Sorry de volgende keer flikker ik het topic wel gewoon leeg zonder reacties te lezen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb een klacht over moderator Janetje. Ze is al 5 hele minuten bezig met een opruimslotje, konden jullie niet iemand vinden die wat sneller is dan zij
Ja jou altijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry de volgende keer flikker ik het topic wel gewoon leeg zonder reacties te lezen.
Kun je me vergeven?
En dat zegt diegeen die uitsluitend kuttopicjes modereert. Seksistische kutmod!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:21 schreef Biogarde het volgende:
Janetje heeft een kut. En is kut. Kut allemaal.
Ik mod helemaal niks meer vandaag menquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dat zegt diegeen die uitsluitend kuttopicjes modereert. Seksistische kutmod!![]()
Zeg je dat om dat schuurpapier?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:21 schreef Biogarde het volgende:
Janetje heeft een kut. En is kut. Kut allemaal.
Je moet je scherenquote:
Het topic is vol.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
Waarom kan ik niet meer in Tegen terrorisme, ...maar wel moslim. posten?
Het is mijn eigen topic! Wie kan nog wel posten?
Het is zo dat voor mods die beperkingen niet gelden, als mod zie je ook niet (als je wilt posten) dat het topic dicht zit. Je kunt het wel zien, maar dat is lastig als je het topic al open hebt staan om ergens op te reageren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
Ach so! Wel frappant dat mod Triggershot nog effe het laatste woord met de 301ste post haalt!
Dan zouden ze te vinden zijn op de 1e plek van leukste fora op FOK!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:07 schreef De_Ananas het volgende:
Wat zou KLB toch zijn zonder kwaliteitsusers zoals Sandstorm en De_Ananas
* De_Ananas wacht nog steeds op iemand die een topic voor mij maaktquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef De_Ananas het volgende:
Maarre mannebroeders, ik ben morgen op vakantie dus dan zal het wel saai zijn in KLB
Das eigenlijk wel een topic waard!
Ey je moet je kwaliteitsusers zich naar hun zin makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Rot op met je topic
Open er maar 1 in ZOM
Dat doe ik toch ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey je moet je kwaliteitsusers zich naar hun zin maken
Er loopt al een mooi topic over in FB en dit soort topics worden vrijwel altijd gesloten. Topics over andere users danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:09 schreef OldJeller het volgende:
Met welke argumenten in het achterhoofd is deze topic gesloten?
Iets bevalt me niet.
Ik klaag erover.
Welk gedeelte precies voldoet niet aan de regels? Dat het een klacht is over een moderator?
fretquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef OldJeller het volgende:
Welke woorden kan je met de letters:
e f r s t
maken?
Probeer in plaats van taalspelletjes te spelen even normaal te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef OldJeller het volgende:
Indien je alle letters gebruikt blijft duidelijk één mogelijkheid over, vuige, incestueuze huichelaren.
Indien jullie normaal modereren en met gegronde redenen topics sluiten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Probeer in plaats van taalspelletjes te spelen even normaal te doen.
Tof dan is dat bij deze ook weer geregeld.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Indien jullie normaal modereren en met gegronde redenen topics sluiten.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ook de 'normale' topics om het aan de kaak te stellen.
Bizar..
Erg normaal jaquote:Gert, vieze teringpauper.
Dat had ik door. Kun je ook nog een kleine uiteenzetting erover posten, of zijn je geestelijke vermogens (zoals ik bij eenieder van jullie vermoed) niet toereikend?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:44 schreef Jump het volgende:
Topic is dicht en het blijft dicht.
Uiteraard betreuren we het dat we ons niet allemaal op jouw verheven intelligentie-niveau bevinden mijnheer OldJeller.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat had ik door. Kun je ook nog een kleine uiteenzetting erover posten, of zijn je geestelijke vermogens (zoals ik bij eenieder van jullie vermoed) niet toereikend?
Als we naar het betreffende subforum blikken, incluis onderwerp en users, kunnen we niet anders stellen dat het helemaal geen plaisanterie was, maar dat men bloedserieus te werk ging. Dit wordt eens te meer bevestigd als we het fotoboek van de moderator in kwestie bekijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard betreuren we het dat we ons niet allemaal op jouw verheven intelligentie-niveau bevinden mijnheer OldJeller.
Echter is het dan wel frappant dat wij, met onze nedige, ondergeschikte geesten: [DGK] Oproep tot vandalisme hier wel een conclusie uit kunnen trekken, gevolgd door de conclusies die uit deze topics te trekken zijn:
Yvonne, Danny, whoever, hoe kan het dat jullie dit toestaan?
[DGK] Je kan hier je ei kwijt..
De Mod van DGK zet aan tot vandalisme
Labiele moderator: Gert [DGK]
...namelijk het onderdeel van: Grapje, flauwe hoax, het is besproken klaar.
Mocht je het er nogsteeds niet mee eens zijn, ik zou zeggen PM danny, PM een andere FA, stel onze misstanden in KLB aan de kaak.
Succes.
En dan ga ik nu weer verder eten.
Als ik een rol speel wel jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mods die denken dat ze heel wat voorstellen op de digitale snelweg
Mag ik daar een topic over openen ?
Jij sowieso bijdehante snotneus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik een rol speel wel ja![]()
Jij kan ook nooit eens een keer normaal doen he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij sowieso bijdehante snotneus.
Neuh. Het is wel een tikkeltje bagger. Heul niet erg. Kan soms best een beetje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:14 schreef Fetai het volgende:
Ginger die denkt dat hij gangsta is.
Dit kan toch niet open blijven? Wat de TS en sommige anderen doen is gewoon puur discrimineren.
Met wiggers wel, maar opmerkingen alsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:15 schreef OldJeller het volgende:
Hoezo? De gek mag best worden gestoken met 'wiggers'.
enquote:smerige en walgelijke (wat standaard is bij een mannelijke roodharige overigens) ginger
zijn gewoon ongepast.quote:Ik kan het lezenmaar gingers zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |