quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
en volgens mij is ze gek op me ofzo, want ze sluit af met XxX
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opgetrokken.quote:
Met een hele groep dan vorige zomer enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opgetrokken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opafgetrokken.
Ik vind het niet normaal. Toen ik 13 was stond XxX voor geiligheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef MaxC het volgende:
XxX doet ongeveer elk meisje die jou niet totaal ranzig vind
Goh, je hebt een vriendin! leuk voor je.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
... Dus mijn vriendin ...
Hmm, wordt lastig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je een man bent: Een hilarische uitspraak doen die de bovenste 2 overtreft.
Als ik me als vrouw verkleed, mag het dan ook?quote:Als je een vrouw bent: Naar Roermond komen en me aftrekken
Ik las rapper.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
kut roermondse kamper
Ik was huisfotograaf. En al die kinderen konden foto's bij me nabestellen (hun ouders) van het kamp.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Buitendam het volgende:
Wat heb jij gedaan op dat scoutingkamp?![]()
Jij niet zeker met dat lelijke gare nazi hoofd van je.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Goh, je hebt een vriendin! leuk voor je.
Nu heb je twee vriendinnetjes...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Goh, je hebt een vriendin! leuk voor je.
Ik was fotograaf daar manquote:
Wat voor foto's waren dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik was huisfotograaf. En al die kinderen konden foto's bij me nabestellen (hun ouders) van het kamp.
sst anders kan hij vanavond niet fantaseren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef dahei het volgende:
Meisjes sluiten tegenwoordig regelmatig af met XxX. Dat betekend helemaal niets...
Mijn vriendin anders nooit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef dahei het volgende:
Meisjes sluiten tegenwoordig regelmatig af met XxX. Dat betekend helemaal niets...
En als het wel wat betekent heeft ie een probleem...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef dahei het volgende:
weet ik veel !quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar goed: hoe ga je die snoes van je lijf houden?
Je kunt je ook een beetje inhouden.. Dit soort woorden kunnen echt niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij niet zeker met dat lelijke gare nazi hoofd van je.
Hou je commentaar eerst eens voor je kale bokito in het zuur![]()
Nationaal Socalist.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Je kunt je ook een beetje inhouden.. Dit soort woorden kunnen echt niet!
Nee! Voor mij persoonlijk heeft dat woord niet heel veel lading, maar voor sommige mensen kan het kwetsend zijn. Dat lijkt mij niet de bedoeling..quote:
Een PM van een vrouw wiens naam ook slaat op een parfumwinkel waar vaak 13 jarige meisjes rondhangen, tijdens tussenuren op de middelbare school.. Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef Ici-Paris het volgende:
sandstorm je hebt pm
Ben jij serieus?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Nee! Voor mij persoonlijk heeft dat woord niet heel veel lading, maar voor sommige mensen kan het kwetsend zijn. Dat lijkt mij niet de bedoeling..
ik dacht Douglasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een PM van een vrouw wiens naam ook slaat op een parfumwinkel waar vaak 13 jarige meisjes rondhangen, tijdens tussenuren op de middelbare school.. Zou zomaar kunnen.![]()
Ze wil je ter plekke, jongen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef LasTeR het volgende:
Een 14-jarig meisje nodigde mij uit bij haar thuis maar sloot niet met XxX af. Wil ze nu niets van me?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ben jij serieus?
Wat boeit dat nou, dat er nazi staat.
Dat is nou FOK!
Je bent nu zwanger.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef LasTeR het volgende:
Een 14-jarig meisje nodigde mij uit bij haar thuis maar sloot niet met XxX af. Wil ze nu niets van me?
Ja en neger, homo etc. kunnen ook niet zeker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Nee! Voor mij persoonlijk heeft dat woord niet heel veel lading, maar voor sommige mensen kan het kwetsend zijn. Dat lijkt mij niet de bedoeling..
weet ik veel !quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga je dr überhaupt van je lijf houden?![]()
Hoax.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
weet ik veel !
Ik heb een vriendin van 19 dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |