Tussen de mooie meisjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef NJ het volgende:
BS. Waar waren we?
Het is een gedichtje van drs P., maar het klopt niet helemaal, ik kan hem me niet meer goed herinneren. IR komt straks wel even langs om me te corrigeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef Hanstin het volgende:
............ gast.....
dat hoef ik nou echt niet te weten![]()
KLB FB, deel: 1<14ch7quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef NJ het volgende:
BS. Waar waren we?
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef NJ het volgende:
Mijn school.
Hier is een reactie van jou verwijderd Chriz2k.
In dat andere kuttopic (¬_¬) niet.
Que?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:45 schreef Seat_Terra het volgende:
BS, moet ik me soms alleen vervelen nu die andere ligt te rusten?
VAC gaat altijd middagdutjes doen, en om 20:00 precies logt hij uit. Al jaren. Een mooi ritme heeft die man.quote:
Hoho, het is een tijd lang 20:45 geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef television het volgende:
[..]
VAC gaat altijd middagdutjes doen, en om 20:00 precies logt hij uit. Al jaren. Een mooi ritme heeft die man.
Ach natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef television het volgende:
[..]
VAC gaat altijd middagdutjes doen, en om 20:00 precies logt hij uit. Al jaren. Een mooi ritme heeft die man.
Ik vermoedde al zoiets..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nu voel ik me geowned.
Sorry Janetje.
Hoi BS.
Hoi r1ck.
Thans heb ik de binnenvet.quote:
Dat weet zij toch niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoho, het is een tijd lang 20:45 geweest.
Omdat het bagger is. Echt een klacht kan ik er niet uit halen en nietszeggende one-liner OP's hebben we sowieso weinig behoefte aan.quote:
Je ziet vast zelf ook wel wat voor reacties je er op krijgt, veel beter gaat het er niet op worden hoor. De OP lokt dat soort reacties gewoon uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Oh.
Opzich heb ik er eigenlijk geen moeite mee. Maar als mijn medemods daar anders over denken moeten zij er maar over beslissen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Termi
Zelfmoordenaars
Nikky zou deze rond half acht al dicht, nee, verwijderd hebben. Wat misgegaan misschien? Of mag zulks bij jullie gewoon? Kan hoor, ik kom hier niet zo vaak
Oh okeequote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich heb ik er eigenlijk geen moeite mee. Maar als mijn medemods daar anders over denken moeten zijn er maar over beslissen.
Zonder linkjes kan het prima zoquote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich heb ik er eigenlijk geen moeite mee. Maar als mijn medemods daar anders over denken moeten zij er maar over beslissen.
Ook onze oplettendheid wil weleens verschillen per dag Sand.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vreemd.
3 dagen geleden kreeg ik een doodsbedreiging in mijn topic, heb ik gebookmarked. Helemaal niks mee gedaan.
Valt wel op he dat er onderscheid gemaakt wordt hier. Ik krijg meteen een week een tijd terug en anderen mogen doen en laten wat ze willen.![]()
![]()
Nee ik verwens nooit iemand dood op de manier waarop dat in dat topic gebeurde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook onze oplettendheid wil weleens verschillen per dag Sand.
En we zitten niet altijd met 4 man online.
PS: Niet gaan lopen peupelen, want we zien van jou genoeg door de vingers.
Mooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee ik verwens nooit iemand dood op de manier waarop dat in dat topic gebeurde.
En ik doe niks verkeerds. Het is de laatste tijd best rustig rondom mij.
En dat laatste betreur ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee ik verwens nooit iemand dood op de manier waarop dat in dat topic gebeurde.
En ik doe niks verkeerds. Het is de laatste tijd best rustig rondom mij.
Ach man verrek.quote:
Ligt compleet aan je eigen ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ach man verrek.
Kijken hoe snel en om wat voor lullige reden ik dankzij Janetje binnenkort weer een ban ga krijgen.
Daarom ben jij als kwaliteitsuser hier ook MOD geworden zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:36 schreef Biogarde het volgende:
Als we modden op wie we een hekel hebben, dan wordt het erg stil op FOK!
Aan mij hebben/hadden ze geen hekel. Je hoeft geen kwaliteitsuser te zijn om mod te kunnen zijn/worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daarom ben jij als kwaliteitsuser hier ook MOD geworden zeker.
Ah, en dat zeg jij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
** HAP HAP HAP **
Sterf.quote:
Welk topic chef ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:25 schreef television het volgende:
DJ -Sandstorm-, wil je alsjeblieft niet mijn mooie topic verbaggeren?.
quote:
*** heeft serieus DJ lessen sinds een maandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga toch gezellig plaatjes draaien, mafkees.
Jullie gebruiken anders beide 127.0.0.1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef postmortum het volgende:
zeg ik ben geen kloon van -sandstorm- check de ip-adressen![]()
Niet waar. Mijne begint niet met 127quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jullie gebruiken anders beide 127.0.0.1
Je snapt het niet helemaal hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niet waar. Mijne begint niet met 127
En ook serieus Moderators die gaan checken of Post mijn kloon is![]()
![]()
Machtig
Google maar eens op 127.0.0.1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee leg eens even uit Schwarzenegger.
Laat ze maar lekker zeiken en negeer het. Ik kom het overigens maar weinig tegen. Zo heb je op FOK! wel vaker van dit soort rages, gaat vanzelf wel weer over.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef jordeeeh het volgende:
Terminator het ging niet om de bash maar om al dat ge-jemoeder de laatste tijdQuote was een voorbeeld
Jammergenoeg is t niet alleen op fokquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker zeiken en negeer het. Ik kom het overigens maar weinig tegen. Zo heb je op FOK! wel vaker van dit soort rages, gaat vanzelf wel weer over.
Ga daar dan klagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jammergenoeg is t niet alleen op fok
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Malle_beer het volgende:
Niet iedereen danst naar jouw pijpen, m.a.w. sterf
Dit heeft weinig urgentie verder, maar ik vind malle_beer een beetje een kutuser.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is weg, maar doe in het vervolg liever een TR... Valt wat beter op namelijk.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef Malle_beer het volgende:
Plus dat het een vrouw is, vanzelfsprekend krijgen vrouwen kutbaantjes.
Ergo: sterf
Mwah.. van mij hoeft 'ie niet dicht maar ok.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
Tieten die tegenvallen
Kan dat topic dicht aangezien mijn huisgenoot onder mijn naam gepost heeft![]()
Dat heeft ie al een keer gedaan, zonder spoilers in 24 topic gepostquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. van mij hoeft 'ie niet dicht maar ok.
Zorg nou dat je de volgende keer uitlogt als je weggaat. Straks post 'ie iets banbaars en heb je een weekje om uit te huilen...
Dan zou je op zich beter moeten weten..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat heeft ie al een keer gedaan, zonder spoilers in 24 topic gepost
Heh godver, daar gaat m'n imago.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens, je eerste goede daad als modje zijnde
oeh, ben je beledigd omdat ik je adviezen niet wilde aannemen?quote:
Ik ook. Dat scheelt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oeh, ben je beledigd omdat ik je adviezen niet wilde aannemen?.
Geen idee wat tantoe is, ik erger me gewoon aan die kuttopics.
Mooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sorry voor mijn tantoe vele topics.....Ik zal het niet meer doen het waren er tantoe veel
Niet om dat topic heur. Ging om posts ( ook in andere topic's) van lui in dat topic en lui die meelezen in dat topic. En ik wees je op vorige sluitposts.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Namens mij ook sorry dat ik zo vervelend ben. Ik heb ook zo'n tantoe moeilijke jeugd gehad jeweets
We opmerkelijk dat je al bij het 'oog' topique dreigde met een ban
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens mijn is die huisgenoot van je een enorme gaylord.
Loop naakt zijn kamer binnen en je weet het meteenquote:
Als iets nieuws gemoakt veur in de frituur?quote:
Nee, is eigenlijk wel een klaagtopic waardigquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als iets nieuws gemoakt veur in de frituur?
En dan foto's maken en naar jou opsturen zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Loop naakt zijn kamer binnen en je weet het meteen
Je bent zelf de grootste homo die er rondloopt, met je vogelnestenkapsel !quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan foto's maken en naar jou opsturen zeker?
Smeerlap!
Vroeger had ik een pispot kapsel, kheb er nog steeds trauma's aan over gehoudenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste homo die er rondloopt, met je vogelnestenkapsel !
Maarja: Homo's kunnen ook cool zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vroeger had ik een pispot kapsel, kheb er nog steeds trauma's aan over gehouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |