quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
en volgens mij is ze gek op me ofzo, want ze sluit af met XxX
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opgetrokken.quote:
Met een hele groep dan vorige zomer enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opgetrokken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opafgetrokken.
Ik vind het niet normaal. Toen ik 13 was stond XxX voor geiligheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef MaxC het volgende:
XxX doet ongeveer elk meisje die jou niet totaal ranzig vind
Goh, je hebt een vriendin! leuk voor je.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
... Dus mijn vriendin ...
Hmm, wordt lastig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je een man bent: Een hilarische uitspraak doen die de bovenste 2 overtreft.
Als ik me als vrouw verkleed, mag het dan ook?quote:Als je een vrouw bent: Naar Roermond komen en me aftrekken
Ik las rapper.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
kut roermondse kamper
Ik was huisfotograaf. En al die kinderen konden foto's bij me nabestellen (hun ouders) van het kamp.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Buitendam het volgende:
Wat heb jij gedaan op dat scoutingkamp?![]()
Jij niet zeker met dat lelijke gare nazi hoofd van je.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Goh, je hebt een vriendin! leuk voor je.
Nu heb je twee vriendinnetjes...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Goh, je hebt een vriendin! leuk voor je.
Ik was fotograaf daar manquote:
Wat voor foto's waren dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik was huisfotograaf. En al die kinderen konden foto's bij me nabestellen (hun ouders) van het kamp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |