Ik kreeg dit bericht een aantal maanden geleden ook al. Er stond een lijst met zo'n 80 mailadressen bij eigenschappen.quote:Subject: noodoproep voor Zuid Afrika
Sorry deze moest ik wel doorsturen!
Graag onderaan tekenen! Vorige week werd in Zuid Afrika een meisje van 3
jaar geslagen en verkracht. Ze is nog in leven. De dader werd een dag later
op borgtocht vrijgelaten. Hij loopt weer gewoon op straat.Als u het te druk
hebt om dit bericht te lezen, plaats uw naam dan onderaan en klik op
Doorsturen. De regering van Zuid Afrika is van plan om de kinderbescherming
op te heffen en deze mail is een petitie om dit te voorkomen.
Dit is een heel belangrijke petitie want het gaat om een essentieel
onderwerp van het rechtssysteem voor kinderen. U heeft wel gehoord van de
mythe in Zuid Afrika dat seks hebben met een Maagd AIDS kan genezen. Hoe
jonger het meisje, hoe groter de kans op genezing. Dit heeft geleid tot een
epidemische toename van het aantal verkrachtingen door HIV-geinfecteerde
mannen met overeenkomend aantal infecties bij kinderen.Velen zijn door deze
krankzinnige verkrachtingen al omgekomen.Nogmaar kort geleden is een
9-maanden oude baby verkracht door 6 mannen !!!!! Stadaar alstublieft een
moment bij stil. Het kindermisbruik neemt momenteel katastrofische
proporties aan en als wij niks doen, wie dan wel? Wees alstublieft zo
vriendelijk om uw naam toe te voegen aan onderstaande lijst en stuur 'm door
aan iedereen die u kent.
ALS U DE 120ste ONDERTEKENAAR BENT, STUUR DEZE LIJST DAN NAAR
childprotectpca@saps.org.za
Wees nou 'es NIET onverschillig, maar DOE IETS voor de kinderen in Zuid
Afrika.U kunt verschil maken. Dat kind van 3 vecht voor haar leven.
Dit is slechts één van de miljoenen gevallen van kindermisbruik, dus geef uw
steun en help mee om de CPU (Child Protection Unit) open te houden.Voeg uw
naam toe aan onderstaande lijst en zorg ervoor dat deze naar zoveel mogelijk
mensen gaat. Laat het hier niet bij: maak dat verschil!
Om uw naam toe te voegen:Kopieer dit bericht eerst naar een nieuw
bericht,voeg uw naam toe en verzend dit bericht aan anderen.
En nogmaals: als u nummer 120 van de lijst bent,stuur deze lijst dan naar
childprotectpca@saps.org.za en begin gewoon een nieuwe lijst.
My thoughts exactly. Lui secreet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Biancavia het volgende:
Egoïstisch van je TS.
Niet eens de moeite nemen om die lijst even te tekenen en door te sturen.
quote:
Nee. Om te kijken hoeveel mensen er daadwerkelijk om geven. De mailadressen doen ze niks mee. Je krijgt er geen extra spam van. Ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks!! Ik ben best begaan met het leed van anderen. Ik krijg dit mailtje zo vaak dat ik er niet goed van word.
Maar mijn vraag is: Is dit een manier om aan mailadressen te komen?
Natuurlijk niet. Wat zou Child Protect PCA nou met die adressen moeten doen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks!! Ik ben best begaan met het leed van anderen. Ik krijg dit mailtje zo vaak dat ik er niet goed van word.
Maar mijn vraag is: Is dit een manier om aan mailadressen te komen?
quote:Hallo!
Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:
1. ga ik nooit meer naar de bioscoop uit angst te gaan zitten op een door AIDS besmette stoel
2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)
3. mijn gratis NOKIA GSM of wat voor fucking toestel ook, is nooit toegekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen
4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered
5. wist ik al dat zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen
6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt)
7. heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd
Jullie zijn allemaal super bedankt !!!
LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30u een dinosaurus uw hele familie komen verslinden.
Let op, het is waar !!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt !!!
ALS JIJ DIE KETTINGMAILS ZO BEU BENT,
STUUR DAN DIT BERICHT DOOR EN HOPELIJK IS DIT DAN OOK DE LAATSTE KETTINGMAIL DIE JE ZAL ONTVANGEN
Ik had 'm al eerder in TRAP ER NIET IN MENSEN TRAP ER NIET IN gepost.quote:Hallo!
Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:
1. ga ik nooit meer naar de bioscoop uit angst te gaan zitten op een door AIDS besmette stoel
2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)
3. mijn gratis NOKIA GSM of wat voor fucking toestel ook, is nooit toegekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen
4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered
5. wist ik al dat zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen
6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt)
7. heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd
Jullie zijn allemaal super bedankt !!!
LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30u een dinosaurus uw hele familie komen verslinden.
Let op, het is waar !!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt !!!
te laatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Stuur deze maar terug:
[..]
Ik had 'm al eerder in TRAP ER NIET IN MENSEN TRAP ER NIET IN gepost.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef TrenTs het volgende:
Mensen die dit soort kansloze schijtzooi doorsturen moesten eigenlijk hun internetverbinding verliezen. Permanent.
Hoe weten ze dat zo zeker?quote:Nogmaar kort geleden is een 9-maanden oude baby verkracht door 6 mannen
nou ik kan me voorstellen dat mensen die het mailtje nog nooit hebben gekregen het best zouden kunnen geloven alhoewel ik denk dat als ze zouden lezen van die baby die door 6 mannen was verkracht ze het niet meer zouden geloven, tenminste ik vond dat wel heel maf en ging toen zoeken en vond die ene sitequote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:01 schreef Magic666 het volgende:
godvergeten ***mailtjes zijn dat, niks meer dan irritante kettingmailtjes!
En dan zijn er nog mensen die dat allemaal geloven....![]()
mail circuleerd al vanaf 1995 ik was toen 2 whahaha dus die mail gaat al 12 jaar rond..... damn die ouders moeten rijk zijn nuquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:43 schreef Weggeslet het volgende:
De meest ironische is wel die mail over dat kind dat binnen een maand doodgaat als wij de mail niet doorsturen. Die mail circuleert echt al 4 jaar ofzoiets. De ouders zijn arme paupers die 5 eurocent krijgen per doorgestuurde mail, how sweet!
zal ze op mijn ceiling flink moeite hebben met kruipen tussen al die tierelatijntjes en wirwar aan lichtjes en dingetjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:01 schreef RTB het volgende:
A girl died in 1933 by a homicidal murderer. He buried her in the ground when she was still alive. The murdered chanted, "Toma sota balcu" as he buried her. Now that you have read the chant, you will meet this little girl. In the middle of the night she will be on your ceiling. She will suffocate you like she was suffocated. If you post this, she will not bother you. Your kindness will be rewarded.
ben ik nu veiligquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:01 schreef RTB het volgende:
A girl died in 1933 by a homicidal murderer. He buried her in the ground when she was still alive. The murdered chanted, "Toma sota balcu" as he buried her. Now that you have read the chant, you will meet this little girl. In the middle of the night she will be on your ceiling. She will suffocate you like she was suffocated. If you post this, she will not bother you. Your kindness will be rewarded.
Nooit gehadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef minthy het volgende:
Ik krijg om de haverklap dit mailtje toegestuurd. Het is een zielig verhaal, maar volgens mij ook een manier om aan adressen te komen. Klopt dit?
[..]
Ik kreeg dit bericht een aantal maanden geleden ook al. Er stond een lijst met zo'n 80 mailadressen bij eigenschappen.
Jij wel. De rest kan ik zeggen dat ze vannacht allemaal een gruwelijke dood zullen sterven.quote:
voor de derde keer de link dan maar..............quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:05 schreef paradoXical het volgende:
@ alle mensen die de TS dom vinden.
Jullie zijn zelf achterlijk. Ooit van het woord HOAX gehoord? In afrika worden iedere dag 1000 kinderen verkracht, denk je echt dat het doorsturen van deze onzin helpt.. Dit is gewoon dikke fake zaols al die fake mailtjes die er circuleren.
Leer nadenken aub.
HO HO ik had hem ook gequote, dus ik ben ook veiligquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:31 schreef RTB het volgende:
[..]
Jij wel. De rest kan ik zeggen dat ze vannacht allemaal een gruwelijke dood zullen sterven.
Toevallig van Facebox?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:55 schreef GioStyle het volgende:
Laatst zag ik in mijn mailbox een mailtje van een of ander vage profielsite. Ik vroeg me nou werkelijk af hoe het kon dat diegene die lid waren allemaal precies mij in 1 mailtje konden vertellen dat ze lid waren. Ik ging me voor de grap aanmelden... Je raadt het nooit, op een gegeven moment vragen ze om je msn + wachtwoord..![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat die " girl " vroeger paaldanseres en/of trapeze-artiest is geweest dan ................quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:01 schreef RTB het volgende:
Woon jij in een oude kerk ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 04:08 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik hoop dat die " girl " vroeger paaldanseres en/of trapeze-artiest is geweest dan ................
Bijgesloten een foto van mijn plafond .
[afbeelding]
Je meent hetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:05 schreef paradoXical het volgende:
@ alle mensen die de TS dom vinden.
Jullie zijn zelf achterlijk. Ooit van het woord HOAX gehoord? In afrika worden iedere dag 1000 kinderen verkracht, denk je echt dat het doorsturen van deze onzin helpt.. Dit is gewoon dikke fake zaols al die fake mailtjes die er circuleren.
Leer nadenken aub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |