Ja diequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
daar bij het station bedoel je ?wat was daar voor superslecht herrie daar vanadaag?
Klittersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb een fotovan toen ik vorig jaar net van een (ieh, dure) kapper vandaan kwam. En ik wil het weer zo, maar dan net anders: m'n rechterkant wordt altijd saai geknipt omdat de laagjes vanuit de bovenkant worden geknipt, en niet vanuit m'n scheiding. En ik wil iemand die lief is en niet aan m'n haren en oorbellen trekt (zoals op de kappersacademie). En ik wil weer een vrolijk hoofd
![]()
Oh, en geen klitten meer![]()
Nee, daar is dat niet. En inderdaad! Kwam allemaal muziek uit dat 'gebouw'/die bouwvalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
daar bij het station bedoel je ?wat was daar voor superslecht herrie daar vanadaag?
Ja, als je de van Leeuwenhoeksingel (quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:38 schreef warrel het volgende:
Zit ie bij het station?! Toch juist bij een brug enzo?
Okquote:
Ik had er ook last van dat ze het veel te kort deden maar ik er maar niks van zeiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:46 schreef warrel het volgende:
Ik vind het zo lastig, want ik ga al zo weinig naar de kapper.. Toen ik nog pubertje was deed ik het vaak zelfMaar nu vind ik mijn eigen kwaliteiten niet goed genoeg meer
De echte kapper die het vorig jaar had gedaan was perfectdoch duur.. En ik ben altijd een beetje bang voor kappers, ze luisteren nooit naar me
En dan ben ik weer te verlegen. En ze willen altijd over van die stomme dingen praten, en daar ben ik niet goed in
![]()
![]()
Ik ben altijd te gierig om dat te laten doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:52 schreef warrel het volgende:
Het masseren tijdens het haren wassen vind ik wel altijd heel fijnBehalve als ze handschoentjes aan hebben
Gefeliquote:
Hm, het is ook niet echt een massage, maar dan doen ze de shampoo door je haar. Ik vraag ook nooit om een massagequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben altijd te gierig om dat te laten doen![]()
quote:
Klopt, maar ik was het altijd gewoon thuis vantevorenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef warrel het volgende:
[..]
Hm, het is ook niet echt een massage, maar dan doen ze de shampoo door je haar. Ik vraag ook nooit om een massage
[..]![]()
Echt niet ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef warrel het volgende:!
Dat heb ik nog nooit gedaan..
Waar zijn SOL en Ienepien en sheonlydreams86 wanneer je ze nodig hebt..
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef warrel het volgende:
Weet iemand nog een beetje een goede kapsalon in Delft die ook meisjes knipt en niet zo duur is? (Onder de € 20.. )
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn gearriveerd!
![]()
Ik word zelf de laatste keren blij van Rombout Kappers in De Hoven, kost ook ongeveer 20 euro en ze knippen best goed. Je mag ook aangeven wie je moet knippen, en als je een plaatje meeneemt van hoe je het wil, dan doen ze dat. Plus, het staat onder leiding van een homo, dus dan moet het goed zijn![]()
Waarschuwing: ze kunnen niet altijd goed fohnen. Vorige keer had ik dus een plaatje mee, ze had het gefohnd en het zat echt megatrutti. Thuisgekomen gelijk haartjes gewassen, spullie er in en toen zat het net zoals op het plaatje!
(dus niet schrikken als het raar zit, hihi)
Trekken ze op de kappersacademie dan aan je haar dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb een fotovan toen ik vorig jaar net van een (ieh, dure) kapper vandaan kwam. En ik wil het weer zo, maar dan net anders: m'n rechterkant wordt altijd saai geknipt omdat de laagjes vanuit de bovenkant worden geknipt, en niet vanuit m'n scheiding. En ik wil iemand die lief is en niet aan m'n haren en oorbellen trekt (zoals op de kappersacademie). En ik wil weer een vrolijk hoofd
![]()
Oh, en geen klitten meer![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:11 schreef warrel het volgende:
Je doet me altijd denken aan m'n ouderlijke woonplaatsDaar staat in het viaduct in de polder gegrafiti'd met grote groene letters 'anaal is ok!'
Mooiquote:
Gaat dat ten kostte van het chickies scoren ?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:49 schreef Autoreply het volgende:
Of je staat even in je leren motorpak in de meest hippe Parijse discotheek![]()
Ghehequote:
De stress.. Ik kon 't niet meer hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |