Als ze niet zo mongolide posten als sommige mensen soms....quote:Op zondag 24 juni 2007 00:54 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met het syndroom van down mogen hier posten?
Daar doel ik niet op mijzelf
Pssssst.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:29 schreef hardromacore het volgende:
pssssssssssssssst
Je hebt dat slijmtopic ook gelezen?quote:
Ik denk dat je bij Bio meer kans maakt..quote:
Slijmen bij mod'jes om mod te worden.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:05 schreef TwyLight het volgende:
welk topic trouwens?
Je zit een paar deurtjes te verquote:Op zondag 24 juni 2007 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Delfste Bagger #42 - Met tentamens en sollicitaties
En verder loopt ie overal te trollen door in veel topics die naaktfoto van SHE te plaatsen
Kusjequote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Overal wordt gebaggerd
-> gebaggerd
Dank je![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:56 schreef dubidub het volgende:
Overal wordt gebaggerd , kutlemming ( Sebassers 'Overal wordt gejumped' )
Uitgekauwd onderwerp. Geen idee hoelang je als meeleest op FOK!, maar zoek eens voor de gein op alto('s).quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Biogarde, je sluit nu mijn topic nadat ik deze opende omdat je eerder een topic over hetzelfde onderwerp sloot. Met als reden dat "er genoeg over gezegd is". Dat terwijl het topic echt niet van veel lager niveau is dan het gemiddelde KLB-topic.
Volgens jou redenering zouden dus b.v. ook ALLE 'jumpstyle'-topics gesloten moeten worden, aangezien daar hetzelfde voor geldt. Dit gebeurt echter weer niet.
Ik heb een beetje het idee dat je zelf wat aan de alternatieve kant bent ofzo, en je aangevallen voelt door de 'alto'-topics. Dit slaat dus natuurlijk nergens op, dus waarom gingen die 2 topics dicht? Ik stoor me gewoon aan dat rare volk dat ik vaak in de trein zie en ik zie niet in waarom ik daar niet over mag klagen.
Zo kan ik nog wel 10 topic-onderwerpen noemen waarvoor hetzelfde geldt.quote:
Heb ik dus gedaan, ik heb eerst netjes een ander topic omhoog geschopt dat je vervolgens sluit.quote:Geen idee hoelang je als meeleest op FOK!, maar zoek eens voor de gein op alto('s).
Pfff wat een achterlijke redenquote:PS: Jump gerelateerde topic's zijn momenteel even een hype. Een hype als zovelen hype's op FOK!
Klopt, maar ik ben de baas.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zo kan ik nog wel 10 topic-onderwerpen noemen waarvoor hetzelfde geldt.
[..]
Heb ik dus gedaan, ik heb eerst netjes een ander topic omhoog geschopt dat je vervolgens sluit.
[..]
Pfff wat een achterlijke redenHet blijft een onderwerp waar iedereen een mening over heeft, net als alto's.
Heb je een punt. Laat maar dicht dan.quote:
Ga cammen met een lekker wijf op MSN.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb je een punt. Laat maar dicht dan.
K verveel me wel nog steeds.
Geef maar paar adressen.. heb zelf niks boeiends online.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga cammen met een lekker wijf op MSN.
Caps -->> topic -->> eeuwige roem.
Ah ja, in dat topicquote:
Terwijl ik niet eens wist dat er iets met zijn broertje was. (voor zover het al waar is)quote:Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah ja, in dat topic
TS enzo vinden je niet lief![]()
Ik weetquote:Op maandag 25 juni 2007 13:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Terwijl ik niet eens wist dat er iets met zijn broertje was. (voor zover het al waar is)
Welke doel je precies op?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
De enige reactie die je verwijderde was die van mij, Janetje?
(¬_¬)quote:Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welke doel je precies op?
(Heb net even algemene opruiming gehouden in een aantal topics)
In dat topic heb ik geen enkele post verwijderd.. lijkt me ook een beetje overbodig gezien ik 'm direct op slot gooide..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
(¬_¬)
Allemaal baggerreacties en die van mij verwijder je als enige.
Mijn post is toch echt weg andersquote:Op maandag 25 juni 2007 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
In dat topic heb ik geen enkele post verwijderd.. lijkt me ook een beetje overbodig gezien ik 'm direct op slot gooide..
Ik ga het even navragen, moment.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
In dat topic heb ik geen enkele post verwijderd.. lijkt me ook een beetje overbodig gezien ik 'm direct op slot gooide..
Zeker niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
Volgens mij niet, maar verder maakt het ook niks uit hoor, ik dacht alleen dat het iets persoonlijks was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |