Welkom op FOK! en in Nederland en het recht op vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
Met wiggers wel, maar opmerkingen als
[..]
en
[..]
zijn gewoon ongepast.
Wat is dit nou voor onzin, ik heb al verschillende topics dicht zien gaan onder het mom van "Moslim bashen mag niet", waarom dit dan wel?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welkom op FOK! en in Nederland en het recht op vrijheid van meningsuiting.
Er worden geen users beledigd, geen bevolkingsgroepen gebashed en er is geen enkele rassenhaat op welk vlak dan ook.
Kom je weleens buiten ja?![]()
Omdat dit een baggertopic is men. God nog aan toe. Het gaat om een niet bestaand rood knulletje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin, ik heb al verschillende topics dicht zien gaan onder het mom van "Moslim bashen mag niet", waarom dit dan wel?
Tuuk, het is bagger. Maar ik zag echt geen enkel kwaad in het topic.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin, ik heb al verschillende topics dicht zien gaan onder het mom van "Moslim bashen mag niet", waarom dit dan wel?
Edit: Ondanks dat je het er volgens mij niet mee eens bent, heb je 'm toch gesloten, netjes![]()
Inderdaad! Het is goed om af te geven op mensen die anders zijn dan jij!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat dit een baggertopic is men. God nog aan toe. Het gaat om een niet bestaand rood knulletje.
Who gives a fuck dude.
Zo kan ik alle topic's wel gaan sluiten. Dieven, dikke mensen, dunne mensen, mensen die stinken, mensen die douchen, mensen die poepen, mensen, bier, anussen en homo-topic's.
WTF verwacht je nou![]()
Klagen op en over elkaar is tof menquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad! Het is goed om af te geven op mensen die anders zijn dan jij!!!
Of was dat niet je strekking, bio?
Volgens mij zegt dat dan meer over het soort topics waar jij in reageert.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef Malle_beer het volgende:
Jullie gooien alles op slot, kijk mijn posthistory eens, man!
Nee joh, gekkie, malle beer..quote:
Was jij niet die mod met dat zwak voor malle beertjes?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie, malle beer..
Als ik je flame dan merk je het wel.
Ja hoor, en daarom kan het perfect hier: [CENTRAAL] Kleine ergernissenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef appelsjap het volgende:
is toch een normale klacht?
maar het is niet kleinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja hoor, en daarom kan het perfect hier: [CENTRAAL] Kleine ergernissen
Misschien niet, maar als iedereen om deze tijd hier een topic over zou gaan openen zou het nogal een baggerzooi worden.quote:
Geen zorgen hoor, hij leest het wel, hij komt toch zo hier miepen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef Remzz het volgende:
A.s. Maandag 2 weken geen -Sandstorm-
Waarom dicht? Ik wou Sandstorm wel ff een goede vakantie wensen
Thanx. Ik ga naar Mallorca. En jij ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef Remzz het volgende:
A.s. Maandag 2 weken geen -Sandstorm-
Waarom dicht? Ik wou Sandstorm wel ff een goede vakantie wensen
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik beloof niks.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kan iemand me elke dag even een samenvatting smsen van wat er gebeurd in KLB ? Janetje jij ?
Verkapte 'dat-doe-ik-niet-lekker-puh!!!' reactie!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik beloof niks.
Is dat het enige wat er nog uit jouw toetsenbord komt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:58 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Verkapte 'dat-doe-ik-niet-lekker-puh!!!' reactie!!
Jij modereert alleen kuttopics, dus wat doe je nou hier, ga nou gauw naar je stekkiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is dat het enige wat er nog uit jouw toetsenbord komt?
Ik modereer KPD niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij modereert alleen kuttopics, dus wat doe je nou hier, ga nou gauw naar je stekkie
Probeer het eens in FBquote:Op maandag 16 juli 2007 17:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil eigenlijk graag weten of en waar er meer pics en filmpjes van die bannersletten te vinden zijn. Kan dat lieve modjes?
Vraag het eens aan danny.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil eigenlijk graag weten of en waar er meer pics en filmpjes van die bannersletten te vinden zijn. Kan dat lieve modjes?
Hihi.quote:
Inderdaad, goed klaagtopic zou dat zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:25 schreef De_Ananas het volgende:
Ik mis een
''Welkom terug Ananas'' topic!
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, goed klaagtopic zou dat zijn.
quote:
Feedback.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar de enige die een kut heeft ben jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |