Dat hangt met name af van factoren als strakte, vochtigheids- en zuurgraad, haargroei en geur- en smaakstoffen.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit topic is niet tof
Let op, bevat spoiler over Harry Potter 7
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:50 schreef Armageddon het volgende:
Beetje slotjesgeil Janetje?
Nee dat ben ik op haar accountquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:50 schreef Armageddon het volgende:
Beetje slotjesgeil Janetje?
Je kan dat topic toch gewoon openlaten. Komen vanzelf nog reacties en anders zakt ie gewoon weg.quote:
Je post zelf geen ontopic bericht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan dat topic toch gewoon openlaten. Komen vanzelf nog reacties en anders zakt ie gewoon weg.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om 'm open te laten.
Mens, krijg de zenuwen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je post zelf geen ontopic bericht.
Verbaggert je eigen topic met slowchat over wietplantjes.
Ik zie geen enkele reden om 'm open te laten.
Die heeft ze al...quote:
Neequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan mijn topic over moeilijk poepen weer open, het had potentie en stond op het punt om door te breken![]()
Waarom nietquote:
Bedenk een ander leuk topik. Een topic over stront trekt geen volle zalen menquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom niet
Zo kunnen we tenminste weer eens lachen, en aangezien het buiten regent en we dus toch al niets te lachen hebben is dit topic broodnodig.
Ik ben eigenlijk ook wel in een strontbuiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bedenk een ander leuk topik. Een topic over stront trekt geen volle zalen men
Pics?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel in een strontbui![]()
Krijg wat aan je lip krengquote:
Lief hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik word systematisch tegengewerkt op dit forum!
Open maar een FB topic als je mijn functioneren als mod aan de kaak wilt stellen, en anders stik je er maar inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zal Danny is zo opbellen, dan kan je wel fluiten naar je blauwe kleurtje!
Doodsverwensing, ban! Hier zal ons pa niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Open maar een FB topic als je mijn functioneren als mod aan de kaak wilt stellen, en anders stik je er maar in![]()
Ons pa kan een enkeltje limburg krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ban! Hier zal ons pa niet blij mee zijn!!!!!
Klacht: Mensen die denken dat ons pa uit Limburg komt terwijl het gewoon Brabant isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ons pa kan een enkeltje limburg krijgen![]()
Zo klaar einde SC alleen FB maar weer![]()
Gedelete, spoileren is not done en al helemaal niet in een TT.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:47 schreef Canisfire het volgende:
Ey waar is mijn topic.
Dit was zelfs voor jou een matig topicquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:05 schreef postmortum het volgende:
Harry Potter is dood dat was wel een lollertopic he
Ik heb toch iemand nog goed laten schrikkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit was zelfs voor jou een matig topic![]()
Kan opzich geen kwaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:08 schreef TC03 het volgende:
Cartoons van nu.nl
Nu.nl cartoons
Tweede kan dicht.
janetje zou ze allebei sluitenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan opzich geen kwaad.![]()
Er zijn duizenden dubbeltopics![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:09 schreef Biogarde het volgende:
Ga je hem kicken?
Want die van jou is bijna vol![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan opzich geen kwaad.![]()
Er zijn duizenden dubbeltopics![]()
zekersquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:05 schreef postmortum het volgende:
Harry Potter is dood dat was wel een lollertopic he
die op plaatjes aan het draaien op lloret del marquote:
Kinderachtig bash topicquote:Op maandag 23 juli 2007 14:14 schreef freak1 het volgende:
zwijnstijn digitaal dit topic was briljant. volkomen opgezet via hoor en wederhoor, zowel TS als de persoon waarover de klacht ging waren aanwezig, en surveillance fiets gooit het op slot. kinderachtig.
hoe gaat de dame in kwestie nu nog reageren?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kinderachtig bash topicHij is lang genoeg open geweest me dunkt
![]()
Als de dame in kwestie dat wil gaat ze maar PM-enquote:Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef freak1 het volgende:
[..]
hoe gaat de dame in kwestie nu nog reageren?
Je hebt haar mail tochquote:Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef freak1 het volgende:
[..]
hoe gaat de dame in kwestie nu nog reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |