Of browserkiller, de browser moet ze immers wel allemaal renderen en zal voor elk plaatje geheugen gaan gebruiken. Niet echt leuk voor mensen met een weinig geheugen of een trage pc.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:01 schreef Jordy-B het volgende:
Misshobje, die 'modemkiller' in dat Brechtjetopic was irritant, maar zeker geen modemkiller.
Of je nou één foto plaatst, of tigtig keer dezelfde foto, maakt voor de bandbreedte niet uit... De foto wordt maar één keer gedownload. Noem het dan een scrollknopkiller.
je bent dik zekerquote:
open er een topic overquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dunne wijven met dikke reet
maakt dat wat uit?quote:
Dat topic over die kapper was op jou zwaar toepasselijk geweest man !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maakt dat wat uit?
dat soort topics zijn mij sowieso een doorn in het oog, voor zover dat kan.
een beetje respect voor elkaar is soms al te veel gevraagd lijkt het, of niet?
als het over dunne wijven ging, had ik hetzelfde gerageerd
mijn topic gaat over dunne wijvenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maakt dat wat uit?
dat soort topics zijn mij sowieso een doorn in het oog, voor zover dat kan.
een beetje respect voor elkaar is soms al te veel gevraagd lijkt het, of niet?
als het over dunne wijven ging, had ik hetzelfde gerageerd
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het waren bijna allemaal baggertopics, heb er een paar gesloten.
De_Ananas mag even rustig aan doen !
quote:
gaat 'ie lekker?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat topic over die kapper was op jou zwaar toepasselijk geweest man !
-Sandstorm-, doe eens even heel snel normaalquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat topic over die kapper was op jou zwaar toepasselijk geweest man !
Kom op zeg. Ik mag toch wel zeggen dat ze een vreselijk kapsel heeftquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
-Sandstorm-, doe eens even heel snel normaal
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:56 schreef postmortum het volgende:
heb ik een x een serieuze klacht is het weer niet goed![]()
autoradio
en waarom is mijn schilpaddensoep foto weggehaald.![]()
forum@fok.nlquote:Op zondag 1 juli 2007 15:29 schreef postmortum het volgende:
zeg waarom krijgen -sandstorm- en ik geen fok-shirt![]()
We zijn wel de crewklager van Fok!![]()
Je moet er wat voor doen..quote:Op zondag 1 juli 2007 15:29 schreef postmortum het volgende:
zeg waarom krijgen -sandstorm- en ik geen fok-shirt![]()
We zijn wel de crewklager van Fok!![]()
quote:
ik vind jou ook liefquote:Op zondag 1 juli 2007 15:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je moet er wat voor doen..
Ik denk dat het in jullie geval wel voldoende zal zijn nooit meer terug te komen op fok met dit of ieder ander willekeurig account.
Maar wat bio zegt, stel het eens voor aan:
[..]
en voor crew members , maar dat zijn ook nerdsquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:22 schreef Anaxagoras het volgende:
Een ex-vriendin is christen geworden! Absurd.
Ik denk dat het verstandig is dat mijn thread op slot gaat.Nog even, en ik krijg de neiging om doodverwensingen te doen.
Ik ga even kijken..quote:Op maandag 2 juli 2007 11:22 schreef Anaxagoras het volgende:
Een ex-vriendin is christen geworden! Absurd.
Ik denk dat het verstandig is dat mijn thread op slot gaat.Nog even, en ik krijg de neiging om doodverwensingen te doen.
Ik heb een aantal reacties uit dat topic weggehaald..quote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom haal je mijn reactie weg uit dat topic?
Ok.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
Beauty & de Nerd
Kan iemand die gasturbine wegsturen?![]()
Ik ben niet blij met het feit dat ik morgenochtend eerst boodschappen moet doen omdat ik geen eten voor het ontbijt in huis heb.quote:
Kheb genoeg in huisquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met het feit dat ik morgenochtend eerst boodschappen moet doen omdat ik geen eten voor het ontbijt in huis heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |