wtf!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef dahei het volgende:
Meisjes sluiten tegenwoordig regelmatig af met XxX. Dat betekend helemaal niets...
Hoezo 'niet meteen'? Onder de 16 mag het sowieso niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Je hoeft toch niet meteen met haar te nuecken? Je kan ook met haar chatten, spelen en knuffelen.
Helemaal mee eens, breng eens wat respect op voor een ander, het zou je sieren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Nee! Voor mij persoonlijk heeft dat woord niet heel veel lading, maar voor sommige mensen kan het kwetsend zijn. Dat lijkt mij niet de bedoeling..
Voor het huwelijk mag het sowieso niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo 'niet meteen'? Onder de 16 mag het sowieso niet.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo 'niet meteen'? Onder de 16 mag het sowieso niet.
'98 nerdquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Kluupkluup het volgende:
Ze is van '94.. WK in de USA.. Bergkamp schiet ons naar de halve finale.. Alsof het gisteren was
fout 1quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man ze woont hier 5 straten vandaan en we hebben 2 weken met elkaar opgetrokken.
quote:
Ze wil je gewoon gebruiken zodat ze die film kan gaan zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
volgens mij is ze gek op me ofzo, want ze sluit af met XxX
WTF
Je vriendin stuurt je briefjes met groetjes?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mijn vriendin anders nooit.![]()
Altijd met groetjes of i.d.
Is ze nu ouderwets ? Als ze me wil XxX en doet ze dat maar voor het eggie en niet in een dom smsje.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:29 schreef mousemicky het volgende:
T is onder pubers blijkbaar ook standaard om af te sluiten met teksten als 'dikke kus' en 'houvanje!' en meer van dat soort dingen...![]()
Dat is xXxquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef wise het volgende:
XxX staat voor die ene film
Dan heb je gelukquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je vriendin echt van je houd sluit ze af met kusjes (kruisjes dus). Ik denk beter dat je het uit kan maken en met die 13-jarig verder gaan.
De Ware zal vanzelf in je leven komen als het zover is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dan heb je gelukMijn vriendin heeft het vandaag uitgemaakt (maar niet om die reden
)
En dáárom denk jij dat ze gek op je is? Wake up and smell 2007...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
volgens mij is ze gek op me ofzo, want ze sluit af met XxX
Haha, herkenbaar, was laatst ook aan het chatten met zo'n 15-jarige breezer die afsloot met HVJOUquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Inderdaad.Triest vind ik dat.
Heb ook wel eens meegemaakt dat jongere brEeZaH zusjes van vrienden en vriendinnen me per sé op hun MSN lijstje moesten hebben. Praten ze een keer tegen je en dan sluiten ze af met "Luf Joe (l)" en zo. WTF?
Spring erop dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dan heb je gelukMijn vriendin heeft het vandaag uitgemaakt (maar niet om die reden
)
Waar chat jij danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar, was laatst ook aan het chatten met zo'n 15-jarige breezer die afsloot met HVJOU
Die voegde mij toe op MSN, ze had een foto van me gezien op een site ergensquote:
Pass me site waar ze je gezien heeft. Wil ik ook op zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die voegde mij toe op MSN, ze had een foto van me gezien op een site ergens
pp2g.comquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Pass me site waar ze je gezien heeft. Wil ik ook op zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |