensen geven. Ze hebben totaal geen sympathie en gevoel meer.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:02 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Maar waarom film je het??
WIe geeft daar opdracht voor?
Wie zijn de daders? Russen of tsjetshen (hoe je het ook schrijft)?
VInd er weinig 'lachen'' aan. Het is een levend mens hoor!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb het filmpje nu gezien
Wel lachen![]()
Vooral wat mensen beneden de 18 ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:57 schreef wise het volgende:
[..]
in oorlog kan alles
--
ook datquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |