Je gaat je onderschrift echt niet meer veranderen, he?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:39 schreef Sidekick het volgende:
Al Bundy.
Nee, dat heeft weinig zin, nu ik in de laatste fase zit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je gaat je onderschrift echt niet meer veranderen, he?
In het begin was ik userplaatjeloos, ondertitelloos en onderschriftloos.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:02 schreef sigme het volgende:
Heeft Sidekick ooit een andere ondertitel / onderschrift gevoerd?
quote:It’s Official: To Be Married Means to Be Outnumbered
Married couples, whose numbers have been declining for decades as a proportion of American households, have finally slipped into a minority, according to an analysis of new census figures by The New York Times.
The American Community Survey, released this month by the Census Bureau, found that 49.7 percent, or 55.2 million, of the nation’s 111.1 million households in 2005 were made up of married couples — with and without children — just shy of a majority and down from more than 52 percent five years earlier.
The numbers by no means suggests marriage is dead or necessarily that a tipping point has been reached. The total number of married couples is higher than ever, and most Americans eventually marry. But marriage has been facing more competition. A growing number of adults are spending more of their lives single or living unmarried with partners, and the potential social and economic implications are profound.
Er is helemaal geen sprake van marktwerking. Men doet nu alsof er keuze is voor patienten, maar dat is gewoon POEP.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:19 schreef pberends het volgende:
Goh, Rogier van Boxtel komt even uitleggen hoe goed marktwerking in de zorg is... als voorzitter van een particuliere zorgverzekeraar.
Nodig dan een of andere professor op zorggebied uit ofzo.
Inderdaad. Wat hebben:quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van marktwerking. Men doet nu alsof er keuze is voor patienten, maar dat is gewoon POEP.
Voor het eerst sinds tijden een aardige column.quote:
Ja, dat viel mij ook al op. Ze heeft waarschijnlijk een flinke klap moeten incasseren waardoor het in haar bovenkamer weer op orde kwamquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden een aardige column.
Dan viel ik zeker met m'n neus in de boterquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden een aardige column.
alsof dat enige neutraliteit garandeert, moet je altijd weer zien achter te komen en daar heeft Buitenhof te weinig tijd voor tegenwoordig, zie het feit dat Lingo met uitsterven wordt bedreigdquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:19 schreef pberends het volgende:
Nodig dan een of andere professor op zorggebied uit ofzo.
Desalniettemin duren haar columns veel te lang.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Ze heeft waarschijnlijk een flinke klap moeten incasseren waardoor het in haar bovenkamer weer op orde kwam
jow!quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:48 schreef Aoristus het volgende:
hee duke
Dat lijkt me niet onverstandig, dat achterlijke gezuip altijdquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
jow!
Ga zo maar eens ontbijten denk ik.
pff ja gister toch nog maar even weerde kroeg ingedoken was weer erg gezelligquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet onverstandig, dat achterlijke gezuip altijd
Désanietteminquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Desalniettemin duren haar columns veel te lang.
het was wel mooi weer, maar ik heb eigenlijk best wel een hekel aan zaterdagpubliek.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
pff ja gister toch nog maar even weerde kroeg ingedoken was weer erg gezellig.
de een nog archaïscher dan de anderquote:
Ach met een paar vrienden een paar biertjes drinken kan ik altijd wel waarderen ook al is het op zaterdagquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het was wel mooi weer, maar ik heb eigenlijk best wel een hekel aan zaterdagpubliek.
Degene die het vuur uitvond, denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:13 schreef Autodidact het volgende:
Stil zitten en biertjes drinken. Welk genie heeft dat concept eigenlijk uitgevonden?
Het was inderdaad weer lovenswaardig.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:13 schreef Autodidact het volgende:
Stil zitten en biertjes drinken. Welk genie heeft dat concept eigenlijk uitgevonden?
quote:
Ik lees dat er bij Achmea 1200 mensen uitgaan. Ik vraag me dan altijd af; "wat doen die mensen nu dan?" Massaal aan het duimendraaien ofzo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat hebben:
- werken onder de kostprijs
- grote fusies
- collectieve verzekeringen
MET MARKTWERKING TE MAKEN??
Het mooie Achmea Health in elkaar draaienquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:02 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik lees dat er bij Achmea 1200 mensen uitgaan. Ik vraag me dan altijd af; "wat doen die mensen nu dan?" Massaal aan het duimendraaien ofzo?
"En dan kots ik"quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:14 schreef Aoristus het volgende:
en pissen in een varkenstrog, gezellig naast mekaar een stevige straal opzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |