Daar zijn de partijen nog niet over uit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef Apropos het volgende:
Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Ik bepleit een moratorium.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar zijn de partijen nog niet over uit.
quote:In Maastricht is zaterdag een Besnijdenis Centrum van het Medisch Centrum Annadal geopend. Daar zullen op zaterdagen bij jonge jongens besnijdenissen met een religieuze of culturele achtergrond worden uitgevoerd. Met de opening telt Nederland nu zeven dergelijke besnijdeniscentra, verspreid over het hele land. [...]
De artsen van de besnijdeniscentra hebben een speciale besnijdenisopleiding gevolgd.
Jammer dat hier niet wat verder over uitgewijd wordt.quote:Hetze VS tegen Melkert
door Jan-Kees Emmer
NEW YORK - Conservatieve krachten binnen de Amerikaanse regering zijn uit op het hoofd van Ad Melkert, de hoogste Nederlandse functionaris bij de Verenigde Naties. De Amerikanen willen afrekenen met Melkert vanwege zijn rol bij het aftreden van Paul Wolfowitz, de in opspraak geraakte president van de Wereldbank.
De Amerikaanse ambassadeur bij de Verenigde Naties heeft een klacht ingediend tegen Ad Melkert, momenteel tweede man bij de VN-ontwikkelingsorganisatie UNDP. Melkert zou de Amerikanen gedreigd hebben met vergelding als ze zouden doorgaan met het onderzoek naar de besteding van UNDP-geld in het stalinistische Noord-Korea. De VS vermoeden dat UNDP-geld door de Noord-Koreanen is gebruikt voor wapens.
De aantijgingen zijn volledig uit de lucht gegrepen. De betrokken functionarissen zijn echter allen Bush-getrouwen en goede kennissen van Wolfowitz. Volgens ingewijden bij de UNDP namen de aanvallen op Melkert toe vanaf het moment dat zijn rol bij het ontslag van Wolfowitz ten volle duidelijk werd.
Hij zal wel een milieuactivist naar Bush sturen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef kLowJow het volgende:
Leuk om te lezen... Ik zie het helemaal voor me, Melkert die de VS dreigt met 'vergelding'.
[..]
Jammer dat hier niet wat verder over uitgewijd wordt.
Welke acties zijn al genomen door de VS?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef kLowJow het volgende:
Leuk om te lezen... Ik zie het helemaal voor me, Melkert die de VS dreigt met 'vergelding'.
[..]
Melkertje toch. Eerst in NL uitgekotst en gevlucht naar de VS om daar amper 5 jaar later ook uitgekotst te gaan worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zoek naar een degelijk artikel, maar kan nog niets vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke acties zijn al genomen door de VS?
Hij heeft "Bush-getrouwen en goede kennissen van Wolfowitz" tegen zich. Daar wil je wel door uitgekotst worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Melkertje toch. Eerst in NL uitgekostst en gevlucht naar de VS om daar amper 5 jaar later ook uitgekotst te gaan worden.
Ik voorzie een functie in China.
Barbaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke acties zijn al genomen door de VS?
quote:Meanwhile, as Khalilzad’s letter makes undiplomatically clear, the lightning rod at the center of the controversy increasingly has a name: Ad Melkert.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Apropos het volgende:
Fin.
Melkert, onze eigen Grima Wormtongue.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Melkertje toch. Eerst in NL uitgekotst en gevlucht naar de VS om daar amper 5 jaar later ook uitgekotst te gaan worden.
Ik voorzie een functie in China.
Sidekick 1982-2007.quote:
ah, vandaar ....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sidekick 1982-2007.
He died a virgin.
quote:Wokprofessoren
Op de website van de IND staat een lange lijst van bedrijven die binnen twee weken hun kennismigranten van buiten Europa kunnen halen. Je lacht je gek, als het niet zo droevig was.
Overal in Nederland schieten kenniscentra met briljante buitenlandse hoogopgeleiden als paddestoelen uit de grond. Neem Dam Plaza, aan het Damrak in Amsterdam.
Op het eerste gezicht is het een onopvallende lunchroom – ontbijtje, salade, dat werk. Maar in dit eenvoudige eethuis moeten zich de prachtigste innovaties voltrekken. Want Dam Plaza is in feite Simply Bread BV, een van de bijna tweeduizend firma’s die door de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de IND, is toegelaten tot de 'kennismigrantenprocedure’. Een unieke snelle regeling, waarmee het kabinet-Balkenende de broodnodige hoogopgeleiden naar Nederland wil halen.
Ik ga voor diequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef pberends het volgende:
Wat een gulle bui vandaag, voor ieder wat wils.
Niet slecht voor een .....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:31 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[afbeelding]
http://www.roxyreynolds.com/
![]()
Te laat voor NL ja.quote:
Voor de meeste huidige Nederlanders wel, maar ga eens na hoeveel hier in de toekomst nog profijt van zullen hebben.quote:
mooie verjaardagcadeau's hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een gulle bui vandaag, voor ieder wat wils.
Feliquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
mooie verjaardagcadeau's hoor
Als dat betekent dat je jarig bent: van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
mooie verjaardagcadeau's hoor
Hij hebt als kado dat je gaat aftreden als mod?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je jarig bent: van harte gefeliciteerd. Zo niet, dan ook, je zal toch minstens af en toe jarig zijn.
die eer valt pberends te beurt vandaag, ik was in een vorig seizoen al jarig geweest maar alsnog bedanktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je jarig bent: van harte gefeliciteerd. Zo niet, dan ook, je zal toch minstens af en toe jarig zijn.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij hebt als kado dat je gaat aftreden als mod?
whehequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:01 schreef pberends het volgende:
Helemaal eens met Aoristus, sigme is echt een hormonenbom die niet kan modereren. Totaal irrationeel.
Hij haalt sexbom en hormonenbom door elkaar. Niet onlogisch, vermoedelijk gaat dat bij hem samenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
waarbij ik mij niet uitlaat over de modkwaliteiten van Mademoiselle S, géén problemen hier achter de duinen, maar toch een leuke post van Berends, vooral dat "hormonenbom"![]()
Zeg maar gerust 'hoer':quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
Charmeur.
En: Vrouwen: recht op gratis plassen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
Charmeur.
En: Vrouwen: recht op gratis plassen
Inderdaad, ''ik raadt aan''.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef raaretsalsdoG het volgende:
http://www.nrc.nl/redactie/binnenland/eddyterstall.pdf
wat een afgang
LOL!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef raaretsalsdoG het volgende:
http://www.nrc.nl/redactie/binnenland/eddyterstall.pdf
wat een afgang
Gelukkig ben jij er niet een van.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:11 schreef Monidique het volgende:
Ik vind dat wel heel veel mensen van jou wat moeten zeggen, Raymond.
Strikte regelsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stricte regels maken een forum niet leuker, punt.
Stricte regels halen echt alle lol en creativiteit van een forum weg.
Ik kom niet op fora waar alleen homo's en andere analen komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef raaretsalsdoG het volgende:
deze discussie moet je hier voortzetten: TTK LPT: 256 cadeaus
vinden ze lekker![]()
M'n beste, daar ben ik toch allang? De taalfout zou hiernaartoe kunnen: Originele taal- en spelfouten #16quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
deze discussie moet je hier voortzetten: TTK LPT: 256 cadeaus
vinden ze lekker![]()
Safari is crap, FireFox is 100x beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet dat jullie niet zitten te wachten op nerd-dingen, maar dit is echt een aanrader om Internet Explorer te vervangen:
http://tweakers.net/meuktracker/15679/Apple-Safari-3.0.2.html
mejufrouwtjes zijn er anders ook te vindenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom niet op fora waar alleen homo's en andere analen komen.
Mejuffrouwtjes kunnen ook best van anaal houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:41 schreef raaretsalsdoG het volgende:
mejufrouwtjes zijn er anders ook te vinden
de vorige versies verslikten zich in de Frontpage bij mij, ik wacht wel op Leopardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet dat jullie niet zitten te wachten op nerd-dingen, maar dit is echt een aanrader om Internet Explorer te vervangen:
geinig, kan ik websites voortaan ook van huis uit checken, en hoef ik niet meer naar de Apple shopquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Mejufrouwtjes kunnen ook leren er van te houdenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mejuffrouwtjes kunnen ook best van anaal houden.
Vrijheid van meningsuiting mag opgedrongen worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:11 schreef Monidique het volgende:
Ik vind dat wel heel veel mensen van jou wat moeten zeggen, Raymond.
Deze geeft de FP prima weerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de vorige versies verslikten zich in de Frontpage bij mij, ik wacht wel op Leopard
[juf]quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mejuffrouwtjes kunnen ook best van anaal houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Geelkikker.quote:
Is dat het alarm dat de aanwezigheid van mensen zonder anale gezindheid bekendmaakt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het gele kikker-alarm gaat af.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
[juf][/juf]
Jij kon toch niet eens Engels lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Echt? Dan zet ik haar foto voortaan in de map ''Brazilie''.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij kon toch niet eens Engels lezen?
strak, maar Opera blijft onovertroffenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is wel erg absoluut uitgedrukt. Ik kan wel Engels lezen, ik zou alleen nooit een boek in het Engels lezen. Maar ik mis het verband wat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij kon toch niet eens Engels lezen?
Ik meende mij zoiets te herinneren. Dat je liever een vertaling las omdat je de originele versie niet begreep.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
Dat is wel erg absoluut uitgedrukt. Ik kan wel Engels lezen, ik zou alleen nooit een boek in het Engels lezen. Maar ik mis het verband wat?
He, niet zo zwaar opvattenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik meende mij zoiets te herinneren. Dat je liever een vertaling las omdat je de originele versie niet begreep.
Verband is dat je elitair zit te doen terwijl je eigen kennis beperkt is. Verder veel plezier met dikke pret hebben met taalfoutjes.
Als ze grappig zijn wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:02 schreef sigme het volgende:
Taalgrapjes zijn niet jouw ding?
Oh, daar was ik laatst verzeild geraakt. Maar daarvan begrijp ik dus inderdaad ruim de helft niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ze grappig zijn wel.
Ik lig regelmatig in een deuk om www.engrish.com
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:00 schreef raaretsalsdoG het volgende:
de elite, daar kunnen we nu eenmaal niet allemaal deel van uitmaken
quote:ben zo iemand van, het niveau daalt, de stemming stijgt
je kunt mijn gedichten van de afgelopen 30 jaar dan ook naast elkaar leggen zonder noemenswaardige progressie op te merken. Afgezien van de Word spell check dan.
Judith.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:02 schreef sigme het volgende:niet jouw ding?
Ik wíst het.quote:
Ach, ik spreek drie talen vloeiend, dan maak je wellis een foutje hier en daar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:05 schreef sigme het volgende:
Oh, daar was ik laatst verzeild geraakt. Maar daarvan begrijp ik dus inderdaad ruim de helft niet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Engrish.com, over arrogantie gesproken
sinds wanneer is beheersing van dichtkunsten een kenmerk van de elite?quote:
Duitsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, ik spreek drie talen vloeiend, dan maak je wellis een foutje hier en daar.
Sinds Lucy.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
sinds wanneer is beheersing van dichtkunsten een kenmerk van de elite?
Weetje hoelang geleden het is dat jij Hitlerhumor hebt geplaatst?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
daarbij vorm ik een éénmanselite
Duits lees ik dan weer wel.quote:
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen? Om over het accent van Amerikanen en Engelsen nog maar te zwijgen als ze het proberenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Ze wijzen niemand terecht, maar melden alleen wazig taalgebruik. Het is vaak humorvol.
www.spatiegebruik.nl is arrogantie.
Straks komt Floripas weer de uitzonderlijke gevallen ophemelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen?
hè, wat? wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weetje hoelang geleden het is dat jij Hitlerhumor hebt geplaatst?
(ik mis het)
quote:
Ach, zij hebben het geluk van nature een wereldtaal te spreken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen? Om over het accent van Amerikanen en Engelsen nog maar te zwijgen als ze het proberen![]()
Inderdaad, de map ''Brazilie''.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Duits lees ik dan weer wel.
'truste!,
.
"I always get my sin" leuk boekje met rare uitspraken van politici en bedrijfsmensen met topsalarissen die amper een woord over de grens praten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef raaretsalsdoG het volgende:
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen? Om over het accent van Amerikanen en Engelsen nog maar te zwijgen als ze het proberen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:18 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Nou ja, het gaat erom dat Sidekick's digitale voorkomen (vreselijke uitdrukking) zo veranderd is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, Ryan3.... verleden ophalen? of mis ik iets, behalve werkende hersens?
Is dat dat 'lightrail' geval?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef raaretsalsdoG het volgende:
onlangs nog een ICE-ritje gemaakt richting Frankfurt.
In de trein de bij Hengelo de grens oversteekt? Ja, die conducteurs struikelen regelmatig over die talen. Vooral als het allochtone conducteurs zijn die het Nederlands nauwelijks machtig zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef raaretsalsdoG het volgende:
onlangs nog een ICE-ritje gemaakt richting Frankfurt. Dat ging niet helemaal volgens het boekje, en de Nederlandse conducteur moest vervolgens in het Nederland, Duits én Engels het één en ander gaan uitleggen. Zéér amusant, zeker nadat de verwarring in zijn hoofd dusdanig toenam door het continue moeten omschakelen tussen de 3 talen waardoor ook zijn Nederlands omviel![]()
De beste man verdient een bonus voor zijn inzet en vasthoudendheid.
nee, de Duitse variant van de TGV.quote:
idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
In de trein de bij Hengelo de grens oversteekt? Ja, die conducteurs struikelen regelmatig over die talen. Vooral als het allochtone conducteurs zijn die het Nederlands nauwelijks machtig zijn.
Je nieuwe bijschrift zou ook uitstekend bij die gezagvoerder passen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Sidekick het volgende:
Ik begin mijn avatar te missen.
Annan the fucker klinkt gewoon niet zo lekker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je nieuwe bijschrift zou ook uitstekend bij die gezagvoerder passen.
23 juni 2007quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Sidekick het volgende:
Ik begin mijn avatar te missen.
Is hij stuk dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:05 schreef Monidique het volgende:
Lastig, hoor, normaal, als ik alleen, zielsalleen, op mijn kamertje zit, op zaterdagavond, zo zonder vrienden, pogend zoveel mogelijk komma's in een, al dan niet lange, zin te plaatsen, is er altijd wel onze lieve, Amerikaanse, xenofobe vriend StefanP, om wie gelachen kan worden en met wie, schorvoetend, leuke, zogenaamde discussies gevoerd kunnen worden, maar ik vrees, dat dat, helaas, de komende tijd nog even niet het geval zal zijn, toch?
quote:
tja ..quote:the New York Post's page six on May 23, 2007, reported that Riza and Wolfowitz have split up. Riza reportedly was concerned "by the implication that she was getting ahead with the help of a powerful man.
Ze is vooral lelijk. Dat kan hij toch beter doen, lijkt mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:13 schreef raaretsalsdoG het volgende:
ok, dus die vriendin van Paul Wolfowitz, Shaha Ali Riza, is een Arabische?
Hij heeft een ban aan zijn reet kleven? Zoja, om wat dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
De StefBot? Ja, tijdelijk op non-actief gesteld.
ondekte de grenzen van de door menigeen veelgeprezen grenzen van vrijheid van meningsuiting, mits die mening politiek correct isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft een ban aan zijn reet kleven? Zoja, om wat dan?
CIV?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:05 schreef Monidique het volgende:
Lastig, hoor, normaal, als ik alleen, zielsalleen, op mijn kamertje zit, op zaterdagavond, zo zonder vrienden, pogend zoveel mogelijk komma's in een, al dan niet lange, zin te plaatsen, is er altijd wel onze lieve, Amerikaanse, xenofobe vriend StefanP, om wie gelachen kan worden en met wie, schorvoetend, leuke, zogenaamde discussies gevoerd kunnen worden, maar ik vrees, dat dat, helaas, de komende tijd nog even niet het geval zal zijn, toch?
Dat heb je snel verbeterd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ondekte de grenzen van de door menigeen veelgeprezen grenzen van vrijheid van meningsuiting, mits die mening politiek correct is
quote:
Dat is echt erg. Dan hoor je weer in steenkolenduits: "Im kurtzen rijgen wier Deventur".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef raaretsalsdoG het volgende:
en de TGV is natuurlijk weer een variant van dat Japanse ding
[..]
idd.
Er stond een spatie tussen ''menings'' en ''uiting'', toch?quote:
Boehoe,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ondekte de grenzen van de door menigeen veelgeprezen grenzen van vrijheid van meningsuiting, mits die mening politiek correct is
Geen CIV?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Boehoe,! Het is een racistische troll, en dat hoeven ze hier niet op dit private forum. Niets mis mee...
de reden dat hij gebanned werd is omdat hij zijn (politiek incorrecte) argumenten net iets te goed op een rijtje had, en dan rest er niets anders dan iemand te bannenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Boehoe,! Het is een racistische troll, en dat hoeven ze hier niet op dit private forum. Niets mis mee...
Nu? Nee... Ik was bezig met een ueberhendige extensie voor Fok!, maar ik zit met een probleem...quote:
O.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
de reden dat hij gebanned werd is omdat hij zijn (politiek incorrecte) argumenten niet iets te goed op een rijtje had, en dan rest er niets anders dan iemand te bannen![]()
De term 'politiek (in)correct' is pas een zwaktebod...quote:zwaktebod
Dan maar bomen over China?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu? Nee... Ik was bezig met een ueberhendige extensie voor Fok!, maar ik zit met een probleem...
Ja, ik begrijp dat je liever bommen op Iran gooit, maar dat druist in tegen mijn joods-christelijk-humanistisch ethos, begrepen?quote:
Het probleem zijnde dat Firefox van de selectie geen '<b>' en '<i>' enzo van maakt, maar '<span style="font-blabla: bold italic">', waardoor whoops parser niet goed werkt, omdat tijdelijke variabelen worden meegenomen in een nieuwe, aangeroepen for-cyclus...quote:
Ik kan me voorstellen dat je verlangt naar Biddinghuizen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het probleem zijnde dat Firefox van de selectie geen '<b>' en '<i>' enzo van maakt, maar '<span style="font-blabla: bold italic">', waardoor whoops parser niet goed werkt, omdat tijdelijke variabelen worden meegenomen in een nieuwe, aangeroepen for-cyclus...
Niet gemakkelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=fCNSUjlCqNYquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je verlangt naar Biddinghuizen.
quote:Two Arabs boarded a flight out of London. One took the window seat and the other sat next to him in the middle seat. Just before takeoff, a Marine sat down in the aisle seat.
After takeoff, the Marine kicked off his shoes, wiggled his toes and was settling in when the Arab in the window seat said, "I need to get up and get a coke."
"Don't get up," said the Marine, "I'm in the aisle seat, I'll get it for you."
As soon as he left, the Arab picked up the Marine's shoe and spat in it.
When the Marine returned with the coke, the other Arab said, "That looks good, I'd really like one, too."
Again, the Marine obligingly went to fetch it.
While he was gone, the other Arab picked up the Marine's other shoe and spat in it.
When the Marine returned, they all sat back and enjoyed the flight. As the plane was landing, the Marine slipped his feet into his shoes and knew immediately what had happened.
"Why does it have to be this way?" he asked. "How long must this go on? This fighting between our nations? This hatred? This animosity? This spitting in shoes and pissing in cokes?"
Die safari beta loopt elke 5 minuten vast hier.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef Schepseltje het volgende:
Ik kwam deze tegen.. kon er wel om lachen
[..]
Wanneer men dat zegt, moet je je eerst af vragen wie men is....quote:Op zondag 24 juni 2007 02:54 schreef Monidique het volgende:
Punt vijf voor M., je langer dan een week niet scheren, geeft een heerlijk, zacht aanvoelende baard. Men zegt, echt waar, soms wel eens, dat ik dan net de Christus ben. Och ja...
zij, zij, hij, en anderen.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wanneer men dat zegt, moet je je eerst af vragen wie men is....
Kennen zij Jezus echt?quote:
[..]
Maak af:quote:Op zondag 24 juni 2007 02:54 schreef Monidique het volgende:
Punt vijf voor M., je langer dan een week niet scheren, geeft een heerlijk, zacht aanvoelende baard. Men zegt, echt waar, soms wel eens, dat ik dan net de Christus ben. Och ja...
quote:Die mij niet liefheeft, die bewaart mijn woorden niet, en het woord dat gijlieden hoort is
Hoho, nu moet je de mensen die Jezus echt kennen niet te kort doen.quote:
[..]
kutsmoesjesquote:... Werken op zondag om er (financieel) aan te verdienen achten de opstellers verwerpelijk...
soms wel eens, maar meestal een ongewassen wazige hippie toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:54 schreef Monidique het volgende:
Aangezien ze zondag als de eerste dag van de week zien. Ging God dan eerst een dagje op zijn reet zitten voor hij alles maakte?quote:Op zondag 24 juni 2007 08:58 schreef raaretsalsdoG het volgende:
zo, wederom een bedrijfsproces afgerond, op de zondagochtend tussen 7 en 9.
God geeft de zondag om op adem te komen
http://www.nd.nl/htm/dossier/zondagsrust/artikelen/041015a.htm
[..]
kutsmoesjes![]()
whehehehehequote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
effe wachten op autodidact, die weet dat soort dingenquote:Op zondag 24 juni 2007 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aangezien ze zondag als de eerste dag van de week zien. Ging God dan eerst een dagje op zijn reet zitten voor hij alles maakte?
Dat is toch het geschilpunt van de zevendedagsadventisten? Als zondag de eerste dag is, en god rustte op de zevende, dan is zaterdag sabbath.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aangezien ze zondag als de eerste dag van de week zien. Ging God dan eerst een dagje op zijn reet zitten voor hij alles maakte?
Ik ging voor bh, riem, sokken en kwam thuis met riem, shirt, rokje, hemden.quote:Op zondag 24 juni 2007 06:48 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wel maf trouwens; ik was gisteren de stad ingefietst/ingelopen om voor 430 euro een nieuwe digitale camera aan te schaffen, en kwam thuis met een wc-borstel.![]()
Gen 1:26quote:En God zeide: Laat Ons mensen maken, naar Ons beeld, naar Onze gelijkenis; en dat zij heerschappij hebben over de vissen der zee, en over het gevogelte des hemels, en over het vee, en over de gehele aarde, en over al het kruipend gedierte, dat op de aarde kruipt.
Er zit wel wat meer 'bewijs' en 'reden' achter, maar dat is wel de essentie, ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:09 schreef sigme het volgende:
Dat is toch het geschilpunt van de zevendedagsadventisten? Als zondag de eerste dag is, en god rustte op de zevende, dan is zaterdag sabbath.
Strippokeren met Allah, Odin en de Tandenfee.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:13 schreef Autodidact het volgende:
Geen idee waar die toen uithing. Misschien chillen met z'n maten
[..]
Gen 1:26
Je gaat er gebukt onder?quote:Op zondag 24 juni 2007 10:11 schreef sigme het volgende:
Ik schuif het wel weer voor me uit.
Caesar sprak toch ook altijd over zichzelf in de 2e persoon enkelvoud? (volgens de Asterix en Obelix)quote:Op zondag 24 juni 2007 10:13 schreef Autodidact het volgende:
Geen idee waar die toen uithing. Misschien chillen met z'n maten
[..]
Gen 1:26
dat moet zijn:quote:
lijkt me vrij logisch jaquote:
nog tips over de relatie werkvloer & management?quote:Op zondag 24 juni 2007 10:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat er een liefste bestaat.
Doet me denken aan de serie "Carnivale", daar werd ook getwijfeld aan het bestaan van het "management". Mooie serie overigens, weet iemand wanneer die weer op de dutch television is?
je mag mn ixus hebben voor de helft!quote:Op zondag 24 juni 2007 06:48 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wel maf trouwens; ik was gisteren de stad ingefietst/ingelopen om voor 430 euro een nieuwe digitale camera aan te schaffen, en kwam thuis met een wc-borstel.![]()
staat ook in de test van C'T Digitale Fotografie, ik ga toch maar voor de G7quote:
de mijne al jaren netmeer..quote:Op zondag 24 juni 2007 10:51 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
staat ook in de test van C'T Digitale Fotografie,
hmmm, een dslr kan betere foto`s maken maar dat vraagt ook meer inzet, kunde en talent bij de fotograaf. iha maakt de nederlander er geen betere plaatjes mee.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:51 schreef raaretsalsdoG het volgende:
alhoewel, ik kan ook gaan voor de Nikon D40x, een DSLR. Maar die past dan weer niet zo geweldig in een binnenzak. De kwaliteit van dit soort camera's is echter weer aanzienlijk hoger dan de enigzins gemankeerde compact camera's.
Hij lijkt op Monidique.quote:
Ja, ieder voor zich, grijpen wat je kan grijpen.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:43 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
nog tips over de relatie werkvloer & management?
D40x, 400D, of de alpha100. Ik wil denk ik de D40 (zonder x).quote:Op zondag 24 juni 2007 10:51 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
staat ook in de test van C'T Digitale Fotografie, ik ga toch maar voor de G7
alhoewel, ik kan ook gaan voor de Nikon D40x, een DSLR. Maar die past dan weer niet zo geweldig in een binnenzak. De kwaliteit van dit soort camera's is echter weer aanzienlijk hoger dan de enigzins gemankeerde compact camera's.
http://www.azerty.nl/prod(...)-black-dx-18-55.html
als canonian moet ik dit afkeuren.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil denk ik de D40 (zonder x).
tegen wie heb je het nu?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Willen, willen, willen. Ga eerst maar eens werken, dan heb je wat te willen.
je moet ze dan ook beiden hebbenquote:Vergelijkingen tussen spiegelreflex en compact camera's zijn overigens not done.
quote:Tweede Kamerlid Barry Madlener van de PVV wil dat minister Eurlings van Verkeer de gevaren van het hoofddoekje en de burka gaat onderzoeken. ,,Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje.''
Clownenpartij.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
PVV heeft vraagtekens bij hoofddoekjes achter het stuur (veiligheid).![]()
![]()
[..]
Ok, in ruil voor het preventief castreren van alle mannen ga ik akkoord met preventief afschaffen rijbewijs voor alle vrouwen.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
[..]
Wel een beetje laat!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
[..]
Überhaupt, vrouwen achter het stuur.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
[..]
Dat zou me niks verbazen. Toch vind ik het een baas.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:
Ik las ergens dat Ron Paul hoogstens door 1% van de Republikeinen of Amerikanen gekozen zou worden.
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:13 schreef Monidique het volgende:
Howard Dean, jammer dat hij niet heeft gewonnen toen, maar ja, te gematigd voor extremistisch Amerika
Tsja. Hij werd neergezet als een extreem-linkse hippie-Democraat, maar als je gaat kijken naar wat hij zegt, wat hij vindt, dan is het een vrij normale politicus. Voor ons dan. Niet voor extremisten.quote:
Is McC. nou student? Echt? En is dat niet zorgwekkend?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:37 schreef McCarthy het volgende:
[..]
in mijn op vergelijk ik swiss en japan met denemarken en Frankrijk. Denk je echt dat het leven in Fr of Dk beter is dan in Sw of Jp?
Dat is hij ook.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja. Hij werd neergezet als een extreem-linkse hippie-Democraat
Stil, hij is schattig en ik ben blij dat hij terug is.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is McC. nou student? Echt? En is dat niet zorgwekkend?
Ik ben verslaafd aan je boek.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:56 schreef kLowJow het volgende:
(Novum/AP) - De neef van Saddam Hussein, 'Ali Chemicali', is zondag ter dood veroordeeld voor zijn rol in de operatie 'Anfal', waarbij 180 duizend Koerden omkwamen.
http://cnews.canoe.ca/CNEWS/World/2007/06/22/4282704-ap.htmlquote:The trial of Saddam Hussein had "serious flaws" that fell short of international judicial standards in reaching death sentences for the former Iraqi president and two senior members of his government, a human rights group said Friday.
The report by Human Rights Watch, which examined an independent translation of the proceedings, came as a special tribunal in Baghdad neared the end of another trial of top Saddam era officials charged with crimes against humanity.
The sordid station street involving alien mutant remade sex.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:58 schreef Monidique het volgende:
Welk boek?
Het is een heel geheim boek. Iets tussen mij en KlowJow.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:00 schreef Monidique het volgende:
Uw zoekbewerking - "The sordid station street involving alien mutant remade sex" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Zoiets als Montov en het Einde van de Tiran.pdf?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is een heel geheim boek. Iets tussen mij en KlowJow.
Heb je lang haar?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:01 schreef Monidique het volgende:
Laten we eens ontopic doen. En het zijdelings over mij hebben. Hè, want ik word weleens links genoemd en soms doe ik het zelf ook, maar soms ook niet. Wanneer ben je links? Niet zeer theoretisch, enzo, maar waarom kun je zien dat ik links ben en, ik zeg maar wat, de Telegraaf niet?
quote:De aarde over tienduizend jaar
Hoe lang duurt duurzaamheid? Hoe eeuwig zingen de bossen? Wanneer komt de volgende ijstijd? Kunnen er nog grotere vloedgolven volgen dan die van tweede kerstdag 2004? Het zijn allemaal vragen die ons dwingen ver in de tijd vooruit te kijken. En niet alleen maar tot het jaar 2100, zoals de meeste klimaatmodellen doen: dat is de toekomst gemeten met de menselijke maat. We moeten minstens tot het jaar tienduizend kijken, omdat natuurlijke processen als klimaatverandering, zeespiegelstijgingen, aardbevingen en vulkanische erupties in veel grotere tijdschalen fluctueren. Omdat er over tienduizend jaar nog mensen zullen leven die de consequenties van onze huidige activiteiten ondervinden. Die misschien juist blij zijn met het beetje extra broeikasgas dat wij aan de atmosfeer hebben toegevoegd. Want daardoor is de ijstijd waarin zij leven niet zo koud.
Dit boek betoogt dat wij nu ook rekening moeten houden met die lange tijdschalen, met de maat van de natuur. Het laat zien hoe we een aantal trends uit het geologische verleden naar de toekomst kunnen doortrekken. Want het spreekt niet vanzelf dat de toekomst moeilijker te voorspellen is naarmate hij verder weg ligt. We weten niet of het klimaat in het jaar 2100 warmer zal zijn dan nu, maar we kunnen wel voorspellen dat na de huidige warme tijd weer een ijstijd komt.
Dan ben je links langharig werkschuw tuig. De telegraaf heeft geen haar en is dus rechts.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef Monidique het volgende:
Check.
Ben jij niet kaal?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan ben je links langharig werkschuw tuig. De telegraaf heeft geen haar en is dus rechts.
![]()
Urhm, ja. Daar gaat mijn theorie dus.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben jij niet kaal?
1 2 3 4 5 6 7 | <span style="text-decoration: underline;">ld</span> </span> <span style="font-style: italic;"> <span style="text-decoration: underline;">it</span> alic </span> |
1 |
[ en ] vervangen door < en > en je hebt de html code alquote:Op zondag 24 juni 2007 14:13 schreef Monidique het volgende:
Hulpmense, hulp gevraagd:
[ code verwijderd ]
bolditalic
Dit meot het dus worden:
[ code verwijderd ]
Hoe?
Jajaja... maar daar gaat het niet om. Hoe dan ook, heb al een oplossing.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ en ] vervangen door < en > en je hebt de html code al
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja die zijn er, maar Elsevier is überhaupt niet populistisch maar reactionair en een mengsel van The Economist en Time. Bovenal een praktisch blad: korte artikelen, veel samenvatting. HP is rebels zonder noodzaak en voorziet ook niet echt in een behoefte: ik zie het op termijn verdwijnen. En wat de weblogs betreft, GeenStijl en GeenCommentaar zijn nauwelijks politiek geladen, ze vertegenwoordigen geen klasse maar zijn fora voor puberale praatjes, een soort Panorama op http-formaat.
Nogmaals, rechtse tv zou niet in een behoefte voorzien, aangezien rechtse kiezers en sympathisanten niet van bullocks en emo-tv houden. Ze zijn veel zakelijker en rationeler. Het programma van Harry Mens gaat enkel over de beurs, de Elsevier staat vol met algemene- en micro-economie en op ethiek en moraal wordt eigenlijk zelden een beroep gedaan. Rechtse presentatoren doen nauwelijk een beroep op moraal of ethiek, maar op ratio. Iemand als Marcel van Dam of Witteman ziet zichzelf nog echt als een vertegenwoordiger van de arbeidersklasse. Los van de vraag of dat nog wel redelijk is nu zelf zo fraai wonen en leven, kun je je afvragen of de rechtse kiezer wel zit te wachten op tv die hun mening eigenlijk bevestigt. Ik denk het eigenlijk niet. Ieder mens is, diep of minder diep, in zijn hart rechts. Daarom wordt de moraal en ethiek er door de linkse lobby ook altijd bijgesleept. De ratio uitschakelen ten gunste van het verstand. Dat kan enkel met programma's die inspelen op emotie. En daar is dus vraag naar.
quote:De heer Pechtold (D66): De volgende motie is lang en vooral bedoeld om het kabinet met Prinsjesdag meetbare doelen te laten formuleren. Gaat u er maar voor zitten.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De Kamer,
gehoord de beraadslaging,
constaterende dat de doelstellingen met nummers 9, 21, 23, 25, 31, 32, 34, 41, 42, 45, 50, 51, 53, 54, 65, 66, 68, 69, 72 en de projecten Schoon en Zuinig, Kansen voor Kinderen en Voortijdig Schoolverlaten helder en afrekenbaar zijn;
overwegende dat in het beleidsprogramma 36 doelstellingen en 4 projecten niet concreet en toetsbaar zijn ondanks dat dit in het debat over de regeringsverklaring is toegezegd;
overwegende dat ook de Nationale Conventie het nodig acht om toetsbare en concrete doelstellingen te formuleren in een beleidsprogramma opdat het parlement zijn controlefunctie adequaat kan uitoefenen;
constaterende de niet-meetbare aard van de doelstellingen met nummers 1, 2, 3, 5, 7, 12, 14, 17, 26, 30, 43, 48, 49, 56, 58, 60, 63, 67 en het project Nederland Ondernemend Innovatieland;
voorts overwegende dat doelstelling 51 primair op gemeentelijk niveau zal moeten worden uitgevoerd,
verzoekt de regering, de doelstellingen met nummers 4, 6, 8, 10, 11, 13, 15, 16, 18, 19, 20, 22, 24, 27, 28, 29, 33, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 44, 46, 47, 52, 55, 57, 59, 61, 62, 64, 70, 71, 73, 74 en de projecten Millennium Ontwikkelingsdoelen Dichterbij, Urgentieprogramma Randstad, Actieplan Krachtwijken en Veiligheid Begint bij Voorkomen, concreet uit te werken en daarbij inzichtelijk te maken:
- welke instrumenten worden ingezet;
- van welke nulmeting wordt uitgegaan;
- welk tijdspad aan deze doelstellingen wordt verbonden;
- welke middelen beschikbaar zullen zijn
en de Kamer hierover ruim voor Prinsjesdag te informeren,
en gaat over tot de orde van de dag.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De voorzitter:
Deze motie is voorgesteld door de leden Pechtold, Rutte en Halsema. Naar mij blijkt, wordt zij voldoende ondersteund.
Zij krijgt nr. 18 (31070).
Liberaal.quote:Het onderwerp anoniem reageren op internetdiscussies duikt steeds weer op in de media. Hanneke Groenteman en Charles Groenhuijsen overwogen een punt achter hun weblog te zetten, Bert Wagendorp van de Volkskrant stopte daadwerkelijk met zijn weblog na talloze scheldkannonades van anonieme reageerders. Zelfs in de Tweede Kamer was het onderwerp van debatten. In 1999 kaartte de VVD al aan anoniem surfen te willen verbieden.
quote:(Novum) - Een poederbrief heeft vrijdagmorgen in Lelystad voor opschudding gezorgd. De brief met het witte poeder erin werd aangetroffen bij een postverwerkend bedrijf aan de Zilverstraat. Dat meldt de politie zondag.
Twee medewerkers raakten eerst besmet. Ze werden, net als een deel van de werkvloer, afgeschermd van hun collega's en de rest van het bedrijf. De brandweer en GGD hebben de medewerkers vervolgens ontsmet. Het poeder en de brief werden overgebracht naar het laboratorium. Daar bleek dat het om een ongevaarlijk poeder ging.
http://blog.washingtonpost.com/cheney/chapters/chapter_1/quote:In his Park Avenue corner suite at Cerberus Global Investments, Dan Quayle recalled the moment he learned how much his old job had changed. Cheney had just taken the oath of office, and Quayle paid a visit to offer advice from one vice president to another.
"I said, 'Dick, you know, you're going to be doing a lot of this international traveling, you're going to be doing all this political fundraising . . . you'll be going to the funerals,' " Quayle said in an interview earlier this year. "I mean, this is what vice presidents do. I said, 'We've all done it.' "
Cheney "got that little smile," Quayle said, and replied, "I have a different understanding with the president."
"He had the understanding with President Bush that he would be -- I'm just going to use the word 'surrogate chief of staff,' " said Quayle, whose membership on the Defense Policy Board gave him regular occasion to see Cheney privately over the following four years.
quote:Kabinet gaat asielbeleid aanpassen
Door een onzer redacteuren
Den Haag, 23 juni. Nederland zal zijn asielbeleid aanpassen naar aanleiding van een veroordeling door het Europees Hof voor de Rechten van de Mens voor het schenden van het martelverbod. Dat heeft het kabinet besloten...
Dat kan helemaal niet!quote:
Wat is dit nou weer voor onzin? Als in: ze hebben prachtige veren, en toevallig vinden wij ze ook nog eens prachtig. Nogal logisch, als wij ze niet prachtig vonden, dan waren ze ook niet prachtig.quote:Pauwen hebben prachtige veren, en die vinden wij ook prachtig, hoewel daar geen evolutionaire reden voor is.
Pauwen zijn een klassiek voorbeeld van sexuele selectie boven 'fittest'-selectiequote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Als in: ze hebben prachtige veren, en toevallig vinden wij ze ook nog eens prachtig. Nogal logisch, als wij ze niet prachtig vonden, dan waren ze ook niet prachtig.
Heel het creationisme is onzin, dan moet je ook met onzinredenen komen om het te verdedigen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Monidique het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin?
De wat?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Pauwen zijn een klassiek voorbeeld van sexuele selectie boven 'fittest'-selectie
.
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:10 schreef sigme het volgende:
Pauwen zijn een klassiek voorbeeld van sexuele selectie boven 'fittest'-selectie
Met 'fittest' wordt gewoonlijk 'best in staat tot overleven' bedoeld, terwijl bij uiterlijke 'schoonheid' niet daarop geselecteerd wordt. Sexuele selectie (dus dat de partner selecteert, niet de prooi of de jager) gaat veel sneller dan de 'survival of the fittest'-ontwikkelmethode. Vandaar dat er vrij veel eigenschappen overerven / zich ontwikkelen die helegaar de overleving niet ten goede komen, maar alleen de voortplanting.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
De Pauw met de mooiste en grootste veren gaat er vandoor met het vrouwtje, perfect voorbeeld van 'fittest' dus.
Hoe zou je dat terugzien in de persoon?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:18 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
schaapjes en pauwen.... het verschil tussen Sigme en Floripas ?
Je weet dat het een spel is, he? Dat ik hier niet echt in geloof?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Als in: ze hebben prachtige veren, en toevallig vinden wij ze ook nog eens prachtig. Nogal logisch, als wij ze niet prachtig vonden, dan waren ze ook niet prachtig.
What now?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
hum yaaa de intimiderende verenpracht van Floripas
Iets wat zich veel voortplant overleeft vaak beter.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
Met 'fittest' wordt gewoonlijk 'best in staat tot overleven' bedoeld, terwijl bij uiterlijke 'schoonheid' niet daarop geselecteerd wordt. Sexuele selectie (dus dat de partner selecteert, niet de prooi of de jager) gaat veel sneller dan de 'survival of the fittest'-ontwikkelmethode. Vandaar dat er vrij veel eigenschappen overerven / zich ontwikkelen die helegaar de overleving niet ten goede komen, maar alleen de voortplanting.
toch.. zie ik hier een connectie met keuze voor overleving.. fittestcontest dusquote:Concluderend is er de afgelopen jaren steeds meer duidelijk geworden over de oorsprong van de vaak mooie rode kleuren van vogels. Het is aannemelijk dat vogels met zo’n verenpak hun kwaliteit aan soortgenoten willen showen tijdens de partnerkeuze. Voor verschillende vogelsoorten kan er een ander signaal uitgaan van zo’n verenkleed. Het kan betrouwbaar aantonen dat een vogel weinig parasieten bezit of deze effectief kan bestrijden, dat een vogel een efficiente trekvogel is of dat de vogel in kwestie goed is in het vinden van voedsel. Een combinatie van verschillende signalen is ook mogelijk. In elk van de gevallen zorgt een voorkeur voor een sterk gekleurde partner voor de instandhouding en misschien zelfs versterking van de mooie kleuren over generaties. De felle strijd om partners die de roodborstjes elk voorjaar in de achtertuin voeren, heeft in ieder geval tot gevolg dat mensen van de daaruitvolgende kleurenpracht kunnen genieten.
Juist, het is 2 keer een variant op hetzelfde.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iets wat zich veel voortplant overleeft vaak beter.
Er is áltijd een connectie met overleven, maar ik voel tot veel voor het standpunt van Karel vh Reve in deze: een eigenschap blijft bestaan tenzij onverenigbaar met het leven.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:31 schreef Bluesdude het volgende:
about the species and sexual selection
http://www.kennislink.nl/web/show?id=85542
[..]
toch.. zie ik hier een connectie met keuze voor overleving.. fittestcontest dus
Sunt lachrymae rerum.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:34 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Caesar sprak toch ook altijd over zichzelf in de 2e persoon enkelvoud? (volgens de Asterix en Obelix)
quote:
quote:SUNT LACHRYMAE RERUM, which is not really "God, the inherent sadness of things....". It doesn't really say that or anything like that, but it does implicitly breathe something ineffable sad, and it does it entirely through the graded nuances of Form..
Anders is het contrast helemaal zo groot.quote:
Er is geen andere, dacht ik. Slavist, officieel.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
Karel, de russoloog ?
De moeder aller citaattechnieken.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoiets als Montov en het Einde van de Tiran.pdf?
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef Apropos het volgende:
Fin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |