Ik denk dat die naar het reisbureau gegaan is en busreis naar Mollarco gevraagd heeftquote:
dank je om mee eraan te helpen herinneren dat ik mijn bbq vlees ff uit de vriezer moet halenquote:
Vleesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
dank je om mee eraan te helpen herinneren dat ik mijn bbq vlees ff uit de vriezer moet halen![]()
Ik kijk het heel even aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:35 schreef Biogarde het volgende:
-->> ONZ.
Sta niet in voor het besluit van een ONZ-mod.
In het Feestpaleis van Mental Theo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:31 schreef El_Rolando het volgende:
Op Mallorca kan 'ie mooi draaien in die hippe clubs.
kpdquote:
er komt een spion naar mallorca toe, hij reist onde rde schuilnaam sandstorm, blaas hem op thanksquote:
Als u een foto post dan kunnen wij meer doen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
er komt een spion naar mallorca toe, hij reist onde rde schuilnaam sandstorm, blaas hem op thanks![]()
Bedankt, je hebt zojuist de wereld gered. Pisvlek.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:27 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ben er even uitgeweest, dus al dat fokker-vakantiegedrag boeit me nog minder dan Net5-series.
Sorry .
Toch veel plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |