quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef Outside_lines het volgende:
Sterf kut kabouter met je kut muziek![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:44 schreef LasTeR het volgende:
Vieze kankerdwerg.
Snap niet dat dit toegestaan isquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja hij moet sterven idd
Ja?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Modjes?
KLB is een subforum waar je iets vrijer mag zijn in het uiten van je mening, dan in andere subfora op FOK!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Ah ze zijn er welIk wou graag een reactie op m'n post.
Sanni!!! wordt eens heel ernstig verkouden!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KLB is een subforum waar je iets vrijer mag zijn in het uiten van je mening, dan in andere subfora op FOK!
Dergelijke uitspraken gaan in mijn opvatting niet te ver.
Was er al mee bezig. Thnxquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
Travestiet met stoppels in de trein
lijkt me een vrij ongewenste situatie, beetje zomaar een foto op het net pleuren, met dat commentaar erbij
Heb je er vandaag in gepost of gister ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef MaxC het volgende:
Waarom is in dit topic: Meid van 13 nodigt me uit voor H.I.V.E.S (verliefd op me ?) mijn reactie verwijderd?
Zo erg is hij toch niet? Het is dus de quote van deze post:
Meid van 13 nodigt me uit voor H.I.V.E.S (verliefd op me ?)
Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef MaxC het volgende:quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je er vandaag in gepost of gister ?
Die is mogelijk ten onder gegaan met een paar andere posts onder de noemer, baggerquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef MaxC het volgende:
[..]
Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef MaxC het volgende:
XxX doet ongeveer elk meisje die jou niet totaal ranzig vind
Dit dus,
Kon je dit niet eerder vermelden. Want ik ben in dat topic uitgescholden zelfs door een admenistreter. en dat stel ik niet erg op prijs!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef The_Terminator het volgende:
Als je het slotje niet aanstaat dan ga je daar maar over klagen in het FB topic van desbetreffende sub-forum. Hier is KLB niet voor bedoeld.
Ik heb hem overigens nog aangepast in de tussentijd, het FB forum heeft geen FB topic. In dit soort gevallen zou je een PM naar desbetreffende mod of admin kunnen sturen. In KLB er een topic over openen helpt toch niet, de kans is klein dat degene die het topic heeft gesloten het topic ook daadwerkelijk vind.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:15 schreef Opa_tuinman het volgende:
[..]
Kon je dit niet eerder vermelden. Want ik ben in dat topic uitgescholden zelfs door een admenistreter. en dat stel ik niet erg op prijs!
maar wel een goeie sluitingspost! eentje die ik wel kan aanvaarden!![]()
Dank je wel voor je informatieve reply.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb hem overigens nog aangepast in de tussentijd, het FB forum heeft geen FB topic. In dit soort gevallen zou je een PM naar desbetreffende mod of admin kunnen sturen. In KLB er een topic over openen helpt toch niet, de kans is klein dat degene die het topic heeft gesloten het topic ook daadwerkelijk vind.
Ik wil een ban voro hem omdat hij zo'n fucking edbeil isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
brabanders![]()
Brabanders die in Brabant leven![]()
brabanders die chips met mayo eten![]()
brabanders![]()
brabantse ananas![]()
brabanders op Fok!![]()
brabanders met een mening![]()
Brabant![]()
bestaan van brabanders op deze aardbol![]()
dode, zieke, wegrottende brabanders![]()
Brabantse meisjes!
Braban[d]se met t of d?![]()
Een paar grappige opmerkingen okee maar ordinaire SC in een toch redelijk serieus topic gaat te verquote:
Te ver van wat? Een te redden topic? Een goede OP? Een heldere TS?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een paar grappige opmerkingen okee maar ordinaire SC in een toch redelijk serieus topic gaat te ver![]()
Vergeet een TT in de trant van "Ik zie het niet meer zitten" niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:30 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien had de TS er een echte tearjerker van moeten maken, dramatisch verhaal, sterke plotwending en ijzersterke afsluiter als ik ben radeloos, ik heb misschien borderline en ik ben verliefd en ik weet niet wat te doen Dan had je een 'goed' R&P topic gehad met 7282763578136169173656 unieke views en 523 vervolgen met allemaal janksmilies en volg je hart opmerkingen.
Nu is het gewoon een baggerslecht topic wat op een onschuldige lurker wegleest als spijkerschrift...
Ga gewoon ergens anders baggeren en verpest dat topic niet. Staat het jou niet aan jammer danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:27 schreef television het volgende:
[..]
Te ver van wat? Een te redden topic? Een goede OP? Een heldere TS?.
Ik zit met de handen in mijn chemohaar...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:31 schreef television het volgende:
[..]
Vergeet een TT in de trend van "Ik zie het niet meer zitten" niet.
Kun je het niet wat positiever brengen? Iets in de trant van: waar maak je je druk om, jouw lever is toch nog wel gezond en jij zit niet in een sociaal isolement.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders baggeren en verpest dat topic niet. Staat het jou niet aan jammer dan![]()
Zo werkt dat dus niet bij een openbaar forum hč, ventje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders baggeren en verpest dat topic niet. Staat het jou niet aan jammer dan![]()
Zo werkt het dus wel op een openbaar forumquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:34 schreef television het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet bij een openbaar forum hč, ventje.
In een openbare bibliotheek is echter geen politie aanwezig hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo werkt het dus wel op een openbaar forum![]()
Je mag toch wel een beetje lol trappen in zo'n topic, dat tijdstip, enz?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo werkt het dus wel op een openbaar forum![]()
Ik vond het topic net leukerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof dat een vrijbrief is om maar gewoon te gaan baggerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:45 schreef Xennia het volgende:
Ik wil graag klagen dat jij niet weet wanneer je wat losser moet modden en wanneer niet. Het is een Klaagbaaktopic om 2:49
Ik ben doorgaans geen user die baggert en ook geen user die komt zeiken in FB dus iemand heeft een perceptie probleempjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof dat een vrijbrief is om maar gewoon te gaan baggeren![]()
Rond 03:00 voer ik op fok doorgaans hoogwaardige discussies die mijn brein vaak doet overstromen aan informatie en inzicht...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof dat een vrijbrief is om maar gewoon te gaan baggeren![]()
Ik had 'm nét gesloten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef Echo99 het volgende:
Kansloos topic: vernegerde hoer
Kan deze dicht?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |