Ik ging voor bh, riem, sokken en kwam thuis met riem, shirt, rokje, hemden.quote:Op zondag 24 juni 2007 06:48 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wel maf trouwens; ik was gisteren de stad ingefietst/ingelopen om voor 430 euro een nieuwe digitale camera aan te schaffen, en kwam thuis met een wc-borstel.![]()
Gen 1:26quote:En God zeide: Laat Ons mensen maken, naar Ons beeld, naar Onze gelijkenis; en dat zij heerschappij hebben over de vissen der zee, en over het gevogelte des hemels, en over het vee, en over de gehele aarde, en over al het kruipend gedierte, dat op de aarde kruipt.
Er zit wel wat meer 'bewijs' en 'reden' achter, maar dat is wel de essentie, ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:09 schreef sigme het volgende:
Dat is toch het geschilpunt van de zevendedagsadventisten? Als zondag de eerste dag is, en god rustte op de zevende, dan is zaterdag sabbath.
Strippokeren met Allah, Odin en de Tandenfee.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:13 schreef Autodidact het volgende:
Geen idee waar die toen uithing. Misschien chillen met z'n maten
[..]
Gen 1:26
Je gaat er gebukt onder?quote:Op zondag 24 juni 2007 10:11 schreef sigme het volgende:
Ik schuif het wel weer voor me uit.
Caesar sprak toch ook altijd over zichzelf in de 2e persoon enkelvoud? (volgens de Asterix en Obelix)quote:Op zondag 24 juni 2007 10:13 schreef Autodidact het volgende:
Geen idee waar die toen uithing. Misschien chillen met z'n maten
[..]
Gen 1:26
dat moet zijn:quote:
lijkt me vrij logisch jaquote:
nog tips over de relatie werkvloer & management?quote:Op zondag 24 juni 2007 10:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat er een liefste bestaat.
Doet me denken aan de serie "Carnivale", daar werd ook getwijfeld aan het bestaan van het "management". Mooie serie overigens, weet iemand wanneer die weer op de dutch television is?
je mag mn ixus hebben voor de helft!quote:Op zondag 24 juni 2007 06:48 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wel maf trouwens; ik was gisteren de stad ingefietst/ingelopen om voor 430 euro een nieuwe digitale camera aan te schaffen, en kwam thuis met een wc-borstel.![]()
staat ook in de test van C'T Digitale Fotografie, ik ga toch maar voor de G7quote:
de mijne al jaren netmeer..quote:Op zondag 24 juni 2007 10:51 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
staat ook in de test van C'T Digitale Fotografie,
hmmm, een dslr kan betere foto`s maken maar dat vraagt ook meer inzet, kunde en talent bij de fotograaf. iha maakt de nederlander er geen betere plaatjes mee.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:51 schreef raaretsalsdoG het volgende:
alhoewel, ik kan ook gaan voor de Nikon D40x, een DSLR. Maar die past dan weer niet zo geweldig in een binnenzak. De kwaliteit van dit soort camera's is echter weer aanzienlijk hoger dan de enigzins gemankeerde compact camera's.
Hij lijkt op Monidique.quote:
Ja, ieder voor zich, grijpen wat je kan grijpen.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:43 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
nog tips over de relatie werkvloer & management?
D40x, 400D, of de alpha100. Ik wil denk ik de D40 (zonder x).quote:Op zondag 24 juni 2007 10:51 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
staat ook in de test van C'T Digitale Fotografie, ik ga toch maar voor de G7
alhoewel, ik kan ook gaan voor de Nikon D40x, een DSLR. Maar die past dan weer niet zo geweldig in een binnenzak. De kwaliteit van dit soort camera's is echter weer aanzienlijk hoger dan de enigzins gemankeerde compact camera's.
http://www.azerty.nl/prod(...)-black-dx-18-55.html
als canonian moet ik dit afkeuren.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil denk ik de D40 (zonder x).
tegen wie heb je het nu?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Willen, willen, willen. Ga eerst maar eens werken, dan heb je wat te willen.
je moet ze dan ook beiden hebbenquote:Vergelijkingen tussen spiegelreflex en compact camera's zijn overigens not done.
quote:Tweede Kamerlid Barry Madlener van de PVV wil dat minister Eurlings van Verkeer de gevaren van het hoofddoekje en de burka gaat onderzoeken. ,,Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje.''
Clownenpartij.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
PVV heeft vraagtekens bij hoofddoekjes achter het stuur (veiligheid).![]()
![]()
[..]
Ok, in ruil voor het preventief castreren van alle mannen ga ik akkoord met preventief afschaffen rijbewijs voor alle vrouwen.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
[..]
Wel een beetje laat!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |