Of met cola-lightquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Net of dat helpt vet mormel !![]()
![]()
![]()
Drink gewoon cola man, knap zal je nooit worden vette lelijke dikke trol !
Of met shagquote:
Ik ben dus niet de enige die het opvaltquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:55 schreef CodeCaster het volgende:
"Mag ik twee whoppers kaas, een cheeseburger, en een cola laaaaaaaaaaaaaaaaaight?"![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet het wel heel goed te vertellen, werk je soms in de Burger King? Of is je vriendin zo'n vrouw die TS beschrijft?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:55 schreef CodeCaster het volgende:
"Mag ik twee whoppers kaas, een cheeseburger, en een cola laaaaaaaaaaaaaaaaaight?"![]()
![]()
![]()
![]()
das heul niet waarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:57 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Er zijn ook dikke mannen hoor![]()
Echt nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:57 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ja maar die zuipen gewoon bierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:57 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
neen een groupiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet het wel heel goed te vertellen, werk je soms in de Burger King? Of is je vriendin zo'n vrouw die TS beschrijft?![]()
voor op de bbqquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:58 schreef Schijtgeit het volgende:
Als de verhoudingen van het lichaam kloppen, kunnen sommige (niet al te dikke) wijven best wel lekker zijn
We hebben een feeder gevondenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:58 schreef Schijtgeit het volgende:
Als de verhoudingen van het lichaam kloppen, kunnen sommige (niet al te dikke) wijven best wel lekker zijn
Nee ik sprak je moeder pas.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet het wel heel goed te vertellen, werk je soms in de Burger King? Of is je vriendin zo'n vrouw die TS beschrijft?![]()
"t viel me gewoon op dat het hier altijd over dikke wijven gaatquote:
jij kijk naar de dikke harige ventenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:59 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
"t viel me gewoon op dat het hier altijd over dikke wijven gaat
Maar ik vind zo'n vette vent met een bierbuik en rughaar ook niet om over naar huis te schrijven als ik die in de burgerking zie eten
Verkapte ik-heb-een-volslanke(quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:58 schreef Schijtgeit het volgende:
Omdat ze haar bet niet meer uitkomt zo vet is ze !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn moeder komt nooit in de Burger King of de MacDonalds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |