quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
en volgens mij is ze gek op me ofzo, want ze sluit af met XxX
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opgetrokken.quote:
Met een hele groep dan vorige zomer enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opgetrokken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opafgetrokken.
Ik vind het niet normaal. Toen ik 13 was stond XxX voor geiligheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef MaxC het volgende:
XxX doet ongeveer elk meisje die jou niet totaal ranzig vind
Goh, je hebt een vriendin! leuk voor je.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
... Dus mijn vriendin ...
Hmm, wordt lastig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je een man bent: Een hilarische uitspraak doen die de bovenste 2 overtreft.
Als ik me als vrouw verkleed, mag het dan ook?quote:Als je een vrouw bent: Naar Roermond komen en me aftrekken
Ik las rapper.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
kut roermondse kamper
Ik was huisfotograaf. En al die kinderen konden foto's bij me nabestellen (hun ouders) van het kamp.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Buitendam het volgende:
Wat heb jij gedaan op dat scoutingkamp?![]()
Jij niet zeker met dat lelijke gare nazi hoofd van je.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Goh, je hebt een vriendin! leuk voor je.
Nu heb je twee vriendinnetjes...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Goh, je hebt een vriendin! leuk voor je.
Ik was fotograaf daar manquote:
Wat voor foto's waren dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik was huisfotograaf. En al die kinderen konden foto's bij me nabestellen (hun ouders) van het kamp.
sst anders kan hij vanavond niet fantaseren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef dahei het volgende:
Meisjes sluiten tegenwoordig regelmatig af met XxX. Dat betekend helemaal niets...
Mijn vriendin anders nooit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef dahei het volgende:
Meisjes sluiten tegenwoordig regelmatig af met XxX. Dat betekend helemaal niets...
En als het wel wat betekent heeft ie een probleem...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef dahei het volgende:
weet ik veel !quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar goed: hoe ga je die snoes van je lijf houden?
Je kunt je ook een beetje inhouden.. Dit soort woorden kunnen echt niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij niet zeker met dat lelijke gare nazi hoofd van je.
Hou je commentaar eerst eens voor je kale bokito in het zuur![]()
Nationaal Socalist.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Je kunt je ook een beetje inhouden.. Dit soort woorden kunnen echt niet!
Nee! Voor mij persoonlijk heeft dat woord niet heel veel lading, maar voor sommige mensen kan het kwetsend zijn. Dat lijkt mij niet de bedoeling..quote:
Een PM van een vrouw wiens naam ook slaat op een parfumwinkel waar vaak 13 jarige meisjes rondhangen, tijdens tussenuren op de middelbare school.. Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef Ici-Paris het volgende:
sandstorm je hebt pm
Ben jij serieus?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Nee! Voor mij persoonlijk heeft dat woord niet heel veel lading, maar voor sommige mensen kan het kwetsend zijn. Dat lijkt mij niet de bedoeling..
ik dacht Douglasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een PM van een vrouw wiens naam ook slaat op een parfumwinkel waar vaak 13 jarige meisjes rondhangen, tijdens tussenuren op de middelbare school.. Zou zomaar kunnen.![]()
Ze wil je ter plekke, jongen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef LasTeR het volgende:
Een 14-jarig meisje nodigde mij uit bij haar thuis maar sloot niet met XxX af. Wil ze nu niets van me?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ben jij serieus?
Wat boeit dat nou, dat er nazi staat.
Dat is nou FOK!
Je bent nu zwanger.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef LasTeR het volgende:
Een 14-jarig meisje nodigde mij uit bij haar thuis maar sloot niet met XxX af. Wil ze nu niets van me?
Ja en neger, homo etc. kunnen ook niet zeker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Nee! Voor mij persoonlijk heeft dat woord niet heel veel lading, maar voor sommige mensen kan het kwetsend zijn. Dat lijkt mij niet de bedoeling..
weet ik veel !quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga je dr überhaupt van je lijf houden?![]()
Hoax.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
weet ik veel !
Ik heb een vriendin van 19 dus.
Wat vindt jouw therapeut er van dat je op een forum je droomwereldnonsens naar buiten brengt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
weet ik veel !
Niks mis mee hoor met Ici-Paris ( de winkel )quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een PM van een vrouw wiens naam ook slaat op een parfumwinkel waar vaak 13 jarige meisjes rondhangen, tijdens tussenuren op de middelbare school.. Zou zomaar kunnen.![]()
niets dan waarheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor met Ici-Paris ( de winkel )
Dat wil niks zeggen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
weet ik veel !
Ja, misschien is ze wel 68, maar liegt ze over haar leeftijd!quote:
muahahahquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man ze woont hier 5 straten vandaan en ze we heeft hebben me 2 weken met afopgetrokken.
Het kan aan mij liggen, maar daarvoor zijn meiden van 13 niet bedoeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zeg: pompen die shit.
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar daarvoor zijn meiden van 13 niet bedoeld.
Pff, weet jij veel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat dacht je van TE JONG?
Zou jij het als meerderjarige met een kind doen? Nou ... dan ben je volgens mij aardig fout bezig.... of ben ik hier de enige die dat denkt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef Sebasser het volgende:
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul, jatog
Dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zou jij het als meerderjarige met een kind doen? Nou ... dan ben je volgens mij aardig fout bezig.... of ben ik hier de enige die dat denkt?
Nee, je bent zeker niet de enige.. Maar geloof dat als je er een iets verstandigere benadering op na houdt, dat je hier niet thuis hoort. Dat is mij iig een aantal berichten terug verteld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zou jij het als meerderjarige met een kind doen? Nou ... dan ben je volgens mij aardig fout bezig.... of ben ik hier de enige die dat denkt?
Nee, dat ben je niet, gewone geiligheid is geen pedofilie......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo hoor ik hier niet thuis?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Nee, je bent zeker niet de enige.. Maar geloof dat als je er een iets verstandigere benadering op na houdt, dat je hier niet thuis hoort. Dat is mij iig een aantal berichten terug verteld.
Ik denk als ik zat was en ze greep in mijn zak dat ik haar neukte ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar daarvoor zijn meiden van 13 niet bedoeld.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
volgens mij is ze gek op me ofzo, want ze sluit af met XxX
Omg dat is het teken, ze wilt je zoiezo kankerhard rammelen, fosho mattiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bahbah kreeg ik vandaag ineens per post een brief van een meidje of ik lid wilde worden van haar Hyves. WTF. Dus mijn vriendin zo toen ik de post openmaakte: Laat eens lezen. Ging ze die brief van die kleuter hard op voor lezen en me uitlachen![]()
![]()
En of ik dat vaker deed chatten met 13 jarige meisjes
En nu gelooft ze me "opeens" niet.
Ik had vorig jaar voor foto's van een scoutingkamp mijn emailadres achtergelaten aan die kinderen en volgens mij is ze gek op me ofzo, want ze sluit af met XxX
WTF
Zoiets is het ook. Ziet TT: H.I.V.E.Squote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Schijtgeit het volgende:
Wat is hyves dan voor iets? Klinkt als een SOA.
Dit is echt heel waar tegenwoordig... zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef dahei het volgende:
Martijn.orgquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik denk als ik zat was en ze greep in mijn zak dat ik haar neukte ja.
Maar daar gaat het niet over. Dit topic gaat over een uiterst kwalijk voorstel zonder drugs of alcohol.
wtf!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef dahei het volgende:
Hoezo 'niet meteen'? Onder de 16 mag het sowieso niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Je hoeft toch niet meteen met haar te nuecken? Je kan ook met haar chatten, spelen en knuffelen.
Helemaal mee eens, breng eens wat respect op voor een ander, het zou je sieren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Voor het huwelijk mag het sowieso niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo 'niet meteen'? Onder de 16 mag het sowieso niet.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo 'niet meteen'? Onder de 16 mag het sowieso niet.
'98 nerdquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Kluupkluup het volgende:
Ze is van '94.. WK in de USA.. Bergkamp schiet ons naar de halve finale.. Alsof het gisteren was
fout 1quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opgetrokken.
quote:
Ze wil je gewoon gebruiken zodat ze die film kan gaan zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF
Je vriendin stuurt je briefjes met groetjes?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mijn vriendin anders nooit.![]()
Altijd met groetjes of i.d.
Is ze nu ouderwets ? Als ze me wil XxX en doet ze dat maar voor het eggie en niet in een dom smsje.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:29 schreef mousemicky het volgende:
T is onder pubers blijkbaar ook standaard om af te sluiten met teksten als 'dikke kus' en 'houvanje!' en meer van dat soort dingen...![]()
Dat is xXxquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef wise het volgende:
XxX staat voor die ene film
Dan heb je gelukquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je vriendin echt van je houd sluit ze af met kusjes (kruisjes dus). Ik denk beter dat je het uit kan maken en met die 13-jarig verder gaan.
De Ware zal vanzelf in je leven komen als het zover is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dan heb je gelukMijn vriendin heeft het vandaag uitgemaakt (maar niet om die reden
)
En dáárom denk jij dat ze gek op je is? Wake up and smell 2007...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Haha, herkenbaar, was laatst ook aan het chatten met zo'n 15-jarige breezer die afsloot met HVJOUquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Inderdaad.Triest vind ik dat.
Heb ook wel eens meegemaakt dat jongere brEeZaH zusjes van vrienden en vriendinnen me per sé op hun MSN lijstje moesten hebben. Praten ze een keer tegen je en dan sluiten ze af met "Luf Joe (l)" en zo. WTF?
Spring erop dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dan heb je gelukMijn vriendin heeft het vandaag uitgemaakt (maar niet om die reden
)
Waar chat jij danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar, was laatst ook aan het chatten met zo'n 15-jarige breezer die afsloot met HVJOU
Die voegde mij toe op MSN, ze had een foto van me gezien op een site ergensquote:
Pass me site waar ze je gezien heeft. Wil ik ook op zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die voegde mij toe op MSN, ze had een foto van me gezien op een site ergens
pp2g.comquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Pass me site waar ze je gezien heeft. Wil ik ook op zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |