abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:47:09 #1
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_50892718
Zo triest he.

Ik moet voor mijn volgende opleiding een uitreksel uit het persoonsregister hebben (die dingen zijn maar een half jaar geldig, om de burger verder te kunnen uitbuiten). Dus ging ik even naar het gemeentehuis, daar aangekomen en een kwartier in de rij gestaan was ik eindelijk aan de beurt

Toen ik naar dat uitreksel vroeg werd me fijn medegedeeld dat ze dat op de woensdag pas vanaf half 2 tot half 5 doen, wtf? Ik zeg je hoeft alleen maar m'n naam in te tikken en op printen te duwen en dat allemaal voor 15 euro Blijkbaar wilde dat ouwe wijf m'n geld niet en weigerde, u komt maar vanmiddag terug.

Tering land hier ook, dacht dat het gemeentehuis er voor de burger was maar blijkbaar is het voor werkschuwe honden die de hele dag op hun vette reet zitten.
Op elke fokker past een bril.
pi_50892758
Succes in Duitsland, stuur je wel een berichtje wanneer de Panzers weer deze kan op komen

pi_50892784
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef Poepoog het volgende:
Succes in Duitsland, stuur je wel een berichtje wanneer de Panzers weer deze kan op komen

Als je niks nuttigs wilt posten post dan gewoon niks, sukkel
pi_50892801
-edit.-

[ Bericht 93% gewijzigd door The_Terminator op 27-06-2007 14:53:38 ]
pi_50892836
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Als je niks nuttigs wilt posten post dan gewoon niks, sukkel
Pot, Ketel
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:51:06 #6
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_50892882
Hier kan dat gewoon online met je DigiD dinges. .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_50892904
Op het gemeentehuis worden ze idd niet beoordeeld op prestaties
Kan je dat tegenwoordig niet met een digid aanvragen?
There is no such thing as Automerge
pi_50893147
Welkom in 2007 waar er bezuinigd moet worden in de ambtenarij. Ook kunt u onze website lezen voor de openingstijden van onze verschillende loketten.

Dus zelf heb je de website niet getjekt en nu zijn het luie honden? Wie is er nu de luie hond?
pi_50893256
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Devlinsect het volgende:
Welkom in 2007 waar er bezuinigd moet worden in de ambtenarij. Ook kunt u onze website lezen voor de openingstijden van onze verschillende loketten.

Dus zelf heb je de website niet getjekt en nu zijn het luie honden? Wie is er nu de luie hond?
Ambtenaren hè, duh
pi_50893343
Ik voel met TS mee. Wat een lompe figuren zitten er in een gemiddeld gemeente(te)huis.
Ze hoeven alleen maar 3x te klikken, op Print te drukken, arm uit te strekken en geld ontvangen (wat vaak ook nog eens een belachelijk bedrag is. Tientallen euro's voor een papiertje... ).
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:03:00 #11
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_50893371
Ik mag er toch wel zondermeer vanuit gaan dat wanneer het gemeentehuis om 09.00 open gaat (ook zoiets) ik gewoon aan een de baliemedewerkster een simpel uitrekseltje kan vragen, waarom dit alléén op woensdag op deze rare tijd is is mij een raadsel.

Ze mogen uberhaupt blij zijn dat ik er eentje voor die belachelijke prijs aanschaf, kan net zo goed een oude inscannen en even de datum veranderen.
Op elke fokker past een bril.
pi_50893456
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:03 schreef Catch_me het volgende:
Ze mogen uberhaupt blij zijn dat ik er eentje voor die belachelijke prijs aanschaf, kan net zo goed een oude inscannen en even de datum veranderen.
Het probleem is dat de meeste instanties die om zo'n uittreksel vragen geen genoegen nemen met een kopietje etc.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:10:00 #13
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_50893657
welke gemeente is dat?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_50893786
Ambtenaren. .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_50893865
er zijn werkschuwe honden die er niks aan kunnen doen dat ze thuiszitten

ziekte enzo blabla.....naja dan spreek je niet van werkschuw maar niet kunnen...

maar toch o/

maar je heb gelijk
systeem draait nu ook wel en niet alleen vanmiddag..kleine ambtenaarlijke moeite groot plezier voor de burger

not
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')